Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «STEM και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική», έχει σκοπό να έρθουν σε επαφή οι μαθητές/-ήτριες του Νηπιαγωγείου με θέματα που αφορούν την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική, την τεχνολογία και να εξασκηθούν στον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης.
Μέσα από πειράματα, εξοικείωση με συγκεκριμένα εκπαιδευτικά λογισμικά(Φωτόδεντρο), τη δημιουργία μηχανικών κατασκευών (σχεδιασμός και ομαδική κατασκευή φράγματος και γέφυρας με το οικοδομικό υλικό) , την καλλιέργεια της μαθηματικής σκέψης και την εξοικείωση με βασικές αρχές προγραμματισμού και αλγοριθμικής σκέψης (εκτέλεση εντολών ίδιων με αυτές της Bee bot και πραγματοποίηση με το σώμα τους προσχεδιασμένων διαδρομών στον χώρο, ακολουθώντας τα σύμβολα) τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τη φιλοσοφία του STE(A)M με βιωματικό τρόπο.
Ο Κύκλος του Νερού
Σχεδιασμός και Κατασκευή φράγματος σε ποτάμι με το οικοδομικό υλικό
Σχεδιασμός και Κατασκευή γέφυρας (με καμάρες ή με κολόνες), σε ποτάμι με το οικοδομικό υλικό
Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού. Τα παιδιά προγραμματίζουν με τα βελάκια μια διαδρομή πάνω στο δάπεδο και οδηγούν τον Σταγονούλη από το σύννεφο στην θάλασσα.
Τεχνολογικός -Ψηφιακός γραμματισμός.
Τα παιδιά προγραμματίζουν μια διαδρομή στο κομπιούτερ
Εξοικείωση με βασικές αρχές του Προγραμματισμού και της Αλγοριθμικής Σκέψης – Γίνομαι Προγραμματιστής /Συνεργασία. Συνεργαζόμαστε, συνδημιουργούμε και προγραμματίζουμε μία διαδρομή για να οδηγήσουμε τον Σταγονούλη από το σύννεφο στην θάλασσα.