Μέσα από ποικίλες δραστηριότητες προσεγγίσαμε με τα παιδιά την έννοια της Δημοκρατίας, της Ελευθερίας και της Ομαδικότητας. 
Σκοπός του προγράμματος είναι να προωθήσει την έννοια της συνεργασίας στο νηπιαγωγείο. Στόχοι είναι τα παιδιά να συνεργαστούν με δραστηριότητες ανά ζεύγη, μικρές ή μεγαλύτερες ομάδες προκειμένου να αναπτύξουν Δεξιότητες Κοινωνικής Ζωής (συνεργασίας, επικοινωνίας, κριτικής σκέψης , επίλυσης συγκρούσεων)
Πάτησε πάνω στις εικόνες για να ζωντανέψουν οι δραστηριότητες
Πάτησε πάνω στην εικόνα για να παρακολουθήσεις την δραματοποίηση των σεναρίων επίλυσης συγκρούσεων
Παρακολουθήσαμε το Διαδραστικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα από την θεατρική ομάδα Μικρό Σύμπαν με τίτλο «Θέλεις να γίνουμε φίλοι;», όπου τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και συνεργάστηκαν μεταξύ τους, προκειμένου να βοηθήσουν την πάπια να ξεπεράσει όλα τα εμπόδια και τις δυσκολίες που συναντούσε, στην προσπάθειά της να κάνει φίλους της τα ζώα της ζούγκλας. 

Ένα γλυκό καλωσόρισμα περίμενε τους μαθητές του νηπιαγωγείου μας την πρώτη τους μέρα στο σχολείο!
Καλή σχολική χρονιά
Αγαπητά παιδιά και αγαπητοί γονείς
Καλή σχολική χρονιά !
Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός στο σχολείο μας για τη νέα σχολική χρονιά 2024-2025 θα γίνει την
Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024, και ώρα 10.00 π.μ.
στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας.
Η είσοδος στον προαύλιο χώρο θα γίνει από την πόρτα της αυλής.
Οι εκπαιδευτικοί του 51ου Νηπιαγωγείου Αθήνας
Οι μαθητές εργαζόμενοι σε ομάδες, παρατηρούν τα καιρικά φαινόμενα, προβληματίζονται για τις μεταβολές τους και τις καταγράφουν. Γίνεται λόγος για την κλιματική αλλαγή και τις επιπτώσεις της στις κοινωνίες και το περιβάλλον. Συζητούν για την σημασία της πρόγνωσης του καιρού και για το πώς επηρεάζουν τα καιρικά φαινόμενα τις καθημερινές μας συνήθειες .
Ολοκληρώνοντας το Εργαστήριο δημιουργήσαμε με τα παιδιά , ένα βιβλίο για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Όπως μαρτυρά και ο τίτλος του βιβλίου «ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΔΙ, έχω ανάγκες, έχω δικαιώματα, ΕΧΩ ΦΩΝΗ» τα ίδια τα παιδιά μιλούν για τα δικαιώματα των παιδιών όλου του κόσμου.
- Δανείζουν την δική τους φωνή στις ζωγραφιές τους και αυτές ζωντανεύουν και μιλούν για τα δικαιώματα των παιδιών.
- Γίνονται οι βοηθοί της unicef, και αναλαμβάνουν, μέσω μιας δραστηριότητας STEM, να προγραμματίσουν το ρομποτάκι beebot, ώστε να μεταφέρει βοήθεια και φάρμακα σε παιδιά που τα χρειάζονται.
- Τέλος χωρίζονται σε μικρές ομάδες και ακολουθώντας την ρουτίνα σκέψης «βλέπω – σκέφτομαι – αναρωτιέμαι», συνεργάζονται και συνθέτουν την πορεία της ιστορίας ενός παιδιού πρόσφυγα, στην γραμμή του χρόνου
Μπορείτε να διαβάσετε το βιβλίο εδώ
Τέλος, όλοι μαζί κατασκευάσαμε μία αφίσα, μέσω της οποίας κάθε παιδί στέλνει το δικό του μήνυμα για τα δικαιώματα των παιδιών.
Ολοκληρώθηκε το δεύτερο εργαστήριο δεξιοτήτων με θεματική ενότητα την προστασία του περιβάλλοντος. Πιο συγκεκριμένα ο τίτλος του προγράμματος είναι “Οι Νερο..εξερευνητές”. Μέσα από δραστηριότητες, πειράματα,
παραμύθια και παιχνίδια τα παιδιά γνωρίζουν τον κύκλο του νερού, τις ιδιότητές του, τη σημασία της ρύπανσης του νερού και της εξοικονόμησής του.















