Καλοκαιρινή Γιορτή-Κρητικός Γάμος

Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του νηπιαγωγείου μας με θέμα “Κρητικός Γάμος”. Τα παιδιά, ντυμένα με όμορφες παραδοσιακές φορεσιές, μας ταξίδεψαν στην πλούσια παράδοση της Κρήτης μέσα από χορούς, τραγούδια και θεατρικά δρώμενα. Μέσα από την προετοιμασία και τη συμμετοχή τους, γνώρισαν έθιμα και παραδόσεις του τόπου μας, ενώ παράλληλα ανέπτυξαν τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και την αυτοπεποίθησή τους. Η γιορτή ολοκληρώθηκε μέσα σε κλίμα χαράς, συγκίνησης και περηφάνιας, χαρίζοντας σε μικρούς και μεγάλους όμορφες στιγμές κι αξέχαστες αναμνήσεις.

Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην πραγματοποίηση αυτής της ξεχωριστής εκδήλωσης και πιο συγκεκριμένα το ΚΑΠΗ Αγίου Ιωάννη και τον κύριο Γκερεδάκη, με τη χορωδία του “Άσπρα πουλιά”, που μας χάρισε μαγικές στιγμές με τα τραγούδια τους, καθώς και την κυρία Αργυρώ Πατακιούδη που μας δάνεισε τις Κρητικές-παραδοσιακές φορεσιές που φορούσαν τα παιδιά. Επίσης, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους παλιούς μαθητές του σχολείου μας, Ζερβάκη Κωνσταντίνο και Μαθιουδάκη Γιώργο, τους οργανοπαίχτες της γιορτής μας, οι οποίοι ήρθαν και μας γνώρισαν την κρητική λύρα και το λαούτο, όργανα πολύτιμα για την κρητική μας παράδοση. Ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι.

G1 G2 G3 G4 G5 G6 G7 K1

Μικροί κηπουροί του σήμερα, υπεύθυνοι πολίτες του αύριο!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος και σε συνεργασία με το ΚΕΠΕΑ Βάμου, τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν σε μια όμορφη και δημιουργική δράση “Μέσα στο περιβάλλον…για το περιβάλλον” στον κήπο του σχολείου. Με μεγάλο ενθουσιασμό φυτέψαμε φραουλιές και ντοματιές, μαθαίνοντας πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε τη φύση και να σεβόμαστε το περιβάλλον. Τα παιδιά γνώρισαν τα στάδια της φύτευσης, έσκαψαν το χώμα, τοποθέτησαν προσεκτικά τα φυτά και τα πότισαν με αγάπη. Η δράση αυτή έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά στη φύση, να συνεργαστούν και να αναπτύξουν την αίσθηση της ευθύνης απέναντι στο περιβάλλον.

B1 B2 B3 B4