Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Δικαιωμάτων του Παιδιού (20 Νοεμβρίου), οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Δ1 και Δ2, με τη συνεργασία των εκπαιδευτικών των τάξεων, κ. Μαγκλάρα Μαρία (Δ1) και κ.Αμπλά Αθανάσιο (Δ2), του εκπαιδευτικού Εικαστικών, κ.Διαμαντή Αλέξανδρου και του εκπαιδευτικού Αγγλικής Γλώσσας, κ.Παπαγιάννη Νικολάου,συμμετείχαν στη βιωματική δράση «Το Δέντρο των Δικαιωμάτων».
https://blogs.sch.gr/55dimpat/files/2026/06/TO-DENTRO-TON-DIKAIOMATON.pdf


