Εργαστήρια Δεξιοτήτων και Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο

Τη φετινή χρονιά εισάγονται στο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου τα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» και τα Αγγλικά.
Το πρόγραμμα και το εκπαιδευτικό υλικό των «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων» ομαδοποιείται σε τέσσερις  Θεματικές Ενότητες, οι οποίες προκύπτουν από τους Παγκόσμιους Δείκτες Αειφόρου Ανάπτυξης, (περιβάλλον, ευ ζην, ασφάλεια, κοινωνία των πολιτών, σύγχρονη τεχνολογία και επιχειρηματικότητα) και προσαρμόζεται ανά ηλικία. Ειδικότερα, οι θεματικές είναι οι εξής:

        

Η ομαδοποίηση των δεξιοτήτων γίνεται σε τέσσερις κύκλους στοχοθεσίας:
Α) Δεξιότητες 21 ου αιώνα (4cs) (Κριτική σκέψη, Επικοινωνία, Συνεργασία, Δημιουργικότητα)
Β) Δεξιότητες ζωής
Γ) Δεξιότητες της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης
Δ) Δεξιότητες του νου
Με την κατανομή των προγραμμάτων ανά τάξη, η κάθε μαθήτρια και ο κάθε μαθητής, με το τέλος της υποχρεωτικής εκπαίδευσης θα έχει διδαχθεί έννοιες από όλες τις θεματικές ενότητες.

Στο πλαίσιο αυτό, στο Νηπιαγωγείο μας θα υλοποιήσουμε τα εξής προγράμματα:

ως προς τη  Θεματική Ενότητα

Ζω καλύτερα- Ευ ζην

Θέμα:Αυτομέριμνα

«Ο πυξιδούλης και η πυξιδούλα στο νηπιαγωγείο»

Το πρόγραμμα συμβάλει στην εκπαίδευση των παιδιών σε δεξιότητες επικοινωνίας, στην ένταξής τους στην ομάδα της τάξης, στην απόκτηση υγιών συνηθειών. Επιπρόσθετα στοχεύει στην καλλιέργεια της αυτογνωσίας και της συναισθηματικής νοημοσύνης των παιδιών (αναγνώριση, έκφραση και διαχείριση συναισθημάτων)

 

 

ως προς τη Θεματική Ενότητα

Φροντίζω το Περιβάλλον

Θέμα: Οικολογική Συνείδηση

«Το παράπονο των ζώων».

Βασικός σκοπός του θεματικού κύκλου θα είναι αρχικά η γνωριμία με τα κυριότερα ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση στην Ελλάδα καθώς και οι κίνδυνοι, από τους οποίους απειλούνται. Μέσα από κατεξοχήν βιωματικές δράσεις, τα παιδιά θα μπουν στη θέση των ζώων που κινδυνεύουν και θα ενθαρρυνθούν να προτείνουν λύσεις, να επιλέγουν τις βέλτιστες λύσεις, να δημιουργούν «πρωτότυπα» αλλά και να αξιολογούν τα στάδια της λύσης που η ομάδα υιοθέτησε και εφάρμοσε.

 

ως προς τη Θεματική Ενότητα

 

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Θέμα: Ανθρώπινα δικαιώματα

«Αξίες ζωής στην εκπαίδευση»

Το πρόγραμμα προσφέρει μία ποικιλία βιωματικών δραστηριοτήτων και πρακτικών μεθοδολογιών  μέσα από την εξερεύνηση των κύριων προσωπικών και κοινωνικών αξιών (ειρήνη, σεβασμός, αγάπη, υπευθυνότητα, ευτυχία, ελευθερία, συνεργασία κτλ.)

Γενικά, κατά την υλοποίηση του προγράμματος, οι μαθητές/τριες μέσα σ’ ένα χαλαρό κλίμα ασφάλειας κι εμπιστοσύνης θα εστιάσουν στ’ αποτελέσματα της κάθε αξίας και στις αρνητικές συνέπειες από την έλλειψή της.

Ακόμα θα βιώσουν την εμπειρία της κάθε αξίας μέσα από αφηγήσεις, συζητήσεις, δρώμενα, τραγούδια, παιχνίδια.

