
4ο εργαστήριο – Εποχιακά φρούτα- λαχανικά
Στο 4ο εργαστήριο τα παιδιά έπαιξαν με τα φρούτα και τα λαχανικά, γνώρισαν τις βιταμίνες, εραυνησαν τα τοπικά προϊόντα και την αξία τους , συζητήσαν για την αξία κατανάλωσης εποχικών προϊόντων.Ομαδοποιήσαν τα φρούτα και τα λαχανικά μέσα από σκυταλοδρομία! Τα φρούτα και τα λαχανικά διαφωνούν, ποιο είναι πιο θρεπτικό με βάση τα σπιτάκια των βιταμινών προσπαθούν να μας πείσουν για την αξία τους! Τα παιδιά παρουσίασαν τα φρούτα ή τα λαχανικά της εποχής που ερεύνησαν. Ποια φρούτα ή λαχανικά είναι εποχικά; Τέλος δημιουργησαν το μοτίβο των εποχών με τα φρούτα σύμβολα κάθε μιας.
- Ομαδοποίηση φρούτα-λαχανικά
- Ποιο είναι πιο θρεπτικό;
- Βιταμίνες!
- Παρουσιάζω τα στοιχεία της έρευνάς μου.
- Φρούτα και εποχές!
- Εποχές και
- παιχνίδι με τα
- εποχικά φρούτα-λαχανικά
ΕΠΙΣΚΕΨΗ!!!!!!
Επισκεφτήκαμε το εργοστάσιο του Μπαρμπα-Στάθη και τα παιδιά συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την υγιεινή διατροφή. Γνώρισαν τα φρούτα και τα λαχανικά από τη σπορά ως τη συγκομιδή και την επεξεργασία, για να τα έχουμε όσο το δυνατό πιο φρέσκα στο πιάτο μας!
Είδαμε τα τοπικά προϊόντα στην Ελλάδα σε χάρτη στο Φωτόδεντρο πατήστε στο σύνδεσμο Παραγωγικός χάρτης Ελλάδας
5ο εργαστήριο – Νερό, υγιεινή διατροφή και άσκηση: To τρίπτυχο της επιτυχίας!
Τα παιδιά μετά από όλες αυτές τις μαθησιακές εμπειρίες “μαγείρεψαν” τη δική τους υγιεινή συνταγή.
- Ανακαλύπτω βιταμίνες
- στη συνταγή μου!
- Πόσα φρούτα και
- λαχανικά θα φάω;
Το 5ο εργαστήριο αφορά την παιδική παχυσαρκία και την αξία της σωματικής άσκησης καθώς και το πολύτιμο για το σώμα μας νερό. Μέσα από εκπαιδευτικά βιντεάκια η συζήτηση άναψε!
Τι συμβαίνει όταν δεν πίνουμε νερό; Γιατί είναι σημαντικό το νερό για το σώμα μας;
Γιατί είναι πολύτιμο το νερό; Το σώμα μας έχει νερό; Πώς το χάνουμε; Τι είναι η αφυδάτωση; Ποιες οι επιπτώσεις της;
Παρατηρήσαμε το βίντεο και τα παιδιά συζήτησαν για τα προβλήματα που δημιουργεί η παχυσαρκία και η καθιστική ζωή.
Ακόμη κι αν τρεφόμαστε υγιεινά για το σώμα μας είναι απαραίτητη η κίνηση και η άθληση!
- Η πυραμίδα της κίνησης
- Γυμναζόμαστε!
Ας γυμναστούμε διασκεδαστικά!
6ο εργαστήριο – Γίνομαι διαιτολόγος για μια μέρα!
Στο 6ο εργαστήριο τα παιδιά μπήκαν στη διαδικασία να δημιουργήσουν υγιεινά γεύματα. Με την παροιμία ” Το πρωί τρώω σα βασιλιάς, το μεσημέρι σαν άρχοντας και το βράδυ σα ζητιάνος οι ομάδες των γευμάτων : Πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό αλλά και των σνακ για τα ενδιάμεσα γεύματα,δεκατιανανό και απογευματινό έπιασαν δουλειά.
Επίσκεψη!!!!
Για να μάθουμε περισσότερα καινα μπορέσουμε να φτιάξουμεένα ημερήσιο διατροφολόγιο καλέσαμε στο σχολείο μας τη διατροφολόγο κυρία Ανθή και μας βοήθησε πολύ! Τα παιδιά έκαναν πολλές ερωτήσεις και έμαθαν
- Η διατροφολόγος παρουσιάζει
- το πιάτο της υγείας
- με βάση όσα ακούσαμε
- δημιουργήσαμε γεύματα υγιεινά!
- Φτιάχνουμε τα δικά μας
- πιάτα υγείας για οδηγό μας!
Το Φ του Φλεβάρη κινητοποιεί τα παιδιά και βρίσκουν τις τροφές που αρχίζουν απο την ίδια φωνούλα.
Παιχνιδια εμπέδωσης και διασκέδασης!
Αποχαιρετήσαμε των Ρούλη Τροφούλη και τα παιδιά δημιούργησαν ένα παραμύθι με βάση τις γνώσεις που απέκτησαν με τη βοήθεια του σε αυτή την γνωστική περιπέτεια!
Το παραμύθι του 1ου τμήματος στο Storyjumper διαβάστε το εδώ
Το παραμύθι του 2ου τμήματος ακούστε και δείτε το εδώ
Καλό Σαββατοκύριακο!