1ο Βραβείο για το Νηπιαγωγείο μας στον Σχολικό Μαραθώνιο «Πάμε Ανακύκλωση»
Με τεράστια χαρά, ενθουσιασμό και μεγάλη περηφάνια σας ανακοινώνουμε ότι το σχολείο μας κατέκτησε την 1η θέση ανάμεσα στα Νηπιαγωγεία στον Σχολικό Μαραθώνιο «Πάμε Ανακύκλωση», συγκεντρώνοντας τους περισσότερους πόντους!
Οι μικροί μας μαθητές και μαθήτριες απέδειξαν ότι δεν υπάρχει «μικρός» και «μεγάλος» όταν πρόκειται για την προστασία του περιβάλλοντος. Με απίστευτη όρεξη, συνέπεια και τη συνεχή υποστήριξη των εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους, τα νήπιά μας έμαθαν να ανακυκλώνουν σωστά και κατάφεραν να φέρουν το σχολείο μας στην κορυφή!
Μέσα σε ένα υπέροχο κλίμα γιορτής πραγματοποιήθηκε η τελετή βράβευσης το Σάββατο 23 Μαΐου 2026 στο Δημαρχείο του Λουτρακίου. Τα προσωπάκια των παιδιών έλαμπαν από χαρά καθώς το Νηπιαγωγείο μας παρέλαβε το πρώτο βραβείο, ως επιβράβευση για την κορυφαία μας επίδοση στη συλλογή πόντων.
Οι εκπλήξεις της γιορτής: Εκτός από τον τιμητικό έπαινο και τα βραβεία μας, το σχολείο μας έλαβε ως έπαθλο μια δωροεπιταγή από την «Περιβαλλοντική Πελοποννήσου», καθώς και ένα πανέμορφο γλαστράκι με λουλούδι, το οποίο θα στολίζει πλέον το νηπιαγωγείο μας θυμίζοντάς μας αυτή τη σπουδαία επιτυχία!
Στιγμιότυπα γεμάτα χαμόγελα από την εκδήλωση:
Αυτή η σπουδαία πρωτιά ήταν το αποτέλεσμα μιας όμορφης προσπάθειας που ξεκίνησε με πολύ μεράκι στην αρχή της σχολικής χρονιάς. Μπορείτε να θυμηθείτε πώς ξεκινήσαμε και να διαβάσετε όλες τις λεπτομέρειες για τη συμμετοχή μας, κάνοντας κλικ στο αρχικό μας άρθρο για τη συμμετοχή στο Followgreen
Ένα τεράστιο ΜΠΡΑΒΟ στους μικρούς μας ήρωες της ανακύκλωσης! Μας δώσατε το πιο όμορφο μάθημα ζωής: ότι με συνεργασία και αγάπη για τη φύση, μπορούμε να καταφέρουμε τα πάντα!
Συνεχίζουμε να ανακυκλώνουμε και να ομορφαίνουμε το σχολείο και τον πλανήτη μας!












