cropped 3EISODOS

Εκδήλωση για την “ΕΛΙΑ”

Με μεγάλη χαρά ανταποκρίθηκε όλο το σχολείο μας στην πρόσκληση, να συμμετέχουμε στην δράση, που οργάνωσε το πρωινό-ολοήμερο τμήμα  με θέμα: “Από το δέντρο στις ελιές, στο λάδι και στο …λαδόψωμο”. Προσκαλούμε και  εσάς να παρακολουθήσετε την δραστηριότητα πατώντας πάνω στην εικόνα.

ΒΙΝΤΕΟ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ –ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ. Υποθεματική:1. Ανθρώπινα Δικαιώματα ΤΙΤΛΟΣ: «Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική!» Ένα πρόγραμμα για την οικογενειακή πολυμορφία

Το παρόν εκπαιδευτικό πρόγραμμα προσεγγίζει θέματα της οικογενειακής ποικιλομορφίας. Με αφορμή το παραμύθι “Ο Έλφι, ο ουρανοκατέβατος” τα παιδιά γνωρίζουν την διαφορετική δομή που έχουν οι “οικογένειες” των ζώων, αλλά και τις κοινές αξίες που συνδέουν τα μέλη τους. Στην συνέχεια, έγινε παραλληλισμός με τους διαφορετικούς τύπους  οικογενειών των ανθρώπων. Αναγνωρίσαμε ότι σε όλες τις οικογένειες υπάρχουν όμορφες και δύσκολες στιγμές. Χωριστήκαμε σε μικρές ομάδες που συζήτησαν, προβληματίστηκαν, αναζήτησαν και πρότειναν διαφορετικές λύσεις πάνω στην προβληματική κατάσταση που είχε να αντιμετωπίσει κάθε φορά μια οικογένεια, κάνοντας οικογενειακό συμβούλιο. Στο τέλος, τα παιδιά έφτιαξαν ένα Λεύκωμα  απαντώντας στο ερώτημα: “Τι Εστί Οικογένεια”; Ζωγράφισαν το καθένα την δική του οικογένεια και “άνοιξαν” το σπίτι τους στον Έλφι τον ουρανοκατέβατο, στέλνοντας του μία Πρόσκληση για να του γνωρίσουν την οικογένειά τους.

Για να διαβάσεις το Λεύκωμα πάτησε πάνω στο εξώφυλλο

 

Ζωγραφίζω την οικογένειά μου….jpg

Πρόσκληση προς το Έλφι

Ελφις

 

Αποχαιρετώντας το Φθινόπωρο…

20221021 162135 Viber 2022 11 17 14 57 36 702

Ομαδική εργασία: Κατασκευή δέντρου με φύλλα και φλοιούς από τους φθινοπωρινούς θησαυρούς που βρήκαν τα παιδιά

52

Αποτύπωμα φύλλων που έφεραν τα παιδιά στο σχολείο με μικτή τεχνική (κηρομπογιές και
νερομπογιές)

4 3

Παιχνίδι αρίθμησης και αφαίρεσης με τα φρούτα του φθινοπώρου

11 8 6

Δραματοποίηση του ελληνικού λαΪκού παραμυθιού “Η αλεπού και ο σπουργίτης” της Χρυσάνθης Καραΐσκου

9 7IMG 6814

 

4 Οκτωβρίου – Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων

.jpg

Με αφορμή την παγκόσμια μέρα των ζώων , αναπτύξαμε στο νηπιαγωγείο με τα παιδιά δραστηριότητες για τα ζώα, τις ανάγκες τους, τα δικαιώματά τους και τις υποχρεώσεις που έχουμε απέναντί  τους.

 

9η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ 2022-2023

Στο πλαίσιο του εορτασμού της 9ης Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2022, την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2022, με σύνθημα «ΑΘΛΗΣΗ κάθε μέρα, ΥΓΕΙΑ μια ΖΩΗ» και στόχο την ανάδειξη της ωφελιμότητας της άθλησης στη σωματική και πνευματική υγεία, τα παιδιά του σχολείου μας πήραν μέρος σε αθλητικές δραστηριότητες- γυμναστικές ασκήσεις, κινητικά παιχνίδια, διαδρομές στον χώρο με εμπόδια. Στο τέλος δόθηκε σε όλα τα παιδιά αναμνηστικό βραβείο  για την συμμετοχή τους. Επιπλέον, κάθε παιδί πήρε μετάλλιο καθώς επιβραβεύουμε την προσπάθεια, αφού Νικητής είναι όχι αυτός που βγαίνει πρώτος , αλλά αυτός που προσπαθεί και αγωνίζεται τίμια, τηρώντας τους κανόνες

Εργαστήρια Δεξιοτήτων. Θεματικός άξονας: Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Καινοτομία. Τίτλος: «STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «STEM και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική», έχει σκοπό να έρθουν σε επαφή οι μαθητές/-ήτριες του Νηπιαγωγείου με θέματα που αφορούν την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική, την τεχνολογία και να εξασκηθούν στον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης.

