Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας 4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.
Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας 4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.
Η Παγκόσμια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού γιορτάζεται στις 6 Μαρτίου. Έτσι κι εμείς προσεγγίσαμε το θέμα αυτό πολύπλευρα με τους μαθητές μας.
Αρχικά παρακολουθήσαμε βίντεο και διαβάσαμε σχετικά παραμύθια τα οποία αποτέλεσαν αφορμή για σκέψη και συζήτηση.
Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με εικόνες τις οποίες κλήθηκαν να σχολιάσουν. Μέσα από αυτές βρήκαν τρόπους να αναγνωρίζουν το πρόβλημα αλλά κυρίως να το επικοινωνούν ζητώντας βοήθεια και καθοδήγηση.
Γράψαμε συνθήματα. ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ!
Στολίσαμε τις τάξεις μας με τα όμορφα συνθήματα καθώς επίσης δημιουργήσαμε ομαδικές εργασίες!
Με πολλή χαρά γιορτάσαμε και φέτος τις Απόκριες στο Νηπιαγωγείο μας!
Ξεκινήσαμε μαθαίνοντας τι είναι οι Απόκριες, τα ήθη και τα έθιμα και φυσικά κάναμε τις κατασκευές μας!
Επίσης, έγινε αποκριάτικο party στο σχολείο μας, όπου φορέσαμε τις στολές μας και τις μάσκες μας, φάγαμε, χορέψαμε και περάσαμε υπέροχα!
Και του χρόνου! Καλη Σαρακοστή!
ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2025-26
Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης, για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025. Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-2026, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2021.
Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ
Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
• Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
• Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
• Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα :
α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β)τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
δ) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή. Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο . Για τον σκοπό αυτό η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες
Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής
1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/ νήπια.
3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00. 4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
Πρόωρη αποχώρηση προνηπίων/νηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.
ΤΗΛ. ΣΧΟΛΕΙΟΥ: 2621034006
ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 12:00-12:50
Η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου
Ηλιοπούλου Καλομοίρα Στυλιανή
Στον ακόλουθο σύνδεσμο θα βρείτε τη ζώνη του Σχολείου μας:
Στα πλαίσια του πανελλήνιου διαγωνισμού ζωγραφικής, που διοργανώνει η Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος – HELMEPA, το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε με πολλή διάθεση και όρεξη για δημιουργία! Το θέμα του διαγωνισμού την φετινή χρονιά 2024-2025 είναι “Λιβάδια Ποσειδωνίας: τα θαλασσινά μας δάση”.
Τα παιδιά γνώρισαν τα Λιβάδια της Ποσειδωνίας μέσα από εκπαιδευτικά βίντεο και φωτογραφίες, έμαθαν για την προσφορά τους στην θαλάσσια ζωή, καθώς αποτελούν πηγή οξυγόνου για τα πλάσματα της θάλασσας. Μάθαμε για τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν καθώς και τους τρόπους προστασίας τους.
Σας παρουσιάζουμε την όμορφη και συνεργατική δουλειά των μικρών μας καλλιτεχνών και από τα τρία τμήματα του Νηπιαγωγείου μας!
Ο Δεκέμβρης είναι σίγουρα ο πιο γιορτινός και λαμπερός μήνας του έτους! Μας φέρνει δώρα, γλυκά, διακοπές και φυσικά στιγμές με την οικογένειά μας. Και φέτος όλα τα τμήματα του σχολείου μας πέρασαν θαυμάσια στολίζοντας το δέντρο τους, φτιάχνοντας χριστουγεννιάτικα στολίδια, πολλές κατασκευές διαβάζοντας παραμύθια, χορεύοντας, τραγουδώντας,βλέποντας χριστουγεννιάτικη ταινία και απολαμβάνοντας μία ζέστη χριστουγεννιάτικη σοκολάτα.
Επίσης, υποδεχτήκαμε στο νηπιαγωγείο μας τους γονείς μας και όλοι μαζί συνεργαστήκαμε και φτιάξαμε τις πιο όμορφες χριστουγεννιάτικες κατασκευές αλλά και τις πιο νόστιμες γλυκές λιχουδιές. Με αφορμή το παραμύθι του συναδέλφου Μάριου Μάζαρη, “το κλειδί των Χριστουγέννων”, διηγηθήκαμε την ιστορία σε μικρούς και μεγάλους και αφού μοιράσαμε “το κλειδί των Χριστουγέννων”, ξεκλειδώσαμε το εργαστήριο μας και πιάσαμε αμέσως δουλειά. Το μήνυμά μας ήταν ότι “ο χρόνος που μοιραζόμαστε είναι το πιο πολύτιμο δώρο” και έτσι το κάναμε πράξη και μαζί με τους γονείς μας, περάσαμε φανταστικά!
Να έχουμε μία καλή χρονιά με υγεία, πολλά πολλά χαμόγελα και όμορφες δημιουργίες!
Η 3η Δεκεμβρίου έχει καθιερωθεί από το 1992, με πρωτοβουλία του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, να γιορτάζεται ως η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία. Έτσι λοιπόν την εβδομάδα που μας πέρασε και τα τρία τμήματα του σχολείου μας ασχοληθήκαμε με το θέμα αυτό και συζητήσαμε με τους μαθητές προωθώντας την ευαισθητοποίηση σε ζητήματα που αφορούν την ισότητα αλλά και την αποδοχή της διαφορετικότητας.
Παρακολουθήσαμε βίντεο και συζητήσαμε πάνω σε αυτό.
https://youtu.be/vtrHIa0RkAo?si=QI73Zs_F469nB0-P
Δημιουργήσαμε ομαδικές κατασκευές.
Επίσης, στα πλαίσια της 3ης Δεκεμβρίου το σχολείο μας επισκέφτηκε το ΚΔΑΠ μεΑ «Ηλίανθος», όπου μας άνοιξε τις πόρτες του και μας φιλοξένησε με πολλή χαρά και ενθουσιασμό.
Περιηγηθήκαμε στους χώρους του.
Γνωρίσαμε ένα μέρος της καθημερινότητας ανθρώπων με αναπηρίες.
Δουλέψαμε ομαδικά…
Παίξαμε…
Ενώ μας δόθηκε η ευκαιρία να συζητήσουμε και να εκφράσουμε απορίες για θέματα που άπτονται της καθημερινότητας ατόμων με αναπηρίες καθώς να μπούμε έστω και για λίγο και στη θέση τους…..
Έτσι, λοιπόν, ύστερα από μια γεμάτη ημέρα και από την επαφή μας με άτομα με αναπηρίες είχαμε την δυνατότητα μικροί και μεγάλοι να καταλάβουμε πως η αναπηρία και η διαφορετικότητα δεν αποτελούν πρόβλημα και εμπόδιο αντιθέτως είναι η μαγεία της ζωής…. μέσω αυτής ανοίγουν νέοι δρόμοι και αναπτύσσονται διαφορετικές δεξιότητες! Τα παιδιά μας κατανόησαν με βιωματικό πλέον τρόπο το σύνθημα που δουλεύαμε στην τάξη «Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι» και ως ένδειξη σεβασμού και ευχαρίστησης για την φιλοξενία πρόσφεραν με πολλή χαρά τις ομαδικές εργασίες που είχαμε ήδη ετοιμάσει!
Λιομάζωμα στο Νηπιαγωγείο μας!!
Οι μικροί μας μαθητές βγήκαν στην αυλή, πήραν τα ραβδιά τους, έστρωσαν λαδόπανα, ράβδισαν, έσκυψαν και μάζεψαν ελιές από το δέντρο του σχολείου μας! Ενθουσιάστηκαν από τη διαδικασία και συμμετείχαν με χαρά!
Την επόμενη μέρα, επισκεφθήκαμε ένα κοντινό ελαιοτριβείο, όπου δώσαμε τις ελίτσες μας και παρατηρήσαμε από κοντά το ταξίδι της ελιάς από το δέντρο στο μπουκάλι με το λάδι. Οι μαθητές παρατήρησαν με πολύ ενδιαφέρον τα μηχανήματα του ελαιοτριβείου καθώς και όλη τη διαδικασία εξαγωγής του λαδιού. Δοκιμάσαμε ψωμάκι με λάδι και στο τέλος φτιάξαμε στεφάνια από κλαδί ελιάς για να τα βάλουμε στα κεφαλάκια μας.
