28 Οκτωβρίου 1940-Χρόνια πολλά Ελλάδα

Η Ελλάδα μας, είναι η πιο όμορφη χώρα του κόσμου! Γι’ αυτό όλοι την διεκδικούν. Μόνο που οι Έλληνες, ξέρουν να λένε ΟΧΙ και να πολεμούν για την πατρίδα τους. Μέσα από πολλούς πίνακες ζωγραφικής μιλήσαμε:

για τον πόλεμο του 1940:

Για τον τρόπο που πολέμησαν οι γυναίκες:

                 

Για την κατοχή και την πείνα:

Κάναμε ωραίες κατασκευές (ιδέα από την Γεωργία Παρτσαλά):

Φτιάξαμε σημαιούλες:

Μάθαμε ποιήματα, τραγούδια και χορούς και ντυθήκαμε νοσοκόμες και στρατιώτες για την γιορτούλα μας:

           

            

            

           

          

             

           

                 

Αλλά αυτές τις μέρες γιορτάζει κι η Θεσσαλονίκη μας με τον προστάτη της τον Άγιο Δημήτριο!

Μάθαμε πολλά για την πόλη μας  τα μνημεία της και για τον Άγιο Δημήτριο και φτιάξαμε μια ωραία εικόνα του, από ένα ψηφιδωτό που βρίσκεται στην εκκλησία του.

               

 

                

Και του χρόνου…

 

 

 

 

 

Φθινοπωρινές στιγμές…

Το Φθινόπωρο άρχισε να κάνει αισθητή την παρουσία του. Εμείς το βλέπουμε, το νιώθουμε και το χαιρόμαστε.

Φτιάχνοντας φθινοπωρινά δεντράκια:

    

Ψαρεύοντας ψάρια που μας μαθαίνουν ποια τρόφιμα είναι υγιεινά και ποια όχι:

             

Ζωγραφίζοντας τις δικές μας προτιμήσεις:

Φτιάχνοντας ένα καλάθι με ωραία, χρωματιστά και ζουμερά φρούτα:

Παίζοντας στην φθινοπωρινή αυλή μας με το υπέροχο καινούριο σπιτάκι μας, δώρο από τους γονείς, δικούς μας και παλαιότερων παιδιών:

Ακόμα και παίζοντας μέσα στην τάξη μας με παιχνίδι φτιαγμένο με αγάπη από περσινή μανούλα:

               

Κι αν μας βρήκε ο κακός κορωνοϊός, καταφέραμε να τον αντιμετωπίσουμε, επειδή τηρούμε τους κανόνες υγιεινής!

Κι έτσι κι αλλιώς, ξέρουμε ότι μετά από μια μπόρα, μπορεί να βγει ένα υπέροχο ουράνιο τόξο. Θέλει όμως δουλίτσα ακόμα…

 

 

 

Τα πρώτα μας βήματα…

Τρεις γεμάτες και ωραίες εβδομάδες πέρασαν από την πρώτη μας μέρα στο σχολείο!

Και πόσα πράγματα δεν κάναμε!

Ένα καινούριο κεφάλαιο ξεκίνησε στη ζωή μας. Γνωρίσαμε νέους φίλους, έναν καινούριο χώρο με τους δικούς του κανόνες, πολλά πράγματα για να ασχοληθούμε και να μάθουμε, πολλά να δημιουργήσουμε και να σκεφτούμε!!!

Μια καινούρια οικογένεια!!!

Ένα μικρό δείγμα αυτών των τριών εβδομάδων, μέσα από φωτογραφίες:

Ένα δωράκι καλωσορίσματος… με νόημα!

Οι πρώτες μας ασχολίες και κατασκευές:

Το όνομά μας παντού!

Αγαπάμε τον παππού και τη γιαγιά!

 

Είμαστε όλοι, ένα μπουκέτο λουλούδια. Κι απ’ του Van Gogh τα ηλιοτρόπια, καλύτερα!!!!

