Στο σχολείο μας ζήσαμε όμορφες στιγμές από τρεις ξεχωριστές δράσεις που γέμισαν τα παιδιά με γνώσεις, χαρά κι ευαισθησία.
Αρχικά, είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε εκπροσώπους του Ερυθρού Σταυρού στο Νηπιαγωγείο μας. Η κ. Μαραγκάκη Παγώνα, κοινωνική λειτουργός εθελόντρια Ερυθρού Σταυρού και η κ. Αργυρώ Τσούρτη, εθελόντρια του Ερυθρού Σταυρού μέσα από απλές και κατανοητές δραστηριότητες, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με βασικές έννοιες της προσφοράς-εθελοντισμού, της βοήθειας και της φροντίδας. Έμαθαν ότι ακόμα κι από μικρή ηλικία μπορούν να δείχνουν ενδιαφέρον κι αγάπη στους άλλους ανθρώπους αλλά και στα ζώα.
Στη συνέχεια, με αφορμή την Πρωτομαγιά, καλωσορίσαμε την άνοιξη με τραγούδια αλλά και με μια ζωγραφιά, ώστε να αποτυπώσουμε με χρώματα και σχέδια πώς περάσαμε την ημέρα της Πρωτομαγιάς που ήταν κλειστό το σχολείο μας.
Μας επισκέφθηκε και μας παρουσίασε το παραμύθι: “Ο γιατρός ο κάστορας” η κ Εφη Δράκου εκπ/κος θεατρικής Αγωγής χρησιμοποιώντας γαντόκουκλες. Μια δράση της Περιφέρειας Κρήτης, που σχετίζεται με τη στοματική υγιεινή και τα δόντια.
Τέλος, ασχοληθήκαμε με ένα πολύ σημαντικό θέμα: την ανακύκλωση. Τα παιδιά γνώρισαν τους διαφορετικούς κάδους ανακύκλωσης και έμαθαν τι υλικά μπορούμε να τοποθετούμε σε καθέναν από αυτούς. Μέσα από παιχνίδια και παραδείγματα, κατανόησαν τη σημασία της προστασίας τους περιβάλλοντος και πώς οι μικρές καθημερινές συνήθειες μπορούν να κάνουν τη διαφορά και κάναμε δημιουργικές κατασκευές.