Στις τάξεις μας γίναμε μικροί επιστήμονες και κάναμε το πείραμα με το λάδι και το νερό. Παρατηρήσαμε ότι το λάδι μένει στην επιφάνεια καθώς είναι πιο ελαφρύ από το νερό.
Επίσης, γράψαμε τις λέξεις Ελιά και Λάδι, κάναμε κατασκευές σχετικές με την Ελιά και μιλήσαμε για το μύθο της διαμάχης της θεάς Αθηνάς και του Ποσειδώνα για την ονομασία της πόλης της Αθήνας.
20 Νοεμβρίου Παγκόσμια Ημέρα Των Δικαιωμάτων Των Παιδιών! Ημέρα αφιερωμένη στα παιδιά όλου του κόσμου! Την ημέρα αυτή εορτάζεται η έγκριση της Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Παιδιού και της Σύμβασης για τα Δικαιώματα του παιδιού. Είναι μια ευκαιρία να θυμόμαστε όλοι εμείς οι μεγάλοι ότι τα παιδιά έχουν φωνή και έχουν διαφορετικές ανάγκες από αυτές των ενηλίκων και το πιο σημαντικό ότι όλα τα παιδιά της γης είναι ίσα ανεξαρτήτως εθνικότητας!
Με αφορμή την ημέρα αυτή, ξεκινήσαμε τις δράσεις μας!
Γνωρίσαμε τη Unicef και διαβάσαμε την ιστορία της. Πήραμε πληροφορίες για τα παιδιά που ζουν σε άλλες χώρες, είδαμε τα σπίτια τους, τα παιχνίδια τους, τα ρούχα τους και τις συνθήκες της ζωής τους. Καταλάβαμε ότι κάποια από αυτά τα παιδιά ζουν πολύ διαφορετικά από εμάς.
Παρακολουθήσαμε επίσης ένα πολύ όμορφο video…
https://www.youtube.com/watch?v=E1xkXZs0cAQUNICEF | for every child – YouTube
μέσα από το οποίο είδαμε τους ανθρώπους της Unicef να χαρίζουν χαμόγελα αλλά και την πολύτιμη βοήθειά τους σε παιδιά που την χρειάζονται. Είδαμε παιδιά διαφορετικά μεταξύ τους που χρειάζονται όμως τα ίδια πράγματα και έχουν τις ίδιες ανάγκες. Αυτά λοιπόν, είναι τα Δικαιώματα των παιδιών, για τα οποία παλεύει η Unicef.
Διαβάσαμε το παραμύθι ‘’Τον Δικαιωματούλη και το Μαγικό φίλτρο της Αγάπης’’ όπου ο Δικαιωματούλης με την χρωματιστή μπέρτα του και το μαγικό φίλτρο της αγάπης προσπάθησε να μεταμορφώσει τον δράκο φαταούλα, που είχε κλέψει τα δικαιώματα από όλα τα παιδιά της γης, σε δράκο αγαπούλα. Έτσι κι εμείς στρωθήκαμε στην δουλειά για να γίνουμε βοηθοί του Δικαιωματούλη. Φτιάξαμε ο καθένας χωριστά την μπέρτα του βάζοντας επάνω τα δικαιώματα των παιδιών…
Φτιάξαμε και την ασπίδα για να μπορούμε να προστατευόμαστε αλλά και να υπερασπίζόμζστε τα δικαιώματά μας…
Και βάλαμε την πιο δυνατή μας φωνή για να ακουστούμε σε όλη την γη!
Επειδή πλησιάζουν και τα Χριστούγεννα σκεφτήκαμε να φτιάξουμε τα ΄΄αστεροδικαιωματάκια΄΄ μας και να τα βάλουνε στο χριστουγεννιάτικο δέντρο μας που θα στολίσουμε σε λίγες μέρες. Επίσης΄, αποφασίσαμε κάποια από αυτά να τα μοιράσουμε σε διάφορα παιδιά όλου του κόσμου. Και πως θα γίνει αυτό; Μα με την beebot φυσικά ντυμένη Άγιο Βασίλη, θα τα φορτώσει και θα ξεκινήσει το΄΄ ταξίδι΄΄ της σε όλα τα παιδιά της γης!
Μέσα από τα “παιδικά μας ματάκια” σας παρουσιάζουμε τα δικαιώματά μας!
Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén