Το ουράνιο τόξο – Όλοι μαζί σε ένα μεγάλο έργο τέχνης

Το παζλ μας είναι απόδειξη πως όταν συνεργαζόμαστε, τα πάντα είναι πιο διασκεδαστικά! Η συνεργασία αποτελεί θεμέλιο λίθο στην ανάπτυξη των νηπίων. Μέσα από ομαδικές δραστηριότητες, τα παιδιά μαθαίνουν να μοιράζονται, να ακούν τις απόψεις των άλλων, να επιλύουν τις συγκρούσεις και να αναλαμβάνουν ρόλους. Αυτές οι δεξιότητες είναι απαραίτητες για την ομαλή ένταξή τους στην κοινωνία και την αποτελεσματική συμμετοχή τους σε ομάδες καθ όλη τη διάρκεια της ζωής τους.

Η παραπάνω δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε με τη συμβολή της κοινωνικής λειτουργού που επισκέπτεται το σχολείο μας κάθε Παρασκευή.

 

Γνωριμία με τα σχήματα 

Στα πλαίσια του μαθήματος των εικαστικών δημιούργησαν τα παιδιά τους ήρωες της Τετραγωνούπολης, τον κύριο Τετραγωνούλη και την κυρία Τετραγωνούλα.
σχ2 σχ1
Φτιάχνουμε όλα τα σχήματα με πλαστελίνη.
σχ3 σχ2 1

Ψωμί -Παιδεία -Ελευθερία

DSC09515Τιμώντας την επέτειο του Πολυτεχνείου διαβάσαμε  μία συλλογή βιβλίων που αναφέρονται είτε άμεσα στα γεγονότα του Πολυτεχνείου, είτε έμμεσα στις αξίες που διδασκόμαστε από αυτά. Είναι βιβλία γνώσεων, αλλά και παραμύθια και αφορούν μικρά παιδιά.

Η εξέγερση του Πολυτεχνείου ήταν μία εκδήλωση της αντίστασης του κόσμου στη στρατιωτική δικτατορία, που ξεκίνησε από τους φοιτητές στις 14 Νοέμβρη του 1973 με την κατάληψη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου στην Αθήνα και ολοκληρώθηκε στις 17 Νοέμβρη.  Ασχοληθήκαμε και με το σύνθημα που κυριαρχούσε εκείνη την εποχή και προσπαθήσαμε να καταλάβουμε την έννοια της Δημοκρατίας.

 

Τα χρώματα του φθινοπώρου

h teleia reynolds cover  Αφηγούμαστε στα παιδιά το βιβλίο «Η τελεία» του Ρ. Reynoids και τα βοηθάμε να κατανοήσουν ότι στην Τέχνη ο καθένας μπορεί να εκφραστεί όπως επιθυμεί, ακόμα και με μια τελεία. Μια ιστορία για το ταλέντο και τις ικανότητες που κρύβει ο καθένας μας. Στη συνέχεια τα παιδιά απεικονίζουν με πινέλα την δική τους τελεία, με τα χρώματα που τους αρέσουν και φτιάχνουν μια ομαδική εργασία χρησιμοποιώντας τα φθινοπωρινά χρώματα και πολλές πολλές τελείες…

 

 

 

Το ρομποτάκι οδηγώ στο γράμμα μου το αρχικό!

Μας αρέσει να παίζουμε με τη bee-bot , που μας βοηθάει να μαθαίνουμε διασκεδάζοντας.  Τα παιδιά ζωγράφισαν το αρχικό γράμμα του ονόματος τους. Στη συνέχεια  τοποθετήσαμε τις καρτέλες μηλαράκια στο πλέγμα της μελισσούλας  ρομποτάκι και  κάθε παιδί προγραμμάτισε το ρομποτάκι ώστε αυτό να φτάσει στο τετράγωνο όπου βρίσκεται το δικό του αρχικό γράμμα.

