Από τον κήπο στο τραπέζι μας!!!
Με μεγάλη χαρά και περηφάνια, σας ανακοινώνουμε ότι το σχέδιο δράσης μας “Συνεργάζομαι, Φυτεύω, Δημιουργώ” ολοκλήρωσε τον πιο γλυκό και… νόστιμο κύκλο του!
Το φθινόπωρο, οι μαθητές μας μεταμορφώθηκαν σε μικρούς κηπουρούς, προετοιμάζοντας το έδαφος και φυτεύοντας με φροντίδα τα πρώτα μας λαχανικά. Σήμερα, η υπομονή και η καθημερινή τους ενασχόληση ανταμείφθηκαν με τον καλύτερο τρόπο: Ήρθε η ώρα της συγκομιδής!
Τα παιδιά, με τα χεράκια τους, μάζεψαν τα δικά τους φρέσκα λαχανικά, βιώνοντας τη μοναδική ικανοποίηση του να βλέπεις τους κόπους σου να αποδίδουν καρπούς. Η δράση αυτή δεν ήταν απλώς μια εργασία στον κήπο, αλλά ένα σπουδαίο μάθημα ζωής. Μέσα από τη συλλογή της παραγωγής μας, οι μικροί «Ενεργοί Πολίτες» αντιλήφθηκαν στην πράξη:
-
Την αξία της Υπεύθυνης Παραγωγής: Κατάλαβαν πόσο χρόνο και φροντίδα χρειάζεται η φύση για να μας προσφέρει την τροφή μας.
-
Τη σημασία της Υγιεινής Διατροφής: Η ανυπομονησία τους να δοκιμάσουν αυτό που οι ίδιοι καλλιέργησαν είναι το πρώτο βήμα για τη διαμόρφωση υγιών συνηθειών.
-
Τη δύναμη της Συνεργασίας: Κάθε λαχανικό που μάζεψαν ήταν αποτέλεσμα ομαδικής προσπάθειας και αλληλοβοήθειας.
Οι μαθητές μας πήραν τη σοδειά τους στο σπίτι, μεταφέροντας τη χαρά της δημιουργίας από το σχολείο στο οικογενειακό τραπέζι. Είμαστε σίγουροι ότι η «σαλατούλα» τους θα είναι η πιο νόστιμη που έχουν φάει ποτέ, γιατί έχει μέσα το δικό τους μεράκι και τον ενθουσιασμό της ανακάλυψης.










