cropped 3EISODOS

Γνωριμία με μία Ολυμπιονίκη

Στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας ημέρας Αθλητισμού για την Ανάπτυξη και την Ειρήνη (6 Απριλίου), προσκαλέσαμε την Ολυμπιονίκη Ιστιοπλοΐας, κυρία Σοφία Παπαδοπούλου, από το Σύλλογο Ελλήνων Ολυμπιονικών. Τα παιδιά είχαν την  ευκαιρία να ενημερωθούν για την φιλοσοφία και το ιδεώδες του Αθλητισμού στη ζωή μας και στην ανάπτυξη αξιών καθώς και τη συμβολή του στην προώθηση της Ειρήνης. Στο τέλος, γίναμε αθλητές και διασκεδάσαμε με την σκυταλοδρομία.

Καμαρώστε μας ΕΔΩ !!!

820220406 09051920220406 09061520220406 092625

Πρόσκληση στην Πυροσβεστική Υπηρεσία

Μέσα στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων από τον Θεματικό Κύκλο “Φροντίζω το Περιβάλλον”  με τίτλο “Προστάτεψε το δάσος-είναι πηγή ζωής”, προσκαλέσαμε την Πυροσβεστική Υπηρεσία στο σχολείο μας και ενημερωθήκαμε για τον εξοπλισμό ενός πυροσβέστη και για το δύσκολο,αλλά, σπουδαίο έργο του.

20220328 0902471648884485973 20220328 091617

Από τις επιπλέον πληροφορίες που πήραμε από τον Πυροσβέστη μάθαμε ότι για να περιορισθεί η καταστροφή εξαιτίας της φωτιάς
λαμβάνεται ένας αριθμός προληπτικών μέτρων και ότι σε περίπτωση εκδήλωσης μιας πυρκαγιάς καλούμε την Πυροσβεστική Υπηρεσία στον αριθμό 199

20220328 093820 20220328 091544 1.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-23

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

Ε Γ Γ Ρ Α Φ Ε Σ  ΓΙΑ   ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-23

Οι αιτήσεις εγγραφών στα Νηπιαγωγεία, τη σχολική χρονιά 2022-23 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2022.  Εγγραφές μετά τις 20 Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στο Νηπιαγωγείο , εγγράφονται  για το σχολικό έτος 2022-23, Νήπια που γεννήθηκαν το 2017 και Προνήπια που γεννήθηκαν το 2018

 

 ΟΡΙΑ 51ου & 52ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ 

 

Δ Ι Κ Α Ι Ο Λ Ο Γ Η Τ Ι Κ Α  Ε Γ Γ Ρ Α Φ Η Σ

 α. Αίτηση του γονέα (Υποβάλλεται ηλεκτρονικά  στη διεύθυνση  https://proti-eggrafi.services.gov.gr/)     με βάση

β. τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ. Υπεύθυνη δήλωση του γονέα/κηδεμόνα ότι αναλαμβάνει την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου (συμπεριλαμβάνεται στο έντυπο της αίτησης-υπεύθυνης δήλωσης).

 δ. Επίδειξη του βιβλιαρίου υγείας του μαθητή, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν προβλεπόμενα εμβόλια

 ε. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή,  (Α.Δ.Υ.Μ.)

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου  γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Στην περίπτωση των μαθητών/-τριών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι γονείς/κηδεμόνες συνυποβάλλουν γνωμάτευση από Κ.Ε.Σ.Υ. ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

       ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. χωρίς προϋποθέσεις.

 

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

 

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ  ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ

  • Να διαβάσουν προσεκτικά τη σχετική Εγκύκλιο Εγγραφών
  • Να συμπληρώσουν πολύ προσεκτικά όλα τα πεδία της Ηλεκτρονικής Αίτησης Εγγραφής του παιδιού τους
  • Να επικοινωνούν πρώτα τηλεφωνικά με το Νηπιαγωγείο πριν επισκεφθούν το σχολείο
  • Να διαθέτουν όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά που ζητούνται
  • Κατά την επίσκεψη τους στο Νηπιαγωγείο να τηρούν αυστηρά όλα τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας για την αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥΥ
  • Να τηρούν το Ωράριο Εγγραφών

 

  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Τηλ: 2103425004
  •                             Mail: mail@51nip-athin.att.sch.gr

                                                                       51ο  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ  ΑΘΗΝΩΝ

“Έτσι Μαθαίνω Καλύτερα” STEM KITS

Το σχολείο μας συμμετέχει στην Εκπαιδευτική Δράση “Εμπλουτισμός της εκπαιδευτικής  διαδικασίας με STEM KITS”,  η οποία σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από το Εργαστήριο Μεταβαλλόμενων Ευφυών Περιβαλλόντων TUC TIE Lab του Πολυτεχνείο Κρήτης, στο πλαίσιο του  προγράμματος «Έτσι Μαθαίνω Καλύτερα» του δήμου Αθηναίων.