Ή μικρές σοφές κουκουβάγιες… Έχουμε τόοοοσα να μάθουμε!!!

 

 

 

Καλή σχολική χρονιά με ασφάλεια!!!

Αρχίζει σύντομα η νέα σχολική χρονιά!

Καλωσορίζουμε όλα τα νήπια και προνήπια που πρόκειται να έρθουν στο νηπιαγωγείο μας. Εμείς, οι νηπιαγωγοί του σχολείου, θα κάνουμε όλα όσα χρειάζονται για να αισθάνονται τα παιδιά χαρούμενα, ήρεμα και ευπρόσδεκτα και το ίδιο χαρούμενοι και ήρεμοι να είναι και οι γονείς τους.

Οι εποχές που περνάμε είναι λίγο δύσκολες και απρόβλεπτες. Όλοι μαζί ας προσπαθήσουμε να τις κάνουμε και ωραίες!

Μέχρι να ανοίξουμε, σας προτείνουμε να δείτε, μαζί με τα παιδιά σας, τις οδηγίες για τη σωστή χρήση της μάσκας. Είναι μια δεξιότητα που θα χρειαστεί έτσι κι αλλιώς να μάθουν.

Περιμένοντας τις οδηγίες του υπουργείου…

https://eody.gov.gr/wp-content/uploads/2020/02/2019-ncov-maska.pdf

Μια ωραία πεταλούδα!

Πεταλούδες! Ποιος δεν θα γυρίσει να τις δει! Μια τόση δα πεταλούδα που προκαλεί θαυμασμό, με τα πολύχρωμα φτερά της, με τον εκπληκτικό τρόπο που έχει να μεταμορφώνεται ολοκληρωτικά από κάμπια, σε χρυσαλλίδα και μετά σε πεταλούδα. Οι αρχαίοι Έλληνες πίστευαν ότι είναι οι ψυχές των νεκρών.

Τις θαυμάζουμε κι εμείς, εδώ στο νηπιαγωγείο μας και γι’ αυτό ασχοληθήκαμε με αυτές. Μάθαμε πολλά και φτιάξαμε πεταλούδες με διάφορους τρόπους!!!

Άννα

Άννα

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Φωτεινή

 

Φένια

 

           

Ιωάννης

 

Μαρία Κ.

 

Κωνσταντίνος Κ.

 

Κωνσταντίνος Μ.

 

  

Μαρία Κ.

 

    

Μαριλένα

Αναστασία Κ.

 

           

Αναστασία Σ.

 

          

Χρήστος

Θεμιστοκλής

 

Κοσμάς

 

Βασίλης

 

Ευαγγελία

 

Κωνσταντίνα

 

Πάρης

    

Ρεμπιάν

Έτσι, γεμάτη χρώματα, ας είναι οι ζωές μας!

Μαμά. σ’αγαπώ πολύ!!!

10 Μαΐου 2020. Οι μανούλες μας γιορτάζουν. ΜΕΝΟΥΜΕ ακόμα ΣΠΙΤΙ, αλλά εμείς κάναμε τις εκπλήξεις μας. Τόσα πράγματα κάνουν εκείνες για μας!!! Είμαστε γι’αυτές …αχ, πώς μας φωνάζουν;

Δείτε τις μανούλες μας. Τις ζωγραφίσαμε και τους γράψαμε: «Σ’αγαπώ«. Για να μην το ξεχάσουν ποτέ!!!

 

        

   

  

 

       

  

   

 

Δώσαμε στις μανούλες μας από μία υπόσχεση! Γραπτώς και προφορικώς!!!

  

 

Φτιάξαμε με τα χεράκια μας… τα χεράκια μας κι άλλες κατασκευές για δώρο! Από τα πιο πολύτιμα!!!

 

  

 

    

    

     

 

Παίξαμε με τα γράμματα που σχηματίζουν τις λέξεις: ΜΑΜΑ, ΜΗΤΕΡΑ, ΜΑΝΟΥΛΑ, ΜΑΜΑΚΑ και βρήκαμε πολλές άλλες λέξεις γλυκές σαν τη μαμά μας!!!

   

   

 

   

 

  

 

Η μαμά μας είναι το αγαπημένο μας θέμα! Μπορούμε να μιλάμε γι’αυτές συνέχεια, να φτιάχνουμε πράγματα γι’αυτές και να λέμε κάθε μέρα: «Μαμά, σ’αγαπώ πολύ» 

 

 

 

Εγγραφές Νηπίων για το σχολικό έτος: 2020-2021

Ξεκινούν οι εγγραφές!!!

Οι εγγραφές νηπίων για το σχολικό έτος 2020-2021 θα πραγματοποιηθούν από τις 15  έως 30 Μαΐου. Εγγραφές μετά την 30η Μαΐου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Δικαίωμα εγγραφής στο 4ο νηπιαγωγείο Πολίχνης έχουν:

  • τα νήπια και προνήπια που κατοικούν στα όρια της σχολικής περιφέρειάς του.
  • Νήπια και προνήπια που είναι γεννημένα το 2015 και το 2016

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, από το σχολικό έτος 2020-2021 και εφεξής, θα γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Τα βήματα για την για την εγγραφή

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

 

  •  Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

 

  •  Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

 

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή  Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής*,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Στο νηπιαγωγείο θα πρέπει να προσκομίσει:

  1. Τα δικαιολογητικά για την φοίτηση στο προαιρετικό ολοήμερο*, για όσους επιθυμούν τη φοίτηση στο ολοήμερο, (βεβαιώσεις εργασίας ή κάρτες ανεργίας κλπ)
  2. Βεβαίωση Φοίτησης αδελφών σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα (αν υπάρχουν αδέλφια που φοιτούν σε συστεγαζόμενο Σχολείο)
  3. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού
  4. Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια
  5. Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο χρήστης δηλώνει υπεύθυνα ότι ασκεί τη γονική επιμέλεια του τέκνου που αιτείται εγγραφή, σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή». Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Στην περίπτωση που θα αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα με την διαδικασία εγγραφής σας επικοινωνήστε μαζί μας.

Για την κατάθεση των δικαιολογητικών της εγγραφής θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με το νηπιαγωγείο (2310 641 300)

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται:

 

  1. Μαθητές/τριες των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς/κηδεμόνες, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας, στην περίπτωση που είναι άνεργοι. Δικαίωμα εγγραφής δίνεται και στην περίπτωση που προσκομίζεται βεβαίωση εργασίας από τον ένα γονέα/κηδεμόνα και κάρτα ανεργίας από τον άλλο. Για τους αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες, αγρότες κτλ. αρκεί η προσκόμιση πρόσφατης βεβαίωσης του ασφαλιστικού τους φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους.
  2. Μαθητές/τριες, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως:

 

Ι) Πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς/κηδεμόνες με χρόνιες παθήσεις /ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης / φυλακισμένοι.

 

  1. II) Πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ.

 

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής  (7:45-8:30) δύνανται να εγγράφονται:

 

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

 

  1. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.

 

  1. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

 

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

 

Τα προνήπια που φοιτούν ήδη στο σχολεἰο μας εγγράφονται αυτεπάγγελτα. Θα πρέπει ωστόσο να επικοινωνήσουν μαζί μας για την ανανέωση εγγραφής.

Για την εγγραφή των νηπίων μας στην πρώτη Δημοτικού θα χρειαστεί μία βεβαίωση φοίτησης, την οποία θα παραλάβετε από το νηπιαγωγείο μας μετά από τηλεφωνική επικοινωνία.

Τα όρια της σχολικής μας περιφέρειας περιλαμβάνουν τις εξής οδούς:

Αβδήρων
Αβέρωφ
Αγράφων
Αιμιλιανού Γρεβ.
Αισώπου
Αλκιβιάδου
Αναξαγόρα
Ανδρόνικου Μαν.
Ανθοκήπων
Απ. Παύλου
Αργυρουπόλεως
Άρτας
Βερμίου
Βέροιας
Βυζαντίου
Δάφνης
Δελφών
Δευκαλίωνος
Δήλου
Δημοκρίτου
Διογένους
Διός
Διοσκούρων
Δράμας
Επίκουρου
Ερατοσθένους
Ευρωπού
Ζεφύρων
Θουκυδίδη
Ιερισσού
Ιπποδρομίου
Καλλικράτους
Καλλιπόλεως
Κασσάνδρου
Καστανιάς
Κομοτηνής
Κούκη
Κρόνου
Κω
Κωνσταντινουπόλεως
Λ. Στρατού
Λήμνου
Λυκαβητού
Λυκούργου
Λυσίπου
Λυσιστράτης
Μεθώνης
Μενελάου
Μεσολογγίου
Μήδειας
Μιλήτου
Μυστρά
Μυτιλήνης
Νάξου
Ναυαρίνου
Νέστορος
Νέστου
Νιγρίτης
Ξάνθης
Ολύμπου
Οσίου Γρηγορίου
Πάρη
Πίνδου
Πολυγύρου
Πόντου
Ποταμιάς
Πρεσπών
Προμηθέως
Πτολεμαΐδος
Πυθαγόρα
Ρέας
Σβώλου Αλεξ.
Σ. Βενιζέλου
Σουλίου
Σοφούλη Θεμιστοκλή
Στενημάχου
Στρυμώνος
Σχολείου
Τούμπας
Τραπεζούντος
Χαλκιδικής
Χανίων

 

 

 

 

 

 

 

Πρωτομαγιά

Καλό μήνα σε όλους!!! Με πολλά λουλούδια, με χρώματα, με πρωτομαγιάτικα στεφάνια και μαμαδίστικες αγκαλιές!!!

Με το που μπήκε ο Μάης άρχισε να μπαίνει το χρώμα στη ζωή μας. Γέμισαν λουλούδια τα σπίτια μας, αληθινά και ψεύτικα και τώρα θα γεμίσουν και οι οθόνες μας. Φτιάχτηκαν πρωτομαγιάτικα στεφάνια για τις πόρτες και τα μπαλκόνια μας. Θα μπορούσε να είναι και διαγωνισμός, αλλά πώς να ξεχωρίσεις το καλύτερο; Είναι όλα τόσο υπέροχα!!!!

Δείτε και μόνοι σας:

της Μαρίας Κ.:

       

της Αναστασίας Σ.:

του Χρήστου:

 

της Ανατολής:

του Βασίλη:

 

της Σοφίας:

   

της Κωνσταντίνας:

     

του Κοσμά, που το σχεδίασε μόνος του:

του Ιωάννη:

   

της Άννας:

   

      

του Αχιλλέα:

    

της Μαριλένας:

του Θεμιστοκλή:

της Φένιας και του Δημήτρη:

Η Άνοιξη μας έφερε και κάτι άλλο στο τραπέζι μας. Ένα σαλιγκαράκι. Η Κωνσταντίνα το αγάπησε τόσο που θέλει να το υιοθετήσει:

Α, να μην ξεχάσουμε και τα στεφανάκια που έκαναν οι κυρίες. Μπροστά στων παιδιών χάνουν, αλλά δεν πειράζει. Θα είστε επιεικείς!

  

Συγχαρητήρια παιδιά!!! Είναι όλα τόσο ωραία, που η μυρωδιά τους έφτασε ως εδώ!!!

Πάσχα

Ένα ωραίο παιχνίδι memory με πασχαλινές εικόνες για τα αγαπημένα μας παιδιά.

Ευχόμαστε σε όλους Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα! Σπίτι μας, με αυτούς που αγαπάμε από κοντά ή από μακριά, όλοι χαμογελαστοί και χαρούμενοι! Και του χρόνου με υγεία να γιορτάσουμε σε μεγάλες παρέες, αγαπημένοι και αγκαλιασμένοι!!!

 

Το «κλουβί» με τα δικά μας όνειρα!

Το παραμύθι της Εύης Γεροκώστα: «Το κλουβί με τα όνειρα» από τις εκδόσεις Καλέντης και με εικονογράφηση της Αιμιλίας Κονταίου, ήταν μόνο η αφορμή…

Η αφορμή για να ψάξουμε το δικό μας …κλουβί. Τα δικά μας όνειρα! Και είναι τόσο απλά και τόσο αληθινά και τόσο υπέροχα!!! Εμείς θα σας δείξουμε τα δικά μας όνειρα. Εσείς ξαναθυμηθείτε τα δικά σας. Έτσι για να ξαναβρούμε μέσα μας αυτά που έχουν αξία!

Το όνειρο του Αχιλλέα είναι να γίνει επιστήμονας που ζωντανεύει δεινόσαυρους. Εδώ όμως μας δείχνει ένα άλλο του όνειρο. Να γίνει μηχανικός και να φτιάχνει μηχανάκια Lamborghini, Ferrari, mercedes, kai και τανκς:

 

Ο Κωνσταντίνος Μ. έχει λαχτάρα να φτιάξει μία κούκλα καρό νίντζα. Και με λίγη βοήθεια το πραγματοποιεί!!!

                                               

Ο Κωνσταντίνος Κ. ονειρέυεται να γίνει γιατρός όταν μεγαλώσει. Στο ευχόμαστε!!!

Και με μια ζωγραφιά στέλνει ένα μήνυμα σ’ όλα τα παιδιά:

Μου λείπετε όλοι

Η Κωνσταντίνα θέλει πολύ να παίζει με τους φίλους της στην παιδική χαρά. Αυτό είναι το όνειρό της!

Ο Κωνσταντίνος Π. έχει σαν όνειρο, όταν μεγαλώσει και γίνει 18 να γίνει πιλότος. Θα πάρει τον Teddy, τον μπαμπά και τη μαμά και θα οδηγάει αυτό το αεροπλάνο:

Ο Βασίλης θέλει να έρθει γρήγορα το καλοκαίρι και να μπορέσει να πάει με τα αδέλφια του και τους φίλους του για μπάνιο στην πισίνα:

   

Το όνειρο του Γιάννη είναι να γίνει πυροσβέστης:

Το όνειρο του Χρήστου είναι να πετάει:  

Ο Θεμιστοκλής ονειρεύεται να ταξιδεύει με καράβι στη θάλασσα: 

Η Μαρία Κ. ονειρεύεται να γίνει δασκάλα. Ήδη άρχισε να …το σπουδάζει:

Η Φένια έχει όνειρο να βγει έξω και να μαζέψει πασχαλίτσες:  

Ο Κοσμάς ονειρεύεται να έρθει το καλοκαίρι για να πάει στη θάλασσα:  

Ο Πάρης θέλει πάρα πολύ να γίνει οδηγός φόρμουλας. Με τη ζωγραφιά του μας στέλνει κι ένα ωραίο μήνυμα:  

Η Άννα παρουσιάζει το δικό της όνειρο. Ο μπαμπάς της περνάει την πόρτα του σπιτιού, κρατώντας ένα δώρο γι’αυτήν:

   

Κι ο Αλγκέρτ θέλει να ξανανοίξουν τα σχολεία για να δει τους φίλους του και πάλι!!!

Αυτό νομίζω ότι όλοι το θέλουν!!!

Πόσο ωραίο πράγμα είναι τα όνειρα!!! Τόσο ωραία, όσο και το βιβλίο που μας ταξίδεψε σ’αυτά!!!