Από τον κήπο στο τραπέζι μας!!!

Με μεγάλη χαρά και περηφάνια, σας ανακοινώνουμε ότι το σχέδιο δράσης μας “Συνεργάζομαι, Φυτεύω, Δημιουργώ” ολοκλήρωσε τον πιο γλυκό και… νόστιμο κύκλο του!

Το φθινόπωρο, οι μαθητές μας μεταμορφώθηκαν σε μικρούς κηπουρούς, προετοιμάζοντας το έδαφος και φυτεύοντας με φροντίδα τα πρώτα μας λαχανικά. Σήμερα, η υπομονή και η καθημερινή τους ενασχόληση ανταμείφθηκαν με τον καλύτερο τρόπο: Ήρθε η ώρα της συγκομιδής!

Τα παιδιά, με τα χεράκια τους, μάζεψαν τα δικά τους φρέσκα λαχανικά, βιώνοντας τη μοναδική ικανοποίηση του να βλέπεις τους κόπους σου να αποδίδουν καρπούς. Η δράση αυτή δεν ήταν απλώς μια εργασία στον κήπο, αλλά ένα σπουδαίο μάθημα ζωής. Μέσα από τη συλλογή της παραγωγής μας, οι μικροί «Ενεργοί Πολίτες» αντιλήφθηκαν στην πράξη:

  • Την αξία της Υπεύθυνης Παραγωγής: Κατάλαβαν πόσο χρόνο και φροντίδα χρειάζεται η φύση για να μας προσφέρει την τροφή μας.

  • Τη σημασία της Υγιεινής Διατροφής: Η ανυπομονησία τους να δοκιμάσουν αυτό που οι ίδιοι καλλιέργησαν είναι το πρώτο βήμα για τη διαμόρφωση υγιών συνηθειών.

  • Τη δύναμη της Συνεργασίας: Κάθε λαχανικό που μάζεψαν ήταν αποτέλεσμα ομαδικής προσπάθειας και αλληλοβοήθειας.

Οι μαθητές μας πήραν τη σοδειά τους στο σπίτι, μεταφέροντας τη χαρά της δημιουργίας από το σχολείο στο οικογενειακό τραπέζι. Είμαστε σίγουροι ότι η «σαλατούλα» τους θα είναι η πιο νόστιμη που έχουν φάει ποτέ, γιατί έχει μέσα το δικό τους μεράκι και τον ενθουσιασμό της ανακάλυψης.

“Συνεχίζουμε να καλλιεργούμε όχι μόνο τη γη, αλλά και τις αξίες της βιωσιμότητας και του σεβασμού στο περιβάλλον, προετοιμάζοντας τα παιδιά μας για ένα πιο πράσινο και ελπιδοφόρο μέλλον!”

Σ’ ένα Στέφανο του Μάη!!!

1394398 623841284320680 76907148 n Antigrafo Antigrafo 4

 

Η άνοιξη είναι η ιδανική εποχή για να αφήσουν τα παιδιά τη φαντασία τους ελεύθερη και να δημιουργήσουν. Με αφορμή τον ερχομό του Μαΐου, οι μικροί μας μαθητές διοχέτευσαν όλη τους την καλλιτεχνική διάθεση και την οικολογική τους ευαισθησία στην κατασκευή των παραδοσιακών πρωτομαγιάτικων στεφανιών, δίνοντάς τους μια ξεχωριστή, «πράσινη» πινελιά.

Η διαδικασία αυτή αποτέλεσε μια υπέροχη ευκαιρία για συνεργασία και καλλιέργεια των δεξιοτήτων των παιδιών, καθώς χρησιμοποίησαν ανακυκλώσιμα και καθημερινά υλικά. Με την καθοδήγηση και τη βοήθεια των εκπαιδευτικών, τα παιδιά έφτιαξαν αρχικά έναν κύκλο από εφημερίδα, τον οποίο στη συνέχεια έβαψαν με πράσινη τέμπερα για να δημιουργήσουν το τέλειο ανοιξιάτικο φόντο. Έπειτα, χρησιμοποιώντας πολύχρωμα γκοφρέ χαρτιά και χρωματιστές χαρτοπετσέτες, έφτιαξαν πανέμορφα λουλούδια με τα οποία το στόλισαν. Για να ολοκληρωθεί αυτή η υπέροχη δημιουργία, έγραψαν τη φράση «Καλό Μήνα» και διακόσμησαν το έργο τους με κορδέλες, δίνοντας ζωή στα πρωτομαγιάτικα στεφάνια.

Μέσα από τη συγκεκριμένη δράση, οι μαθητές μας δεν ήρθαν μόνο σε επαφή με τα έθιμα της Πρωτομαγιάς, αλλά έμαθαν και την αξία της ανακύκλωσης, ανακαλύπτοντας πώς απλά υλικά μπορούν να μεταμορφωθούν σε αληθινά έργα τέχνης. Καμαρώνουμε για τους μικρούς μας καλλιτέχνες και σας στέλνουμε τις πιο ζεστές και εγκάρδιες ευχές μας για έναν μήνα γεμάτο υγεία, φως και οικογενειακή ευτυχία.

Καλό μήνα και καλή Πρωτομαγιά σε όλους!!!