Μέσα από πειράματα, εξοικείωση με συγκεκριμένα εκπαιδευτικά λογισμικά(Φωτόδεντρο), τη δημιουργία μηχανικών κατασκευών (σχεδιασμός και ομαδική κατασκευή φράγματος και γέφυρας με το οικοδομικό υλικό) , την καλλιέργεια της μαθηματικής σκέψης και την εξοικείωση με βασικές αρχές προγραμματισμού και αλγοριθμικής σκέψης (εκτέλεση εντολών ίδιων με αυτές της  Bee bot και πραγματοποίηση με το σώμα τους προσχεδιασμένων διαδρομών στον χώρο, ακολουθώντας τα σύμβολα) τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τη φιλοσοφία του STE(A)M με βιωματικό τρόπο.

Ο Κύκλος του Νερού

1654177289816 1654177289807 1654177289800 1654177289792 1654177289785 1654177289769

Σχεδιασμός και Κατασκευή φράγματος σε ποτάμι με το οικοδομικό υλικό

20220530 112836 20220530 112917 1 165417728972616541772897061654177289698

Σχεδιασμός και Κατασκευή γέφυρας (με καμάρες ή με κολόνες), σε ποτάμι με το οικοδομικό υλικό  16545996099531654599609969

Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού.  Τα παιδιά προγραμματίζουν με τα βελάκια μια διαδρομή πάνω στο δάπεδο και οδηγούν τον Σταγονούλη  από το σύννεφο στην θάλασσα.

165417728966616541772896571654177289651165417728963716541772896831654177289674

Τεχνολογικός -Ψηφιακός γραμματισμός. 

Τα παιδιά προγραμματίζουν μια διαδρομή στο κομπιούτερ  1654599609919 1654599609928

 

Εξοικείωση με βασικές αρχές του Προγραμματισμού και της Αλγοριθμικής Σκέψης – Γίνομαι Προγραμματιστής /Συνεργασία.  Συνεργαζόμαστε, συνδημιουργούμε και προγραμματίζουμε μία διαδρομή για να οδηγήσουμε τον Σταγονούλη  από το σύννεφο στην θάλασσα. 1654177289628 1654177289618

  

 

Το Αττικό Πάρκο στο σχολείο μας

Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μάθουν πληροφορίες για το ζωικό βασίλειο από τους φροντιστές των ζώων που μας επισκέφτηκαν.  Επίσης ήρθαν σε επαφή με ζώα που φιλοξενούνται στο Αττικό Πάρκο. 20220525 114006 20220525 114700 20220525 114709 20220525 115836

Εργαστήρια Δεξιοτήτων. Θεματική ενότητα:”ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ– ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ” Τίτλος: «Νηπίων Παιδεία: το πρώτο βήμα στη δημοκρατία»

Παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες που αντιμετωπίσαμε λόγω του κορωνοϊού, καταφέραμε να ολοκληρώσουμε τα εργαστήρια του προγράμματος της τρίτης θεματικής ενότητας “ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ” για τον Αλληλοσεβασμό, τον σεβασμό στη διαφορετικότητα, την συνεργασία /συνεργατικότητα», την αντιμετώπιση διακρίσεων, την κοινωνική ευαισθησία και την δημοκρατική παιδεία. Ο τίτλος του εργαστηρίου  είναι «Νηπίων Παιδεία: το πρώτο βήμα στη δημοκρατία».  Βασικοί στόχοι του εργαστηρίου είναι η ενίσχυση της ομαδικής συνοχής και της αυτοεκτίμησης, η προώθηση της συνεργασίας και της δημιουργικής συνύπαρξης, η ανάπτυξη σεβασμού για τους άλλους, η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και η κατανόηση της διαφορετικότητας, καθώς και η διαχείριση συγκρουσιακών καταστάσεων.
Με μεγάλη χαρά σας προσκαλούμε στην ψηφιακή μας έκθεση με ενδεικτικά
έργα των παιδιών
Για να μπείτε στην ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΚΘΕΣΗ του σχολείου μας, πατήστε ΕΔΩ!!!οθόνης 2022 09 09 180529

20220401 140942

Η Γιορτή της Μητέρας

Γίνομαι ζωγράφος και ζωγραφίζω… τη μαμά μου!

20220506 124345 1

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Πασχαλινές δημιουργίες!!!

20220412 12310220220415 1153252

Πασχαλινά παιχνίδια!!!

Ο Πασχαλινός λαγός έκρυψε τα αυγουλάκια μας στην αυλή του σχολείου. Εμείς όμως τα ανακαλύψαμε και σας ευχόμαστε ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

Πάσχα

 

Σελίδα 4 από 6

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση