4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2025-26

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2025-26

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης, για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025. Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-2026, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2021.

Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα :

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β)τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

δ) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή. Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο . Για τον σκοπό αυτό η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής

1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/ νήπια.

3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00. 4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση προνηπίων/νηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

ΤΗΛ. ΣΧΟΛΕΙΟΥ: 2621034006

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 12:00-12:50

Η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

Ηλιοπούλου Καλομοίρα Στυλιανή

Στον ακόλουθο σύνδεσμο θα βρείτε τη ζώνη του Σχολείου μας:

https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?mid=15pOyPxqdRz3WZdMatiH-lSrZy9RUHgc&g_ep=CAESCjExLjExNS4xMDIYACDdYioSLDQ3MDc1OTE1LDQ3MDg0MzkzQgJHUg%3D%3D&shorturl=1&ll=37.673645649988444%2C21.4327275&z=17 

Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ζωγραφικής – HELMEPA

Στα πλαίσια του πανελλήνιου διαγωνισμού ζωγραφικής, που διοργανώνει η Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος – HELMEPA, το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε με πολλή διάθεση και όρεξη για δημιουργία! Το θέμα του διαγωνισμού την φετινή χρονιά 2024-2025 είναι “Λιβάδια Ποσειδωνίας: τα θαλασσινά μας δάση”.

Τα παιδιά γνώρισαν τα Λιβάδια της Ποσειδωνίας μέσα από εκπαιδευτικά βίντεο και φωτογραφίες, έμαθαν για την προσφορά τους στην θαλάσσια ζωή, καθώς αποτελούν πηγή οξυγόνου για τα πλάσματα της θάλασσας. Μάθαμε για τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν καθώς και τους τρόπους προστασίας τους.
Σας παρουσιάζουμε την όμορφη και συνεργατική δουλειά των μικρών μας καλλιτεχνών και από τα τρία τμήματα του Νηπιαγωγείου μας!

 

2

3

1

Δεκέμβρης… ο πιο γιορτινός και λαμπερός μήνας!

Ο Δεκέμβρης είναι σίγουρα ο πιο γιορτινός και λαμπερός μήνας του έτους! Μας φέρνει δώρα, γλυκά, διακοπές και φυσικά στιγμές με την οικογένειά μας. Και φέτος όλα τα τμήματα του σχολείου μας πέρασαν θαυμάσια στολίζοντας το δέντρο τους, φτιάχνοντας χριστουγεννιάτικα στολίδια, πολλές κατασκευές διαβάζοντας παραμύθια, χορεύοντας, τραγουδώντας,βλέποντας χριστουγεννιάτικη ταινία και απολαμβάνοντας μία ζέστη χριστουγεννιάτικη σοκολάτα.

εικόνα Viber 2025 01 06 22 14 40 971 εικόνα Viber 2025 01 06 22 14 16 804 εικόνα Viber 2025 01 06 22 14 14 634 εικόνα Viber 2025 01 06 22 13 17 529 εικόνα Viber 2025 01 06 22 08 48 490 εικόνα Viber 2025 01 06 22 04 34 197 εικόνα Viber 2025 01 06 22 02 46 965 εικόνα Viber 2025 01 06 22 02 05 061

 

Επίσης, υποδεχτήκαμε στο νηπιαγωγείο μας τους γονείς μας και όλοι μαζί συνεργαστήκαμε και φτιάξαμε τις πιο όμορφες χριστουγεννιάτικες κατασκευές αλλά και τις πιο νόστιμες γλυκές λιχουδιές. Με αφορμή το παραμύθι του συναδέλφου Μάριου Μάζαρη, “το κλειδί των Χριστουγέννων”, διηγηθήκαμε την ιστορία σε μικρούς και μεγάλους και αφού μοιράσαμε “το κλειδί των Χριστουγέννων”, ξεκλειδώσαμε το εργαστήριο μας και πιάσαμε αμέσως δουλειά. Το μήνυμά μας ήταν ότι “ο χρόνος που μοιραζόμαστε είναι το πιο πολύτιμο δώρο” και έτσι το κάναμε πράξη και μαζί με τους γονείς μας, περάσαμε φανταστικά!

εικόνα Viber 2025 01 06 22 15 35 585 εικόνα Viber 2025 01 06 22 19 00 027 εικόνα Viber 2025 01 06 22 18 57 166 εικόνα Viber 2025 01 06 22 18 56 628 εικόνα Viber 2025 01 06 22 18 51 870 εικόνα Viber 2025 01 06 22 18 50 593 εικόνα Viber 2025 01 06 22 18 47 019 εικόνα Viber 2025 01 06 22 18 46 824 εικόνα Viber 2025 01 06 22 18 46 721 εικόνα Viber 2025 01 06 22 18 14 772 εικόνα Viber 2025 01 06 22 18 11 847 εικόνα Viber 2025 01 06 22 17 39 555 εικόνα Viber 2025 01 06 22 16 44 984 εικόνα Viber 2025 01 06 22 16 44 077 εικόνα Viber 2025 01 06 22 15 40 409

Να έχουμε μία καλή χρονιά με υγεία, πολλά πολλά χαμόγελα και όμορφες δημιουργίες!

 

Παγκόσμια Ήμερα Ατόμων με Αναπηρία

Η 3η Δεκεμβρίου έχει καθιερωθεί από το 1992, με πρωτοβουλία του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, να γιορτάζεται ως η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία. Έτσι λοιπόν την εβδομάδα που μας πέρασε και τα τρία τμήματα του σχολείου μας ασχοληθήκαμε με το θέμα αυτό και συζητήσαμε με τους μαθητές προωθώντας την ευαισθητοποίηση σε ζητήματα που αφορούν την ισότητα αλλά και την αποδοχή της διαφορετικότητας.

Παρακολουθήσαμε βίντεο και συζητήσαμε πάνω σε αυτό.

https://youtu.be/vtrHIa0RkAo?si=QI73Zs_F469nB0-P

 

Δημιουργήσαμε ομαδικές κατασκευές.

εικόνα Viber 2024 12 07 21 40 07 480 1

20241208 222337 εικόνα Viber 2024 12 07 22 24 07 674 1

 

Επίσης, στα πλαίσια της  3ης Δεκεμβρίου το σχολείο μας επισκέφτηκε το ΚΔΑΠ μεΑ «Ηλίανθος», όπου μας άνοιξε τις πόρτες του και μας φιλοξένησε με πολλή χαρά και ενθουσιασμό.

Περιηγηθήκαμε στους χώρους του.

20241208 210615

Γνωρίσαμε ένα μέρος της καθημερινότητας ανθρώπων με αναπηρίες.

εικόνα Viber 2024 12 07 22 22 57 454 1 20241208 210605

Δουλέψαμε ομαδικά…

20241208 210556 εικόνα Viber 2024 12 07 21 45 44 453 1 εικόνα Viber 2024 12 07 22 19 40 293 1

Παίξαμε…

20241208 210519 20241208 210542 εικόνα Viber 2024 12 07 21 47 58 858 1 εικόνα Viber 2024 12 07 22 19 37 197 1

Ενώ μας δόθηκε η ευκαιρία να συζητήσουμε και να εκφράσουμε απορίες για θέματα που άπτονται της καθημερινότητας ατόμων με αναπηρίες καθώς να μπούμε έστω και για λίγο και στη θέση τους…..

εικόνα Viber 2024 12 07 22 25 57 549 20241208 222312

Έτσι, λοιπόν, ύστερα από μια γεμάτη ημέρα και από την επαφή μας με άτομα με αναπηρίες  είχαμε την δυνατότητα μικροί και μεγάλοι να καταλάβουμε πως η αναπηρία και η διαφορετικότητα δεν αποτελούν πρόβλημα και εμπόδιο αντιθέτως είναι η μαγεία της ζωής…. μέσω αυτής ανοίγουν νέοι δρόμοι και αναπτύσσονται διαφορετικές δεξιότητες! Τα παιδιά μας κατανόησαν με βιωματικό πλέον τρόπο το σύνθημα που δουλεύαμε στην τάξη «Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι» και ως ένδειξη σεβασμού και ευχαρίστησης για την φιλοξενία πρόσφεραν με πολλή χαρά τις ομαδικές εργασίες που είχαμε ήδη ετοιμάσει!

20241208 210455

 

 

Ελιά-Λιομάζωμα στο Νηπιαγωγείο μας

Λιομάζωμα στο Νηπιαγωγείο μας!!

Οι μικροί μας μαθητές βγήκαν στην αυλή, πήραν τα ραβδιά τους, έστρωσαν λαδόπανα, ράβδισαν, έσκυψαν και μάζεψαν ελιές από το δέντρο του σχολείου μας! Ενθουσιάστηκαν από τη διαδικασία και συμμετείχαν με χαρά!

viber image 2024 12 01 15 23 36 650 viber image 2024 12 01 15 45 45 728viber image 2024 11 29 17 38 47 284viber image 2024 11 29 17 38 17 595viber image 2024 12 01 15 43 22 169

Την επόμενη μέρα, επισκεφθήκαμε ένα κοντινό ελαιοτριβείο, όπου δώσαμε τις ελίτσες μας και παρατηρήσαμε από κοντά το ταξίδι της ελιάς από το δέντρο στο μπουκάλι με το λάδι. Οι μαθητές παρατήρησαν με πολύ ενδιαφέρον τα μηχανήματα του ελαιοτριβείου καθώς και όλη τη διαδικασία εξαγωγής του λαδιού. Δοκιμάσαμε ψωμάκι με λάδι και στο τέλος φτιάξαμε στεφάνια από κλαδί ελιάς για να τα βάλουμε στα κεφαλάκια μας.

 

viber image 2024 11 29 17 02 26 257viber image 2024 11 29 15 16 53 401viber image 2024 11 29 17 02 07 830viber image 2024 11 29 17 02 23 495viber image 2024 12 01 13 58 35 797viber image 2024 12 01 13 58 34 786viber image 2024 11 29 15 16 23 821viber image 2024 12 01 15 31 11 947

Στις τάξεις μας γίναμε μικροί επιστήμονες και κάναμε το πείραμα με το λάδι και το νερό. Παρατηρήσαμε ότι το λάδι μένει στην επιφάνεια καθώς είναι πιο ελαφρύ από το νερό.

viber image 2024 12 01 15 17 05 025

 

 

 

 

Επίσης, γράψαμε τις λέξεις Ελιά και Λάδι, κάναμε κατασκευές σχετικές με την Ελιά και μιλήσαμε για το μύθο της διαμάχης της θεάς Αθηνάς και του Ποσειδώνα για την ονομασία της πόλης της Αθήνας.

viber image 2024 12 01 13 59 20 039viber image 2024 12 01 13 59 21 456viber image 2024 12 01 15 15 57 188viber image 2024 12 01 15 17 29 435

 

Παγκόσμια Ημέρα Των Δικαιωμάτων Των Παιδιών

 

20 Νοεμβρίου Παγκόσμια Ημέρα Των Δικαιωμάτων Των Παιδιών! Ημέρα αφιερωμένη στα παιδιά όλου του κόσμου! Την ημέρα αυτή εορτάζεται η έγκριση της Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Παιδιού και της Σύμβασης  για τα Δικαιώματα του παιδιού. Είναι μια ευκαιρία να θυμόμαστε όλοι εμείς οι μεγάλοι ότι τα παιδιά έχουν φωνή και έχουν διαφορετικές ανάγκες από αυτές των ενηλίκων και το πιο σημαντικό ότι όλα τα παιδιά της γης  είναι ίσα ανεξαρτήτως εθνικότητας!

Με αφορμή την ημέρα αυτή, ξεκινήσαμε τις δράσεις μας!

Γνωρίσαμε τη  Unicef και διαβάσαμε την ιστορία της. Πήραμε πληροφορίες για τα παιδιά που ζουν σε άλλες χώρες, είδαμε τα σπίτια τους, τα παιχνίδια τους, τα ρούχα τους και τις συνθήκες της ζωής τους. Καταλάβαμε ότι κάποια από αυτά τα παιδιά ζουν πολύ διαφορετικά από εμάς.

unicefhistory1 unicefhistory2

 

Παρακολουθήσαμε επίσης ένα πολύ όμορφο video…

https://www.youtube.com/watch?v=E1xkXZs0cAQUNICEF | for every child – YouTube

 

μέσα από το οποίο είδαμε τους ανθρώπους της Unicef να  χαρίζουν χαμόγελα αλλά και την πολύτιμη βοήθειά τους σε παιδιά που την χρειάζονται. Είδαμε παιδιά διαφορετικά μεταξύ τους που χρειάζονται όμως τα ίδια πράγματα και έχουν τις ίδιες ανάγκες. Αυτά λοιπόν, είναι τα Δικαιώματα των παιδιών, για τα οποία παλεύει η Unicef.

Διαβάσαμε το παραμύθι ‘’Τον Δικαιωματούλη και το Μαγικό φίλτρο της Αγάπης’’  όπου ο Δικαιωματούλης με την χρωματιστή μπέρτα του και το μαγικό φίλτρο της αγάπης προσπάθησε να μεταμορφώσει τον δράκο φαταούλα, που είχε κλέψει τα δικαιώματα από όλα τα παιδιά της γης, σε δράκο αγαπούλα. Έτσι κι εμείς στρωθήκαμε στην δουλειά για να γίνουμε βοηθοί του Δικαιωματούλη. Φτιάξαμε ο καθένας χωριστά την μπέρτα του βάζοντας επάνω τα δικαιώματα των παιδιών…

IMG 20241120 211943 IMG 20241119 124352

Φτιάξαμε και την ασπίδα για να μπορούμε να προστατευόμαστε αλλά  και να υπερασπίζόμζστε τα δικαιώματά μας…

IMG 20241119 124129 IMG 20241120 104504 IMG 20241120 104522

Και βάλαμε την πιο δυνατή μας φωνή για να ακουστούμε σε όλη την γη!

εικόνα Viber 2024 11 24 22 13 40 241εικόνα Viber 2024 11 24 22 13 27 854 εικόνα Viber 2024 11 24 22 13 31 873 εικόνα Viber 2024 11 24 22 13 00 895

Επειδή πλησιάζουν και τα Χριστούγεννα σκεφτήκαμε να φτιάξουμε τα ΄΄αστεροδικαιωματάκια΄΄ μας και να τα βάλουνε στο χριστουγεννιάτικο δέντρο μας που θα στολίσουμε σε λίγες μέρες.  Επίσης΄, αποφασίσαμε κάποια από αυτά να τα μοιράσουμε σε διάφορα παιδιά όλου του κόσμου. Και πως θα γίνει αυτό; Μα με την beebot φυσικά ντυμένη Άγιο Βασίλη, θα τα φορτώσει και θα ξεκινήσει το΄΄ ταξίδι΄΄ της σε όλα τα παιδιά της γης!

IMG 20241120 112007 IMG 20241120 110011 IMG 20241120 110238 IMG 20241120 110326 IMG 20241120 110415 IMG 20241120 111907

 

Μέσα από τα  “παιδικά μας ματάκια”  σας παρουσιάζουμε τα δικαιώματά μας!

 

 

Επέτειος Εξέγερσης του Πολυτεχνείου

Η επέτειος της εξέγερσης του πολυτεχνείου εορτάστηκε στο νηπιαγωγείο μας μέσα από πολλές δράσεις,  γνώση και έκφραση.

IMG 20241114 101904

Aρχικά, εστιάσαμε στο τι σημαίνει δημοκρατία και γιατί οι εξεγερμένοι φοιτητές μάχονταν για τη δημοκρατία. Την απάντηση μας την έδωσαν δύο κυρίες, οι οποίες μέσα από το βιβλίο ‘’Κυρά Δημοκρατία’’ μας βοήθησαν να καταλάβουμε τι ακριβώς έγινε εκείνη τη νύχτα του 1973.

OIP

Αφού διαβάσαμε το παραμύθι, η κυρία μας ρώτησε ‘’μπορείτε να καταλάβετε λοιπόν, τι είναι η δημοκρατία;’’. Κυρία ‘’δημοκρατία είναι όταν όλοι μπορούμε να λέμε τη γνώμη μας, όταν όλοι συνεργαζόμαστε, όταν παίζουμε όλοι μαζί, όταν ο ένας βοηθάει τον άλλον και όταν ψηφίζουμε για να αποφασίσουμε τι θα γίνει. Κι εμείς  ψηφίζουμε στην τάξη μας! Έτσι και έγινε και η ψηφοφορία ξεκίνησε.

IMG b96b4a15c32be0fa6f76b95034370db0 V IMG 7a33d90cb0ae9070e61bda1413cfdeb8 V

Αφού ψηφίσαμε, ξεκινήσαμε να γράφουμε και να ζωγραφίσουμε ελεύθερα στον “τοίχο”, μα τι άλλο….’’δυο καρδιές και έναν ήλιο στη μέση’’. Γράψαμε και ζωγραφίσαμε τη λέξη ελευθερία, το σήμα της ειρήνης και ό,τι άλλο μας θυμίζει την δημοκρατία.

IMG 20241116 001022 IMG 20241114 092022 IMG 20241114 085907IMG 20241114 085429  IMG 20241114 084605IMG 20241114 084600  IMG 20241114 092436

Επίσης, φτιάξαμε τον δικό μας τηλεβόα με τις λέξεις ψωμί- παιδεία –ελευθερία, όπως φώναζαν οι φοιτητές το βράδυ εκείνο.

IMG 711a54c667ebdcac1f3d4e52bb18f871 V          εικόνα Viber 2024 11 17 20 44 38 654 

Γράψαμε και πάνω στα πλακάτ αυτές τις λέξεις  και  ετοιμαστήκαμε.

IMG 20241114 095710   IMG 20241114 100351

Σταθήκαμε όλοι μπροστά στην πύλη του πολυτεχνείου και κρατώντας τον τηλεβόα μας φωνάξαμε δυνατά ΄’ψωμί- παιδεία- ελευθερία’’.

IMG 20241115 225500

Φτιάξαμε και τα δικά μας γαρύφαλλα όπως συνηθίζεται τη μέρα αυτή να αφήνουμε μπροστά από το πολυτεχνείο.

εικόνα Viber 2024 11 17 20 44 38 543

Τέλος μετά τη διήγηση των γεγονότων του Πολυτεχνείου, γνωρίσαμε και την τέχνη της χαρακτικής ενός πολύ γνωστού έλληνα χαράκτη τον Τάσσο, κατά κόσμον Αναστάσιο Αλεβίζο. Παρατήρησαμε τις μορφές των ανθρώπων που είχε δημιουργήσει, τις έντονες γραμμές σε μαύρο χρώμα και το βλέμμα των ανθρώπων. Μιλήσαμε για τα συναισθήματα που νιώθουν, φόβο, λύπη και απόγνωση ,αλλά είδαμε και στα πρόσωπά τους και την ελπίδα!

xaraktika10

“Τα παιδιά μας, ζωγράφισαν στον τοίχο, δυό καρδιές και έναν ‘Ηλιο στη μέση…” σαν έναν σπόρο της Δημοκρατίας,  που θα ριζώσει βαθιά μέσα τους για πάντα!

IMG 20241115 225704

 

Άσκηση Σεισμού – Ενημερωνόμαστε για τον σεισμό

Όπως κάθε χρόνο,  έτσι και φέτος πραγματοποιήσαμε στο νηπιαγωγείο μας άσκηση σειμου. Ο σεισμός είναι ένα φυσικό φαινόμενο, που ενώ δεν μας ευχαριστεί με τις επιπτώσεις του, πρέπει να μας βρει προετοιμασμένους.

Παρακολουθήσαμε σχετικά εκπαιδευτικά βίντεο και ακούσαμε το τραγούδι ”Σεισμός, σεισμός μη σε πιάνει πανικός”.

Κατασκευάσαμε σπιτάκια και προσπαθήσαμε να κάνουμε προσομοιώσεις του σεισμού την ώρα που περνάει ο σεισμός.

εικόνα Viber 2024 11 10 20 42 54 119

 

 

Μιλήσαμε για τον σεισμογράφο  και με ένα χαρτόκουτο και πολύ ενδιαφέρον φτιάχνουμε το δικό μας σεισμογράφο.

0 02 05 4dfe7b50daccbe01ceda05bf4a694c42f99ce2e5133f001749625bb48d7b17f8 4ba7bfbdf9855177 1

 

Στη συσυνέχεια μιλήσαμε για τα είδη πρώτης ανάγκης που πρέπει να έχουν όλοι σε περίπτωση σεισμού  και κατασκευάσαμε τη βαλίτσα του σεισμού.

0 02 05 864eeac07b81f22d16e733cfb7443b1752da04d23e682a403897d8b40b9e11b7 88c5637599bffa4d 0 02 05 41c1a06c4a3eb4c718cd8217ec174fa137c913d63724b435d857c4cd59d603f8 63626ea4f4771f73

Μάθαμε και γράψαμε στα κινητά μας τηλέφωνα και τους απαραίτητους τηλεφωνικούς αριθμούς .

0 02 05 33be3f766f7f5fcadad101b0bbd5e7061db364187e19b17e9e028d348910b72e b6524566530a7ae7

0 02 05 faa32214f6f6b90a18322e5e7ec2135a5a9d5e28ac8f81fd94b522b70004d333 a981374b681daea6

 

 

 

 

 

 

 

 

Τέλος,κάναμε ασκήσεις σεισμού μέσα στην τάξη..