 

 

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα

κωδικαςΓια δεύτερη χρονιά το Νηπιαγωγείο μας  , συμμετείχε στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα (14-27 Οκτωβρίου 2024) και έλαβε τα πιστοποιητικά συμμετοχής!!                 Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

Το θέμα που ασχολήθηκαν και τα δυο τμήματα του Νηπιαγωγείου μας ήταν “Μια φθινοπωρινή μέρα στο δάσος με το σκιουράκι” .

Τα παιδιά κλήθηκαν μέσω της τεχνικής του pixel art να βρουν τι είδε το σκιουράκι από το παράθυρό του, τώρα που ήρθε το φθινόπωρο.

μαρια φωτο

Μετά από συζήτηση αποφάσισαν, να ετοιμάσουν το φαγητό του σκίουρου, χρησιμοποιώντας φυσικούς καρπούς (καρύδια, αμύγδαλα, βελανίδια, φύλλα) με τη μορφή ακολουθίας. Στη συνέχεια τα παιδιά προσπάθησαν να  αναπαράγουν την ακολουθία (μοτίβα).

ντινα φωτο

Τέλος χρησιμοποιώντας τη bee -bot, το ρομποτάκι μας, βοηθήσαμε το σκιουράκι να μαζέψει το φαγητό του για τον κρύο χειμώνα που έρχεται και να το μεταφέρει στη φωλιά του.σκ2

Αυτά είναι και τα πιστοποιητικά συμμετοχής μας!!

πιστοποιητικό 2ο τμήμα

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ CODE WEEK 1ο τμήμα

πιστοποιητικό codeweek ολοήμερο

“Η οικογένειά μου”

           Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων που ξεκινήσαμε τα παιδιά ζωγραφίζουν την οικογένειά τους.    Στόχος μας είναι  να «ξανασυστηθούν» οι μαθητές με κριτήριο το οικογενειακό τους πλαίσιο, τώρα που γνωριζόμαστε μιας και είναι αρχή της χρονιάς. Αλλά και να προκληθεί το ενδιαφέρον των μαθητών σχετικά με τη διαφορετική δομή άλλων οικογενειών εκτός από τη δική τους, εντοπίζοντας ομοιότητες και διαφορές μεταξύ των οικογενειών των συμμαθητών τους. Τέλος να εκφράσουν αντιλήψεις, συναισθήματα, ιδέες για την έννοια της «οικογένειας».

1 5 2 3 4 thumbnail IMG 3891 thumbnail IMG 3887 thumbnail IMG 3888 thumbnail IMG 3889 thumbnail IMG 3890 thumbnail IMG 3895 thumbnail IMG 3892 thumbnail IMG 3893 thumbnail IMG 3894

thumbnail IMG 3886

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ

Ο αγιασμός για τη σχολική χρονιά 2024-25, θα πραγματοποιηθεί τη  Τετάρτη  11 Σεπτεμβρίου 2024, στις 9.00 π.μ. στον αύλειο χώρο του συστεγαζόμενου 4ου Δημοτικού Σχολείου, μπροστά από το κτίριο του παραρτήματος του Νηπιαγωγείου μας .

Βεβαίωση συμμετοχής στο Εθνικό Δίκτυο εκπαίδευσης για την αειφορία του ΚΠΕ Ιεράπετρας

Ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο εκπαίδευσης για την αειφορία με τίτλο: «Διατροφή, Περιβάλλον & Υγεία» τη σχολ . χρονιά 2023-2024 βεβαιώνεται η συμμετοχή μας .

https://blogs.sch.gr/4nipmen/files/2024/06/4ο-ΝΗΠ.-ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ_Βεβαίωση_Σχολείου_ΔΙΑΤΡΟΔΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΥΓΕΙΑ_2023-2024.pdf

Τις φετινές δράσεις και αναρτήσεις σχολείων μπορείτε να τις δείτε στο padlet του δικτύου:

https://padlet.com/kpeierap/padlet-fvd4byplahbrbzh5

καζαντζακης