Γράμμα απο τον Άγιο Βασίλη
Κοπή Βασιλόπιτας
Αστέρι της ευχής

Εδώ και 24 χρόνια το πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής αποτελεί μέρος του Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος.
Με κεντρικό μήνυμα «Είσαι το αστέρι μου», το Αστέρι της Ευχής κάλεσε τους μαθητές σε όλη την Ελλάδα να αποκτήσουν το δικό τους χάρτινο αστέρι, με μία δωρεά των 2€ συνεισφέροντας στην εκπλήρωση ευχών.
Οι μαθητές μας ανταποκρίθηκαν σε αυτό το κάλεσμα και σήμερα παρέλαβαν το πιστοποιητικό υιοθεσίας ευχής του προγράμματος. Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας βοήθησαν να πραγματοποιηθεί η ευχή του εντεκάχρονου Βαγγέλη : << Εύχομαι να συναντήσω τον Ronaldo>>
Ευχές
Ο Σύλλογος Διδασκόντων και τα παιδιά του 4ο Νηπιαγωγείου Λουτρακίου σας εύχονται χρόνια πολλά με υγεία, καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το 2023
Ήρθαν τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά
Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και στο νηπιαγωγείο μας τα παιδιά μαζί με τις δασκάλες τους ετοιμάζονται για να τα υποδεχτούν
Μιλούν για τα ήθη και έθιμα των Χριστουγέννων, της Πρωτοχρονιάς και των Θεοφανείων , μαθαίνουν χριστουγεννιάτικα τραγούδια, παίζουν Χριστουγεννιάτικα παιχνίδια και διαβάζουν όμορφα Χριστουγεννιάτικα παραμύθια
Κάνουν κατασκευές για να στολίσουν το σχολείο και γράφουν γράμμα στον Άη Βασίλη.
Τα παιδιά δεν ζήτησαν μόνο δώρα από τον Άη Βασίλη αλλά του ζήτησαν να επισκεφθεί και το σχολείο μας
Και πραγματικά ο Άη Βασίλης ήρθε στο σχολείο μας δίνοντας μεγάλη χαρά στα παιδιά!!!!!
Μίλησε με τα παιδιά και τους μοίρασε δώρα και σκουφάκια βοηθών του Άη Βασίλη
Τα παιδιά για να τον ευχαριστήσουν του είπαν τραγουδάκια και του έδωσαν μια μεγάλη αγκαλιά
Στο τέλος ανταλλάξαμε ευχές και ευχηθήκαμε χρόνια πολλά σε όλους!!
(Στο Βίντεο ακούγονται τα τραγούδια:1/ Τίγκι Τίγκι Τα Κουδούνια από την Παιδική Χορωδία Σπύρου Λάμπρου Μουσική: Gene Autry / Oakley Haldeman Στίχοι: Σπύρος Λάμπρου 2/ Κάλαντα Πρωτοχρονιάς από την Παιδική Χορωδία Σπύρου Λάμπρου)
«Με την αγάπη φτάνω τ’άστρα»
Σήμερα 22 Δεκεμβρίου του 2022 τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας πέρασαν υπέροχα παρακολουθώντας την παράσταση «Με την αγάπη φτάνω τ’άστρα», από την θεατρική ομάδα «ΚΑΡΟΥΖΕΛ»
Ένα παιδί θέλει να φτάσει τα άστρα! Μπορεί;
Μπορεί! Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας τον βοήθησαν!!!
Έχει όμως μόνο μια νύχτα καιρό…την πιο όμορφη νύχτα του χρόνου!
Έχει πάνω του κάτι μαγικό αλλά η διαδρομή είναι μεγάλη και τα εμπόδια πολλά!
Πώς θα επηρεάσουν το ταξίδι του όσοι βρεθούν στον δρόμο του; Θα τα καταφέρει;
Μια διαδραστική περιπέτεια…μια ιστορία για την δύναμη της θέλησης, της αγάπης , της φιλίας και της αλληλεγγύης.
“Αν είμαστε ενωμένοι καταφέρνουμε το ακατόρθωτο”.
WinCancer – 3ο Χριστουγεννιάτικο Επισκεπτήριο Αγάπης
Σήμερα ένα εργαστήριο αγάπης πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας
Τα παιδιά με πολύ χαρά και με πολύ αγάπη έφτιαξαν χριστουγεννιάτικες κάρτες για να τις στείλουν στα παιδάκια που την περίοδο των γιορτών θα νοσηλεύονται στο νοσοκομείο.
Συμμετέχουμε στην δράση «Επισκεπτήριο Αγάπης» του WinCancer
Θα στείλουμε τις κάρτες στην ομάδα του WinCancer και η ομάδα θα αναλάβει να τις παραδώσει στα ογκολογικά νοσοκομεία της χώρας.
Γινόμαστε όλοι μαζί μια μεγάλη αγκαλιά αγάπης και συμπαράστασης.
( Στο βίντεο ακούγεται η Παιδική Χορωδία Σπύρου Λάμπρου – Ο Άη Βασίλης Πάλι Θα ‘Ρθει Μουσική: John Coots / Haven Gillespie Στίχοι: Μάρθα Λογοθέτου Άλμπουμ: “Παιδικά Χριστούγεννα No. 2” )
3η Δεκεμβρίου , Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία
Η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, το 1992, ανακήρυξε την 3η Δεκεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Σκοπός της δράσης ήταν η ευαισθητοποίηση των παιδιών σε θέματα αναπηρίας αλλά και των δικαιωμάτων και των δυνατοτήτων των ατόμων με αναπηρία
Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας έστειλαν μήνυμα αλληλεγγύης και αλληλοσεβασμού δημιουργώντας μια πολύ ωραία αφίσα με κύριο μήνυμα : « Είμαστε διαφορετικοί αλλά είμαστε όλοι ίσοι»
Την αφίσα αυτή την στείλαμε στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων στο Τμήμα Γ’ (Προάσπισης Δικαιωμάτων Μαθητών με Αναπηρία) της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής, το οποίο σε συνεργασία με το Τμήμα Δ΄ (Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης) της Διεύθυνσης Υποστήριξης Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία, δημιούργησαν ένα ωραίο βίντεο με τις δράσεις των σχολείων που συμμετείχαν
Στο βίντεο μπορείτε να παρακολουθήσετε τις δράσεις όλων των σχολείων που συμμετείχαν
Η δική μας αφίσα είναι στα 7:57 λεπτά
Δημιουργώντας την αφίσα μας:
Στο κέντρο της αφίσας βάλαμε την λέξη << ΙΣΟΤΗΤΑ>>
Την γράψαμε και την σχηματίσαμε στην νοηματική γλώσσα

Και για να μεταδώσουμε το μήνυμα της ισότητας ,της αλληλεγγύης και του αλληλοσεβασμού φτιάξαμε μια κάρτα για να την δωρίσουμε σε αγαπημένα μας πρόσωπα και να τα ενημερώσουμε για την Παγκόσμια Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία
ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ!!!
Σήμερα μια ευχάριστη έκπληξη μας περίμενε στο σχολείο μας, οι βοηθοί του Άγιου Βασίλη μας έκαναν δώρο δύο χριστουγεννιάτικα δέντρα,ένα για κάθε τάξη
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και έτρεξαν να ανοίξουν τις κούτες με τα στολίδια του δέντρου για να το στολίσουν
Βάλαμε χριστουγεννιάτικη μουσική και ο στολισμός ξεκίνησε!!!
(Στο βίντεο ακούγεται το τραγούδι :Τρίγωνα κάλαντα / Χριστουγεννιάτικα παιδικά τραγούδια & κάλαντα.. https://www.youtube.com/watch?v=Ww4gCgb0dB8&t=56s) (Η εικόνα του Άγιου Βασίλη στην καρτέλα :καλές γιορτές είναι απο το διαδίκτυο)





















































