
Με αφορμή την ενασχόλησή μας με τα ζώα που κινδυνεύουν με εξαφάνιση στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων τα παιδιά προβληματίστηκαν και ερεύνησαν τις υπόλοιπες 3 μέρες της εβδομάδας “Ποιος τρώει ποιον”.
Γνωρίσαμε τα ζώα στα οικοσυστήματα : αγρόκτημα, δάσος/ ζούγκλα, λίμνη, θάλασσα. Ομαδοποιήσαμε γνωστά μας ζώα ανάλογα με την τροφή τους σε φυτοφάγα, σαρκοφάγα και παμφάγα. Δημιουργήσαμε τροφικές αλυσίδες. Παίξαμε παιχνίδια δραματοποίησης, κατανόησης της διατάραξης της ισορροπίας της φύσης. Μέσα από το παιχνίδι τα παιδιά κατέληξαν αβίαστα στο συμπέρασμα πως τα φυτά θα πρέπει να είναι περισσότερα στη φύση, μετά τα φυτοφάγα ζώα λιγότερα σε αριθμό και τα σαρκοφάγα ακόμη λιγότερα για να υπάρχει συνέχιση της ζωής στον πλανήτη μας.
Χωρίζουμε τα ζώα σε ομάδες ανάλογα με την τροφή τους. Φτιάχνουμε αλυσίδες που αν σπάσουν διαταρρασσεται η ηρεμία στη φύση.
Τα βιντεάκια που είδαμε στην τάξη ας τα θυμηθούμε εδώ:
- Έτσι ξεκινήσαμε τη συζήτηση τα παιδιά κατέγραφαν τα ζωάκια και είδαμε ποιο έφαγε ποιο.
Ακούσαμε το τραγούδι και βρήκαμε πια ζωάκια αναφέρει και τι τρώνε
Αυτό ήταν το τελευταίο βιντεάκι μας για τα τελικά συμπεράσματα μετά τις άλλες δραστηριότητες.
Παίξαμε και στον Η/Υ παιχνίδια από το φωτόδεντρο για εμπέδωση και αξιολόγηση όσων μάθαμε.
Τα εικαστικά έργα των παιδιών των ολοήμερων τμημάτων ομορφαίνουν το σχολείο μας.
Και για το τέλος ένα όμορφο παραμύθι για να διασκεδάσουμε “Αρνίτσι μπίτσι” της Γεωργίας Ταρσούλη πατήστε στον σύνδεσμο για να το απολαύσετε Αρνίτσι μπίτσι
Καλό Σαββατοκύριακο