Είπαμε τις ευχές μας για το 2025, ανασυνθεσαμε το 2025.
Ομαδική εργασία με τις ευχές του 2025.
Συζητήσαμε γιατί μας αρέσει ο χειμώνας.
Ατομική εργασία για το 2025
Ανασύνθεση και αντιγραφή της φράσης Ήρθε ο χειμώνας με τα χιόνια.
Ακούσαμε βιώσαμε χορέψαμε συζητήσαμε για το χειμώνα του A. Βιβάλντι.
Φτιάξαμε το δικό μας χιόνι και το χρησιμοποιήσαμε για να φτιάξουμε σε 3D μακέτα το πίνακα Μια κίσσα στο χιόνι του Κλωντ Μονέ.
Πρώτα είδαμε συζητήσαμε για το πίνακα.
Ατομική κατασκευή η ντουλάπα του χειμώνα.
Μάθαμε το τραγούδι ααα αρχίζει η παγωνιά
Χωριστηκαμε σε ομάδες κάθε ομάδα πήρε από ένα γραμματακι που φωνάζει είπαμε κιόλας ότι τα γράμματα που φωνάζουν λέγονται φωνήεντα, και κάθε ομάδα είπε λέξεις από το γράμμα που είχε διαλέξει.
Είδαμε το ουκρανικό παραμύθι το γάντι ταξινομησαμε τα ζωάκια με βάση τη σειρά που μπήκαν στο γάντι και παίξαμε εκπαιδευτικά παιχνίδια σχετικά με το παραμύθι στον υπολογιστή σε ομάδες.
Αναπαραστησαμε τα στάδια που κάνουν τα ζωάκια μέχρι να πέσουν σε χειμερία νάρκη.
Ατομική κατασκευή για τη χειμερία νάρκη.
Ατομική κατασκευή για τη αλκυόνα.
Ατομική κατασκευή για τους 3 ιεράρχες με αφορμή την γιορτή τους.
Ασχολήθηκα με το χ του χειμώνα
Το π της παγωνιάς και το β του βατράχου.
Με το π και το Χ φτιάξαμε συλλαβές με τα φωνήεντα.
Μιλήσαμε για τα πολικά ζώα ζωγραφισμένα το αγαπημένο μας πολικό ζώο, και αναπαραστησαμε με το σώμα μας και τη φωνή μας τα πολικά ζώα.
Ατομική εργασία με τους πιγκουίνους.