Επίσης θα αποκτήσουν γνώσεις μέσα από ατομικές και ομαδικές δραστηριότητες, αλλά και  θα εκφραστούν δημιουργικά μέσω της καλλιτεχνικής ερμηνείας (ζωγραφική, χορό, θέατρο) ή της συγγραφής κειμένων, ποιημάτων, ιστοριών.

 

ως προς τη Θεματική Ενότητα

Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Θέμα: STE(A)M – Ενδεικτικός τίτλος: «STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική».

Στον κύκλο των συνολικά 7 εργαστηρίων θα δοθεί έμφαση στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων που αναφέρθηκαν  και ιδιαίτερα εκείνων που σχετίζονται με τον ψηφιακό εγγραμματισμό. Με αξιοποίηση της πειραματικής μεθόδου [υποθέσεις – παρατηρήσεις – συμπεράσματα] τα νήπια θα κατανοήσουν τον κύκλο του νερού αλλά και τη χρήση του ως εναλλακτική μορφή ενέργειας, ενώ θα ενθαρρυνθούν να δημιουργήσουν κατασκευές που θα αναδεικνύουν τις ιδιότητες της ροής του νερού (υδροδυναμική).

 

Παράλληλα, δύο φορές την εβδομάδα τα παιδιά θα διδάσκονται και Αγγλικά, από δασκάλα της αντίστοιχης
ειδικότητας, με τρόπο προσαρμοσμένο στην ηλικία τους.

Ευχηθείτε μας Καλή επιτυχία!!!

Οι παραμυθάδες του Νηπιαγωγείου μας

Μπορεί να πέρασε η παγκόσμια ημέρα βιβλίου αλλά μας άφησε δύο καινούρια παραμύθια φτιαγμένα από τα νηπιάκια μας. Μπορείτε να τα απολαύσετε εδώ κι εδώ


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

Καλή ανάγνωση!!!

Το padlet του Νηπιαγωγείου μας

Με πολλή χαρά σας παρουσιάζουμε το padlet μας, που δημιουργήθηκε για να διευκολύνει τον διαμοιρασμό των εργασιών των παιδιών μας.

Made with Padlet

 

Οδηγίες για padlet

  1. Αντιγράφουμε στη γραμμή διευθύνσεων την εξής διεύθυνση:

  1. Ανοίγει ο πίνακας ανακοινώσεων (padlet) του 4ου Νηπιαγωγείου Πολίχνης
  1. Επιλέξτε τη στήλη που σας ενδιαφέρει και κάντε κλικ στο «+» που βρίσκεται κάτω από αυτό:

  1. Στο παράθυρο που ανοίγει, στο σημείο τίτλος γράφουμε το μικρό όνομα του παιδιού και το πρώτο γράμμα από το επίθετό του

 

  1. Παρακάτω γράφουμε το σχόλιο του παιδιού:

 

  1. Βγάζουμε φωτογραφία την ζωγραφιά ή την κατασκευή του παιδιού, (προσέχουμε πάντα να μην φαίνεται το πρόσωπο του παιδιού) και την ανεβάζουμε πατώντας το βελάκι της φωτογραφίας:

 

7. Αν κάνουμε κάποιο λάθος, μπορούμε να σβήσουμε την ανάρτησή μας πατώντας στο εικονίδιο με τον κάδο:

Μπορείτε να αναρτήσετε ό,τι έχει σχέση με το Πάσχα στην ανάλογη στήλη. Στην στήλη ευχές για το Πάσχα, μπορείτε να αναρτήσετε φωτογραφίες με ευχές γραμμένες από τα παιδιά, να ηχογραφήσετε τις ευχές των παιδιών και να τα ενθαρρύνετε να στείλουν μηνύματα σε φίλους και συμμαθητές τους.

Όταν εγκριθεί η ανάρτηση θα μπορούν να την βλέπουν όλοι!

Ευχόμαστε το Φως της Ανάστασης να φωτίσει τα σκοτάδια όλων μας και να φέρει γαλήνη, υγεία και χαρά!!!

Κυρά-Σαρακοστή

Καλή Σαρακοστή σε όλους, με υγεία!

Εμείς, παρόλο που ακόμα δεν πάμε στο Νηπιαγωγείο μας, φτιάξαμε στο σπίτι την Κυρα-Σαρακοστή μας. Κάθε εβδομάδα θα κόβουμε ένα ποδαράκι, μέχρι να φτάσουμε στο Πάσχα! Μην ξεχνάτε, 7 πόδια έχει αυτή η κυρά-Σαρακοστή. Έχει ακόμα, τα χέρια σταυρωμένα, έναν σταυρό στο κεφάλι, στόμα δεν έχει και στην ποδιά της υπάρχουν μόνο νηστίσμα φαγητά.

 

   

 

 

 

 

 

 

 

         

    

   

     

     

Πότε θα σουβλίζουμε το αρνί, ούτε που θα το καταλάβουμε!!!

 

Απόκριες-Παράξενα καπέλα

Παράξενα πέρασαν φέτος οι Απόκριες, παράξενα καπέλα αποφασίσαμε να φτιάξουμε. Με ό,τι είχαμε στο σπίτι! Τελικά δεν είναι καθόλου άσχημα αυτά τα παράξενα…

Και μη νομίσετε ότι έτσι απλά πέρασαν για εμάς οι Απόκριες! Μετά από ένα κυνήγι θησαυρού που μας βοήθησε να συλλέξουμε όλα τα απαραίτητα για ένα τρελό πάρτι, χορέψαμε, γλεντήσαμε, τραγουδήσαμε, φάγαμε και ήπιαμε, πετάξαμε τις σερπαντίνες μας και όλα αυτά διαδικτυακά! Του χρόνου θα το γιορτάσουμε διπλά!!!

 

 

 

 

 

Και του χρόνου λοιπόν ΜΕ ΥΓΕΙΑ!

Εγγραφές Νηπίων για το σχολικό έτος: 2021-2022

Νωρίτερα φέτος ξεκινούν οι εγγραφές!!!

Οι εγγραφές νηπίων για το σχολικό έτος 2021-2022 θα πραγματοποιηθούν από  1 έως 20 Μαρτίου.  Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Δικαίωμα εγγραφής στο 4ο νηπιαγωγείο Πολίχνης έχουν:

  • τα νήπια και προνήπια που κατοικούν στα όρια της σχολικής περιφέρειάς του.
  • Νήπια και προνήπια που είναι γεννημένα το 2016 και το 2017

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, από το σχολικό έτος 2020-2021  γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Τα βήματα για την εγγραφή

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

 

  •  Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

 

  •  Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

 

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή  Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Στο νηπιαγωγείο θα πρέπει να προσκομίσει:

  1. Βεβαίωση Φοίτησης αδελφών σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα (αν υπάρχουν αδέλφια που φοιτούν σε συστεγαζόμενο Σχολείο)
  2. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού
  3. Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια
  4. Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωσή του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή». Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο, μετά από τηλεφωνικό ραντεβού. Σας παρακαλούμε να τηρείτε τα μέτρα ασφαλείας  (μάσκες, αποστάσεις) για την αποφυγή εξάπλωσης του Covid-19

Για την κατάθεση των δικαιολογητικών της εγγραφής θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με το νηπιαγωγείο (2310 641 300)

Στο Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα τα παιδιά προσέρχονται από τις 8.15 π.μ.  έως τις 8:30 π.μ. και παραμένουν έως τις 13:00

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα τα παιδιά που παραμένουν, φεύγουν στις 16:00

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής  (7:45-8:30) δύνανται να εγγράφονται:

 

  1.  Νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  1. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  1. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

 

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

 

Τα προνήπια που φοιτούν ήδη στο σχολείο μας εγγράφονται αυτεπάγγελτα. Θα πρέπει ωστόσο να επικοινωνήσουν μαζί μας για την ανανέωση εγγραφής.

Για την εγγραφή των νηπίων μας στην πρώτη Δημοτικού θα χρειαστεί μία βεβαίωση φοίτησης, την οποία θα παραλάβετε από το νηπιαγωγείο μας.

Τα όρια της σχολικής μας περιφέρειας περιλαμβάνουν τις εξής οδούς:

Αβδήρων
Αβέρωφ
Αγράφων
Αιμιλιανού Γρεβ.
Αισώπου
Αλκιβιάδου
Αναξαγόρα
Ανδρόνικου Μαν.
Ανθοκήπων
Απ. Παύλου
Αργυρουπόλεως
Αρκαδίου

(μονά από 1-13)

(ζυγά από 2-4)

Άρτας
Βερμίου
Βέροιας
Βυζαντίου
Δάφνης
Δελφών
Δευκαλίωνος
Δήλου
Δημοκρίτου
Διογένους
Διός
Διοσκούρων
Δράμας
Επίκουρου
Ερατοσθένους
Ευρωπού
Ζεφύρων
Θουκυδίδη
 
Ιερισσού
Ιπποδρομίου
Καλλικράτους
Καλλιπόλεως
Κασσάνδρου
Καστανιάς
Κομοτηνής
Κούκη
Κρόνου
Κω
Κωνσταντινουπόλεως
Λ. Στρατού
Λήμνου
Λυκαβητού
Λυκούργου
Λυσίπου
Λυσιστράτης
Μεθώνης
Μενελάου
Μεσολογγίου
Μήδειας
Μιλήτου
Μυστρά
Μυτιλήνης
Νάξου
Ναυαρίνου
Νέστορος
Νέστου
Νιγρίτης
Ξάνθης
Οινουσών
Ολύμπου
Οσίου Γρηγορίου
Πάρη
Πίνδου
Πολυγύρου
Πόντου
Ποταμιάς
Πρεσπών
Πρίγκιπος Νικολάου
Προμηθέως
Πτολεμαΐδος
Πυθαγόρα
Ρέας
Σάμου
Σβώλου Αλεξ.
Σ. Βενιζέλου
Σουλίου
Σοφούλη Θεμιστοκλή
Στενημάχου
Στρυμώνος
Σχολείου
Τούμπας
Τραπεζούντος
Φιλικής Εταιρείας
Φλέμιγκ (μονά από 1-25)
Χαλκιδικής
Χανίων
Χίου

Τηλεδιάσκεψης… συνέχεια…

Αγαπητοί γονείς,

Αύριο, Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2021, σύμφωνα με ανακοίνωση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας όλες οι σχολικές μονάδες θα παραμείνουν κλειστές. Εμείς όμως θα τηλε…συναντηθούμε με τα παιδάκια μας. Στις 14:10 θα σας περιμένουμε στις ηλεκτρονικές μας τάξεις.

Μη λείψει κανείς!

Brook Lane - Billesley - snow - Swanshurst School - atom

«Brook Lane – Billesley – snow – Swanshurst School – atom» από ell brown διατίθεται με άδεια χρήσης CC by-2.0

 

Καλή χρονιά, γλυκιά σαν βασιλόπιτα!!!

Ήρθε ο καινούριος χρόνος και επιτέλους πήγαμε στο Νηπιαγωγείο μας. Να μην τον γλυκάνουμε λίγο; Κανονικά θα φτιάχναμε μόνοι μας την βασιλόπιτα, καθώς εμείς τηρούμε τα έθιμα, αλλά αυτός ο παλιοκορωνοϊός, πάλι μας εμποδίζει. Ευτυχώς, έχουμε γονείς που μας σκέφτονται. Έτσι με την ευγενική χορηγία ενός γονιού, του Κου Χρήστου Ρέπανου, ιδού:

 

…μικρά βασιλοπιτάκια γέμισαν τα τραπέζια μας!!! Τον ευχαριστούμε πολύ!!!

Και για να είναι σίγουρη η μοιρασιά, διαλέξαμε μόνος του ο καθένας το κομμάτι του:

Πεντανόστιμα τα βασιλοπιτάκια μας!!! Γλυκά, μυρωδάτα και φρεσκότατα!!!

Οι τυχεροί όμως ήταν δύο, ένας σε κάθε τμήμα.

  

Πολύ τυχεροί μάλιστα, αφού κέρδισαν μαζί με το φλουρί και ένα υπέροχο βιβλίο με τίτλο: «Μα είναι φίλος μου!» της Σοφίας Πανίδου, με την υπέροχη εικονογράφηση της Μαρίας Μυστακίδου, από τις εκδόσεις Βάρφης. Εννοείται ότι το διαβάσαμε όλοι μαζί!!!

Εμείς ευχόμαστε στους τυχερούς, να είναι πάντα τυχεροί, γεροί και χαρούμενοι!

 

 

Επιπλέον μέτρα

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι για την αποφυγή συγχρωτισμού στην προσέλευση των νηπίων, θα ανοίξει η δεύτερη πίσω πόρτα της αυλής και του Νηπιαγωγείου. Από αυτές τις πόρτες θα έρχονται τα νήπια του 2ου Τμήματος. Η προσέλευση θα γίνεται κανονικά από τις 8:15 -8:30.

Η αποχώρηση των πρωινών τμημάτων θα γίνεται σε δύο ομάδες. Μία ομάδα θα σχολάει στις 12:55 και η άλλη ομάδα στις 13:05 από την μπροστινή είσοδο του Νηπιαγωγείου. Οι γονείς θα ενημερωθούν για την ομάδα τους κατά την προσέλευση.

Η αποχώρηση του ολοήμερου θα γίνεται κανονικά στις 16:00 από την μπροστινή είσοδο.

Με την ευχή να γλιτώσουμε γρήγορα από τον …εχθρό!

Χειμώνας-Χριστούγεννα-Πρωτοχρονιά

Ο τελευταίος μήνας του χρόνου έφτασε! Και μας έφερε, όχι μόνο τον χειμώνα, αλλά και μια γιορτινή ατμόσφαιρα, γεμάτη προσμονή κι ελπίδα. Έρχονται τα Χριστούγεννα! Ας μετρήσουμε πόσες μέρες μένουν μέχρι τότε… Κάθε μέρα και μία έκπληξη!

Ανοίξτε το ημερολόγιό μας. Μπορείτε να δείτε όλα τα βίντεο-εκπλήξεις που είδαμε μέρα τη μέρα:

ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης

Δεκέμβριος λοιπόν, άρα χειμώνας. Τι θα μας φέρει ο χειμώνας;

https://blogs.sch.gr/4nippol/files/2020/12/Παρουσίαση-χειμώνας.pdf

Ένας φίλος μας ήρθε να μας εξηγήσει ακόμα καλύτερα τι σημαίνει χειμώνας!

Μας έδειξε πώς πρέπει να ντυνόμαστε, τι βοηθάει να παραμένουμε ζεστοί κι εμείς ζωγραφίσαμε πολλούς τρόπους για να βοηθήσουμε τον βατραχούλη να μην κρυώνει! Του φτιάξαμε ρούχα, σούπες, ζεστά ροφήματα…

 

Μάθαμε ότι ο βατραχούλης «κοιμάται» όοοολο το Χειμώνα και ξυπνάει την Άνοιξη. Κι αυτό το λένε χειμερία νάρκη! Δεν το κάνει μόνο ο βατραχούλης αλλά και άλλα ζώα!  Δείτε:

 

Παίξαμε παιχνίδια με τα ζωάκια που πέφτουν σε χειμερία νάρκη. Μπορείτε να τα παίξετε κι εσείς:

https://www.liveworksheets.com/jj1430258mf

https://www.liveworksheets.com/ms1425844eq

 

Εμείς όμως, που δεν κοιμόμαστε τον Χειμώνα, πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τον εαυτό μας για να μην αρρωσταίνει;

Υπάρχει ένας πολύ «νόστιμος» τρόπος!!! Τα φρούτα του Χειμώνα, που η φύση τα έφτιαξε έτσι ώστε να μας βοηθήσει να αντιμετωπίσουμε όλες τις δυσκολίες που φέρνει το κρύο. Φτιάξαμε λοιπόν υπέροχες φρουτοσαλάτες όλοι μαζί και φυσικά…. τις εξαφανίσαμε!

Δείτε τις:

 

 

Τα χειμωνιάτικα, χοντρά, ζεστά ρούχα, βοηθούν επίσης να μην κρυώνουμε! Για να μην το ξεχνάμε παίξαμε ένα ωραίο παιχνίδι με τον τροχό των ρούχων. Σκάσαμε από τη ζέστη μέχρι να τελειώσει!!! Ήταν όμως πολύ αστείο!

https://www.liveworksheets.com/im1421859hl

 

Ο Χειμώνας, κρύβει και μία ακόμα γιορτή. Την παγκόσμια ημέρα της Unicef και του παιδιού. Ε ναι, γιορτάζουμε κι εμείς τον Δεκέμβριο! Στις 11 Δεκεμβρίου. Για να μην ξεχνάμε όλα όσα έκανε η Unicef από το 1946, μέχρι σήμερα. Βοήθησε και βοηθάει πολλά παιδιά του Τρίτου κόσμου, να μην πεινάνε, να έχουν νερό, σχολεία, νοσοκομεία, τρόφιμα και να μάθουν να ψαρεύουν, να καλλιεργούν λαχανικά και φρούτα! Χρόνια πολλά σε όλα τα παιδιά της γης!

Διαβάσαμε ένα ωραίο βιβλίο: Το μονοπάτι του Σοφού

Τα παιδιά του παραμυθιού συνεργάζονται για να πετύχουν κοινούς στόχους και είναι όλα ίσα απέναντι στον Σοφό, που επειδή είναι τυφλός ποτέ δεν ξεχωρίζει κανέναν!

Η πιο μεγάλη γιορτή όμως, πλησιάζει. Τα Χριστούγεννα! Τι γιορτάζουμε όμως τα Χριστούγεννα; Την γέννηση του Χριστούλη, που ήρθε στον κόσμο για να μας διδάξει την αγάπη!

Φτιάξαμε την φάτνη για να δείτε κι εσείς!

 

Βάλαμε στη σειρά τις εικόνες της γέννησης:

Απαντήσαμε σε ερωτήσεις:

 

Διαβάσαμε το παραμύθι: «Ο πιο μικρός βοηθός του Άι-Βασίλη» από μετάφραση και ηλεκτρονική επεξεργασία της Τάνιας Μάνεση

και σκεφτήκαμε να φτιάξουμε μόνοι μας κάποια δώρα γι’ αυτούς που αγαπάμε όπως έκανε και το μικρό ξωτικό με την ταρανδούλα.

 

Μιλήσαμε για όλα τα έθιμα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς και φτιάξαμε τα δικά μας «παράξενα δέντρα» και δικά μας ωραία στολίδια:

 

 

 

 

 

 

Γνωρίσαμε έναν υπέροχο πίνακα ζωγραφικής του Νικηφόρου Λύτρα: «Τα κάλαντα» και παίξαμε πολλά πολλά παιχνίδια με αυτόν.

 

Μιλήσαμε για τον Άγιο Βασίλη. Εκείνον τον παππούλη με τα κόκκινα που φέρνει δώρα στα παιδιά. Αλλά μιλήσαμε και για τον Άγιο Βασίλειο, που έφτιαξε πολλά ορφανοτροφεία, γηροκομεία και νοσοκομεία για να βοηθήσει όποιον είχε ανάγκη. Διαβάσαμε και το παραμύθι του Βαγγέλη Ηλιόπουλου: «Ο δικός μας Άγιος Βασίλης» :

Μιλήσαμε για τα Θεοφάνεια, τη βάφτιση του Χριστούλη στον Ιορδάνη ποταμό.

Κάναμε τόσα πολλά, μάθαμε τόσα πολλά!

Είμαστε έτοιμοι να γιορτάσουμε τα Χριστούγεννα  και γι’ αυτό σκεφτήκαμε να πούμε την ευχή μας και να σας δείξουμε τις υπέροχες χριστουγεννιάτικες κάρτες που φτιάξαμε με σχήματα, μέσα από την χριστουγεννιάτικη, ψηφιακή μας τάξη:

 

Του χρόνου όλοι στα σχολεία μας!!! Καλές γιορτές σε όλον τον κόσμο!!!