0 02 05 94333dd3e201615b116b2013afe5e90d2060ab433f8a76e25c7677a8c9492176 197f8416deaec54b

0 02 05 b974a7909617e3645ded8c5a85d80de0618096df5ecb509ea0273091b9c185e1 8296b57ddc07d1d7 0 02 05 adbcc9319cbf8daf64f2d431e08cc5ed1c31e8302e94d63d3b9a331c1a52af9f 5a7c43e0b9046d0f

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

και φυσικά ασκήσεις  σεισμού και έξω από την τάξη.

0 02 05 181ec586703e6631f6eeaf9f3a588ae286fb93085c18df8f7626adcc3db8a79c f7b232b047b8be1f

ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ!

Όλες οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν και από τα 3 τμήματα του Νηπιαγωγείου μας.

 

Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

Στο πλαίσιο των δράσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας, προσπαθήσαμε να εστιάσουμε στην αναγνώριση και διαχείριση των συναισθημάτων μας. Μέσα από μια σειρά δραστηριοτήτων τα νηπιάκια μας προσπάθησαν να γνωρίσουν αλλά και να εξωτερικεύσουν τα συναισθήματά τους!
Αφού διαβάσαμε Τον Μεγάλο Θυμό και τον Θυμό του Τόμυ πιάσαμε κατευθείαν δουλειά! Αρχικά, φτιάξαμε το φανάρι διαχείρισης του θυμού, όπου τα παιδιά προσπάθησαν μέσα από το παιχνίδι να το εφαρμόσουν.

IMG 20241017 163759

Επίσης, παίξαμε και με παιχνίδια αναγνώρισης των συναισθημάτων…

IMG 20241017 164331 1

Φτιάξαμε και την σακούλα του θυμού…

IMG 20241014 113757 1  IMG 20241014 113256

IMG 20241014 113243 1

και όταν θυμώσαμε φυσήξαμε τον θυμό μας…

IMG 20241014 114236 1

και χαλαρώσαμε κάνοντας μερικές ασκήσεις χαλάρωσης! Τα νηπιάκια μας το ευχαριστήθηκαν!!!

 

Collage 2024 10 16 17 11 29

Επίσης, μέσα από τα συναισθήματα αναδείξαμε την σπουδαιότητα της συνεργασίας! Πόσο σημαντικό είναι να έχουμε δίπλα μας ανθρώπους να μας αγαπάνε, να μας βοηθάνε και να μας αποδέχονται!
Φτιάξαμε λοιπόν, το λουλούδι της συνεργασίας, όπου κάθε πέταλο αποτελεί και μια παλάμη ενός παιδιού. Το σύνθημα μας; “Εγώ για σένα, εσύ για μένα, όλοι μαζί μια τάξη δυνατή!”

IMG 7a35e476647779ed08c38dea0429452c V 1

Επίσης, φτιάξαμε την αλυσίδα της τάξης μας, όπου κάθε κρίκος έχει το όνομα κάθε παιδιού και δημιουργήσαμε την αφίσα μας με το μήνυμα ” όλοι μαζί μπορούμε καλύτερα!”

Collage 2024 10 16 16 46 09

Και ξεκινήσαμε τα παιχνίδια συνεργασίας!!!!

Collage 2024 10 16 16 55 55

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Στα πλαίσια της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού οι μικροί μας μαθητές ήρθαν σε επαφή με πολλές και διασκεδαστικές αθλητικές δραστηριότητες. Αφού αρχικά συζητήσαμε με τα παιδία τι σημαίνει γι’ αυτά αθλητισμός, φέραμε τους Ολυμπιακούς αγώνες στο σχολείο μας, γνωρίσαμε τα αθλήματα αλλά και κάποιους Ολυμπιονίκες. Ύστερα, οι μαθητές και των τριών τμημάτων μας έγιναν οι ίδιοι αθλητές και αγωνίστηκαν με πολύ πάθος και χαρά. Έτσι, λοιπόν, διαβάσαμε, γνωρίσαμε, είδαμε, γελάσαμε και παίξαμε πολύ! Στο τέλος όλοι μας ήμασταν νικητές και κερδίσαμε….. τι άλλο…..; μα φυσικά το Χρυσό!!!!!IMG 1328 IMG 1329 E2573B7E 6573 46FB 95F5 811C1689F9CB 27 σ

Σελίδα 2 από 12

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση