Με μεγάλη χαρά ανταποκρίθηκε όλο το σχολείο μας στην πρόσκληση, να συμμετέχουμε στην δράση, που οργάνωσε το πρωινό-ολοήμερο τμήμα με θέμα: “Από το δέντρο στις ελιές, στο λάδι και στο …λαδόψωμο”. Προσκαλούμε και εσάς να παρακολουθήσετε την δραστηριότητα πατώντας πάνω στην εικόνα.
Το παρόν εκπαιδευτικό πρόγραμμα προσεγγίζει θέματα της οικογενειακής ποικιλομορφίας. Με αφορμή το παραμύθι “Ο Έλφι, ο ουρανοκατέβατος” τα παιδιά γνωρίζουν την διαφορετική δομή που έχουν οι “οικογένειες” των ζώων, αλλά και τις κοινές αξίες που συνδέουν τα μέλη τους. Στην συνέχεια, έγινε παραλληλισμός με τους διαφορετικούς τύπους οικογενειών των ανθρώπων. Αναγνωρίσαμε ότι σε όλες τις οικογένειες υπάρχουν όμορφες και δύσκολες στιγμές. Χωριστήκαμε σε μικρές ομάδες που συζήτησαν, προβληματίστηκαν, αναζήτησαν και πρότειναν διαφορετικές λύσεις πάνω στην προβληματική κατάσταση που είχε να αντιμετωπίσει κάθε φορά μια οικογένεια, κάνοντας οικογενειακό συμβούλιο. Στο τέλος, τα παιδιά έφτιαξαν ένα Λεύκωμα απαντώντας στο ερώτημα: “Τι Εστί Οικογένεια”; Ζωγράφισαν το καθένα την δική του οικογένεια και “άνοιξαν” το σπίτι τους στον Έλφι τον ουρανοκατέβατο, στέλνοντας του μία Πρόσκληση για να του γνωρίσουν την οικογένειά τους.
Για να διαβάσεις το Λεύκωμα πάτησε πάνω στο εξώφυλλο
Πρόσκληση προς το Έλφι
Αποτύπωμα φύλλων που έφεραν τα παιδιά στο σχολείο με μικτή τεχνική (κηρομπογιές και
νερομπογιές)
Παιχνίδι αρίθμησης και αφαίρεσης με τα φρούτα του φθινοπώρου
Δραματοποίηση του ελληνικού λαΪκού παραμυθιού “Η αλεπού και ο σπουργίτης” της Χρυσάνθης Καραΐσκου
Στο πλαίσιο του εορτασμού της 9ης Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2022, την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2022, με σύνθημα «ΑΘΛΗΣΗ κάθε μέρα, ΥΓΕΙΑ μια ΖΩΗ» και στόχο την ανάδειξη της ωφελιμότητας της άθλησης στη σωματική και πνευματική υγεία, τα παιδιά του σχολείου μας πήραν μέρος σε αθλητικές δραστηριότητες- γυμναστικές ασκήσεις, κινητικά παιχνίδια, διαδρομές στον χώρο με εμπόδια. Στο τέλος δόθηκε σε όλα τα παιδιά αναμνηστικό βραβείο για την συμμετοχή τους. Επιπλέον, κάθε παιδί πήρε μετάλλιο καθώς επιβραβεύουμε την προσπάθεια, αφού Νικητής είναι όχι αυτός που βγαίνει πρώτος , αλλά αυτός που προσπαθεί και αγωνίζεται τίμια, τηρώντας τους κανόνες
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «STEM και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική», έχει σκοπό να έρθουν σε επαφή οι μαθητές/-ήτριες του Νηπιαγωγείου με θέματα που αφορούν την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική, την τεχνολογία και να εξασκηθούν στον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης.
Μέσα από πειράματα, εξοικείωση με συγκεκριμένα εκπαιδευτικά λογισμικά(Φωτόδεντρο), τη δημιουργία μηχανικών κατασκευών (σχεδιασμός και ομαδική κατασκευή φράγματος και γέφυρας με το οικοδομικό υλικό) , την καλλιέργεια της μαθηματικής σκέψης και την εξοικείωση με βασικές αρχές προγραμματισμού και αλγοριθμικής σκέψης (εκτέλεση εντολών ίδιων με αυτές της Bee bot και πραγματοποίηση με το σώμα τους προσχεδιασμένων διαδρομών στον χώρο, ακολουθώντας τα σύμβολα) τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τη φιλοσοφία του STE(A)M με βιωματικό τρόπο.
Ο Κύκλος του Νερού
Σχεδιασμός και Κατασκευή φράγματος σε ποτάμι με το οικοδομικό υλικό
Σχεδιασμός και Κατασκευή γέφυρας (με καμάρες ή με κολόνες), σε ποτάμι με το οικοδομικό υλικό 

Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού. Τα παιδιά προγραμματίζουν με τα βελάκια μια διαδρομή πάνω στο δάπεδο και οδηγούν τον Σταγονούλη από το σύννεφο στην θάλασσα.
Τεχνολογικός -Ψηφιακός γραμματισμός.
Τα παιδιά προγραμματίζουν μια διαδρομή στο κομπιούτερ

Εξοικείωση με βασικές αρχές του Προγραμματισμού και της Αλγοριθμικής Σκέψης – Γίνομαι Προγραμματιστής /Συνεργασία. Συνεργαζόμαστε, συνδημιουργούμε και προγραμματίζουμε μία διαδρομή για να οδηγήσουμε τον Σταγονούλη από το σύννεφο στην θάλασσα.

Παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες που αντιμετωπίσαμε λόγω του κορωνοϊού, καταφέραμε να ολοκληρώσουμε τα εργαστήρια του προγράμματος της τρίτης θεματικής ενότητας “ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ” για τον Αλληλοσεβασμό, τον σεβασμό στη διαφορετικότητα, την συνεργασία /συνεργατικότητα», την αντιμετώπιση διακρίσεων, την κοινωνική ευαισθησία και την δημοκρατική παιδεία. Ο τίτλος του εργαστηρίου είναι «Νηπίων Παιδεία: το πρώτο βήμα στη δημοκρατία». Βασικοί στόχοι του εργαστηρίου είναι η ενίσχυση της ομαδικής συνοχής και της αυτοεκτίμησης, η προώθηση της συνεργασίας και της δημιουργικής συνύπαρξης, η ανάπτυξη σεβασμού για τους άλλους, η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και η κατανόηση της διαφορετικότητας, καθώς και η διαχείριση συγκρουσιακών καταστάσεων.
Με μεγάλη χαρά σας προσκαλούμε στην ψηφιακή μας έκθεση με ενδεικτικά
έργα των παιδιών
Για να μπείτε στην ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΚΘΕΣΗ του σχολείου μας, πατήστε ΕΔΩ!!!










