Δες τις δραστηριότητες πατώντας πάνω στα εικονίδια

του Αρχιμήδη  .jpgτα χρώματα

 

“Ας παίξουμε στο δάσος….”

-“Οι 4 εποχές στο δάσος” Για να φτιάξεις τα παζλ κάνε click στην αντίστοιχη εικόνα

IMG 20220131 123733Φ IMG 20220131 123852Χ IMG 20220131 123744Α IMG 20220131 123740Κ20220211 123004

 

-“Ποια αντικείμενα προέρχονται από τα δάση και ποια όχι;” Για να παίξει κάνε click πάνω στην εικόνα

1

– “Τα ζώα του δάσους κρύβονται”. Βρες τα ζευγάρια των ζώων που κρύβονται πίσω από τα δέντρα (Παιχνίδι μνήμης) Για να παίξει κάνε click πάνω στην εικόνα2

 

“Προστάτεψε το δάσος-είναι πηγή ζωής”

Ολοκληρώνοντας τα εργαστήρια του προγράμματος της δεύτερης θεματικής ενότητας ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, με τίτλο «Προστάτεψε το δάσος-είναι πηγή ζωής» , τα παιδιά ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση του διπλανού  τμήματος του σχολείου μας και σε συνεργασία με τις νηπιαγωγούς του σχολείου μας ανέλαβαν Δράση. Παρουσίασαν το υλικό που δημιούργησαν στην διάρκεια του προγράμματος  και ενημέρωσαν τους συμμαθητές τους από τη διπλανή τάξη,  τόσο για την ομορφιά και την αξία του δάσους, όσο και για τους τρόπους προστασίας του δάσους ώστε να τους ευαισθητοποιήσουν για την αλλαγή κάποιων συνηθειών που δημιουργούν κινδύνους στο δάσος. Δείτε την παρουσίαση της Δράσης κάνοντας click πάνω στις εικόνες:

.jpg

– Το τμήμα προνηπίων ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα για το Περιβάλλον, από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων με τίτλο “Προστατέψτε το δάσος-είναι πηγή ζωής”, δημιούργησε μια ιστορία με πρωταγωνιστές τα ίδια τα παιδιά.  Βοήθησαν στη συγγραφή της, μοίρασαν ρόλους, κατασκεύασαν, ζωγράφισαν, έπαιξαν τους ρόλους τους και γενικότερα διασκέδασαν την κάθε στιγμή, αξιοποιώντας τις γνώσεις που απέκτησαν. Δείτε την ιστορία κάνοντας click στην εικόναeydokia 1

Winter clothes

Αξιοποίηση Μικτής Μάθησης στο Μάθημα των Αγγλικών
Λογισμικό αντιστοίχισης σε συνέχεια  ψηφιακής ιστορίας και τραγουδιού
Για να παίξεις κάνε click πάνω στην εικόνα
.jpg

“Ο Αη Βασίλης και τα Ζωντανά Παιχνίδια”

Βιωματική Παράσταση “Ο Αη Βασίλης και τα Ζωντανά Παιχνίδια” από την Ομάδα ΧΡΟΝΟΣ-ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ 20211222 11161720211222 091020 20211222 09112020211222 090754

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

1 1 2 1

Χιονόμπαλες και… καλλιτέχνες!!!1

 

 

Χριστουγεννιάτικες κατασκευές

.jpg.jpgΓΙΟΕΥΒΔ

1

.jpg.jpg

[local /files/2021/12/video-3280ef1e2c610544da18eeb19fc28529-V-1.mp4]

ΤΙΤΛΟΣ: «Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής»

Ολοκληρώνοντας τα εργαστήρια του προγράμματος της πρώτης θεματικής ενότητας ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ, με τίτλο «Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής» , τα παιδιά δημιούργησαν :

-Μία αφίσα με την με σύνθημα “ΤΡΩΜΕ ΥΓΙΕΙΝΑ-ΖΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΜΕ ΧΑΡΑ”

2

-Ένα βιβλίο με τίτλο “Η Μαρία, ο Ρούλης και το μυστικό της χαρούμενης καρδιάς”

.jpg

-Μία αφίσα με την πυραμίδα της υγιεινής διατροφής

22Π6Π

-Ένα ψηφιακό παραμύθι, με τίτλο «Η κυρία Σαβούρα μαθαίνει να τρώει υγιεινά», το οποίο  αποτελεί μια ανασκόπηση του συνόλου των εννοιών και πρακτικών που εξετάστηκαν στην διάρκεια του προγράμματος.

Διαβάστε το παραμύθι ΕΔΩ

οθόνης 2021 12 06 211153

 

-Ένα επιτραπέζιο παιχνίδι

EPITRAPEZIO

” Εποχικά φρούτα . Το φρούτο του Σεπτέμβρη “EYA

” Η σημασία του νερού στον ανθρώπινο οργανισμό “NERO

Σελίδα 5 από 6

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση