Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «STEM και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική», έχει σκοπό να έρθουν σε επαφή οι μαθητές/-ήτριες του Νηπιαγωγείου με θέματα που αφορούν την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική, την τεχνολογία και να εξασκηθούν στον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης.

Μέσα από πειράματα, εξοικείωση με συγκεκριμένα εκπαιδευτικά λογισμικά(Φωτόδεντρο), τη δημιουργία μηχανικών κατασκευών (σχεδιασμός και ομαδική κατασκευή φράγματος και γέφυρας με το οικοδομικό υλικό) , την καλλιέργεια της μαθηματικής σκέψης και την εξοικείωση με βασικές αρχές προγραμματισμού και αλγοριθμικής σκέψης (εκτέλεση εντολών ίδιων με αυτές της  Bee bot και πραγματοποίηση με το σώμα τους προσχεδιασμένων διαδρομών στον χώρο, ακολουθώντας τα σύμβολα) τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τη φιλοσοφία του STE(A)M με βιωματικό τρόπο.

Ο Κύκλος του Νερού

1654177289816 1654177289807 1654177289800 1654177289792 1654177289785 1654177289769

Σχεδιασμός και Κατασκευή φράγματος σε ποτάμι με το οικοδομικό υλικό

20220530 112836 20220530 112917 1 165417728972616541772897061654177289698

Σχεδιασμός και Κατασκευή γέφυρας (με καμάρες ή με κολόνες), σε ποτάμι με το οικοδομικό υλικό  16545996099531654599609969

Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού.  Τα παιδιά προγραμματίζουν με τα βελάκια μια διαδρομή πάνω στο δάπεδο και οδηγούν τον Σταγονούλη  από το σύννεφο στην θάλασσα.

165417728966616541772896571654177289651165417728963716541772896831654177289674

Τεχνολογικός -Ψηφιακός γραμματισμός. 

Τα παιδιά προγραμματίζουν μια διαδρομή στο κομπιούτερ  1654599609919 1654599609928

 

Εξοικείωση με βασικές αρχές του Προγραμματισμού και της Αλγοριθμικής Σκέψης – Γίνομαι Προγραμματιστής /Συνεργασία.  Συνεργαζόμαστε, συνδημιουργούμε και προγραμματίζουμε μία διαδρομή για να οδηγήσουμε τον Σταγονούλη  από το σύννεφο στην θάλασσα. 1654177289628 1654177289618