1ο Βραβείο για το Νηπιαγωγείο μας στον Σχολικό Μαραθώνιο «Πάμε Ανακύκλωση»

Με τεράστια χαρά, ενθουσιασμό και μεγάλη περηφάνια σας ανακοινώνουμε ότι το σχολείο μας κατέκτησε την 1η θέση ανάμεσα στα Νηπιαγωγεία στον Σχολικό Μαραθώνιο «Πάμε Ανακύκλωση», συγκεντρώνοντας τους περισσότερους πόντους!

Οι μικροί μας μαθητές και μαθήτριες απέδειξαν ότι δεν υπάρχει «μικρός» και «μεγάλος» όταν πρόκειται για την προστασία του περιβάλλοντος. Με απίστευτη όρεξη, συνέπεια και τη συνεχή υποστήριξη των εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους, τα νήπιά μας έμαθαν να ανακυκλώνουν σωστά και κατάφεραν να φέρουν το σχολείο μας στην κορυφή!

Μέσα σε ένα υπέροχο κλίμα γιορτής πραγματοποιήθηκε η τελετή βράβευσης το Σάββατο 23 Μαΐου 2026 στο Δημαρχείο του Λουτρακίου. Τα προσωπάκια των παιδιών έλαμπαν από χαρά καθώς το Νηπιαγωγείο μας παρέλαβε το πρώτο βραβείο, ως επιβράβευση για την κορυφαία μας επίδοση στη συλλογή πόντων.

Οι εκπλήξεις της γιορτής: Εκτός από τον τιμητικό έπαινο και τα βραβεία μας, το σχολείο μας έλαβε ως έπαθλο μια δωροεπιταγή από την «Περιβαλλοντική Πελοποννήσου», καθώς και ένα πανέμορφο γλαστράκι με λουλούδι, το οποίο θα στολίζει πλέον το νηπιαγωγείο μας θυμίζοντάς μας αυτή τη σπουδαία επιτυχία!

Στιγμιότυπα γεμάτα χαμόγελα από την εκδήλωση:

TELETH 1

20260525 102010 20260525 102144TELETH 4TELETH 5TELETH 3 TELETHLOYLOYDIA4o NHPIAGOGEIO LOYTRAKIOY

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αυτή η σπουδαία πρωτιά ήταν το αποτέλεσμα μιας όμορφης προσπάθειας που ξεκίνησε με πολύ μεράκι στην αρχή της σχολικής χρονιάς. Μπορείτε να θυμηθείτε πώς ξεκινήσαμε και να διαβάσετε όλες τις λεπτομέρειες για τη συμμετοχή μας, κάνοντας κλικ στο αρχικό μας άρθρο για τη συμμετοχή στο Followgreen

Ένα τεράστιο ΜΠΡΑΒΟ στους μικρούς μας ήρωες της ανακύκλωσης! Μας δώσατε το πιο όμορφο μάθημα ζωής: ότι με συνεργασία και αγάπη για τη φύση, μπορούμε να καταφέρουμε τα πάντα!

Συνεχίζουμε να ανακυκλώνουμε και να ομορφαίνουμε το σχολείο και τον πλανήτη μας!

 

Ολοκλήρωση του 7ου Μαραθωνίου Ανάγνωσης: Το μαγικό μας ταξίδι στον κόσμο των βιβλίων!

Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση, το Νηπιαγωγείο μας ολοκλήρωσε τη συμμετοχή του στον 7ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης, που διοργάνωσαν οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ για το σχολικό έτος 2025-2026.

Φέτος, οι μικροί μας μαθητές και μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να γίνουν «συνταξιδιώτες» της πολυβραβευμένης συγγραφέως Αγγελικής Δαρλάση. Μέσα από τις τρυφερές και διαχρονικές ιστορίες της, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τη λογοτεχνία, καλλιέργησαν τη φιλαναγνωσία τους, έμαθαν να συνεργάζονται και να εκφράζουν τα συναισθήματά τους, μπαίνοντας στη θέση των ηρώων.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, επεξεργαστήκαμε στην τάξη μας τρία εξαιρετικά βιβλία μέσα από διαθεματικές δραστηριότητες, συζητήσεις και βιωματικά παιχνίδια. Τα παιδιά συμπλήρωσαν με πολύ κέφι τα ειδικά διαμορφωμένα ερωτηματολόγια, απαντώντας σε ερωτήσεις κατανόησης και συμμετέχοντας σε πρωτότυπες δράσεις. Μέσα από αυτή τη δημιουργική διαδικασία, οι μικροί μας μαθητές ανέπτυξαν διάλογο, έμαθαν να συνεργάζονται αρμονικά και έγιναν πραγματικά ενεργοί αναγνώστες.

  • «Ο πρώτος μου Βιζυηνός: Το μόνο της ζωής του ταξίδι» – Μια γνωριμία με την κλασική λογοτεχνία μέσα από μια ευαίσθητη και προσιτή διασκευή.
  • «Το ασχημόπαπο κι ο γεροπαράξενος» – Μια ιστορία που μας μίλησε στην καρδιά για τη διαφορετικότητα, την αποδοχή και τη φιλία.
  • «Η Γοργόνα» – Ένα μαγικό ταξίδι γεμάτο εικόνες, συναίσθημα και θαλασσινή αύρα.

Μέσα από τις αναδιηγήσεις ,τις απαντήσεις στα ερωτηματολόγια  και τα παιχνίδια ρόλων, οι μικροί μας αναγνώστες άφησαν τη φαντασία τους ελεύθερη και δημιούργησαν τους δικούς τους κόσμους!

H Gorgona O protos moy Bizyhnos To mono ths zohs toy taxidi To aschhmopapo ki o geroparaxenos

 

 

 

 

Η επιβράβευση των μικρών μας Μαραθωνοδρόμων!

Ο Μαραθώνιος έφτασε στο τέλος του και η προσπάθεια των παιδιών ανταμείφθηκε! Μεγάλη ήταν  η χαρά τους όταν παρέλαβαν τα πανέμορφα αναμνηστικά συμμετοχής που τους στάλθηκαν.

Τα προσωπάκια τους έλαμψαν από περηφάνια κρατώντας το δικό τους «βραβείο», ως επιστέγασμα αυτής της όμορφης εκπαιδευτικής διαδρομής.

ANAMNHSTIKO

Ένα μεγάλο «μπράβο» σε όλους τους μικρούς μας μαθητές και μαθήτριες! Ευχόμαστε τα βιβλία να είναι πάντα οι πιο πιστοί και μαγικοί τους σύντροφοι.

Μια μεγάλη αγκαλιά για τους τετράποδους φίλους μας!

Την Τρίτη 12 Μαΐου 2026, το Νηπιαγωγείο μας άνοιξε την αγκαλιά του για να υποδεχτεί μια ξεχωριστή προσκεκλημένη, την κ. Αρετή Βασιλειάδου, εκπρόσωπο του Φιλοζωικού Σωματείου «Κορινθία Προστασία Αστικής Πανίδας» (ΚΟ.Π.Ρ.Α.Π.).

Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε το σημείο συνάντησης δύο σημαντικών εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών που δουλέψαμε με τα παιδιά:

  1. Εργαστήριο Δεξιοτήτων: «Ομάδα Δράσης Μαθητών για την Προστασία των Ζώων Συντροφιάς»
  2. Πρόγραμμα Ενεργού Πολίτη: «Νοιαζόμαστε για τα ζώα – Φροντίζουμε τα αδέσποτα»

Η κ. Αρετή μίλησε στα παιδιά για την καθημερινότητα των αδέσποτων ζώων, τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν αλλά και τον τρόπο με τον οποίο το σωματείο τα βοηθά. Οι μικροί μας «ενεργοί πολίτες» συμμετείχαν με ενθουσιασμό, έθεσαν ερωτήσεις και μοιράστηκαν τις δικές τους σκέψεις για το πώς μπορούμε να κάνουμε τον κόσμο τους καλύτερο.

Για να ευχαριστήσουμε την κ. Αρετή και να δείξουμε την υποστήριξή μας στο έργο του ΚΟ.Π.Ρ.Α.Π., ετοιμάσαμε μερικές εκπλήξεις:

  • Τραγουδήσαμε με την καρδιά μας: Αφιερώσαμε στην κ. Αρετή ένα όμορφο τραγουδάκι για τα αδέσποτα ζωάκια, στέλνοντας με τις φωνές μας ένα μήνυμα ελπίδας και φροντίδας.
  • Χαρίσαμε μια υπέροχη κάρτα: Με πολύ μεράκι και αγάπη, τα παιδιά έφτιαξαν με τα χεράκια τους μια δημιουργία γεμάτη χρώμα, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη τους για την επίσκεψη.
  • Συγκεντρώσαμε τροφή: Προσφέραμε τροφή για τα αδέσποτα σκυλάκια και τις γατούλες της περιοχής μας, αποδεικνύοντας ότι ακόμα και οι πιο μικροί μπορούν να κάνουν τη μεγαλύτερη διαφορά!

Με τη σειρά της, η κ. Αρετή προσέφερε στο σχολείο μας ένα υπέροχο ημερολόγιο γεμάτο τετράποδες φατσούλες, καθώς και πλούσιο ενημερωτικό υλικό για τη δράση του ΚΟ.Π.Ρ.Α.Π. και τις ανάγκες των ζώων.

  • Γίναμε οι «Υπερήρωες» των ζώων! Παράλληλα, οι μαθητές μας συμπλήρωσαν με μεγάλο ενθουσιασμό Το Κουίζ του Υπερήρωα». Μέσα από αυτή τη διασκεδαστική και εκπαιδευτική δραστηριότητα, τα παιδιά έμαθαν να ξεχωρίζουν ποιες είναι οι σωστές πράξεις για τη φροντίδα ενός σκύλου (όπως η σωστή διατροφή, ο εμβολιασμός, η επίσκεψη στον κτηνίατρο και η βόλτα με λουρί) και ποιες πρέπει να αποφεύγουμε. Στο τέλος, είχαν την ευκαιρία να εκφραστούν δημιουργικά σχεδιάζοντας μια ζωγραφιά με τίτλο «Εσύ και ο σκύλος σου», παίρνοντας μαζί τους το σπουδαίο μήνυμα ότι μπορείς να είσαι υπερήρωας ακόμα και αν δεν έχεις σκύλο!

                                          Το Μήνυμά μας

«Μια μεγάλη αγκαλιά από το Νηπιαγωγείο μας για τους τετράποδους φίλους μας!»

Μέσα από αυτές τις δράσεις, τα παιδιά μαθαίνουν ότι ο σεβασμός στη ζωή είναι το πρώτο βήμα για έναν καλύτερο πολιτισμό. Ήταν μια κίνηση αλληλεγγύης που γέμισε τους μαθητές μας με χαρά και ικανοποίηση.

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Αρετή Βασιλειάδου για την πολύτιμη παρουσία της και το σπουδαίο έργο του ΚΟ.Π.Ρ.Α.Π.

Συνεχίζουμε να νοιαζόμαστε, συνεχίζουμε να προσφέρουμε!

( Στο βίντεο ακούγετε το Τραγούδι για τα Αδέσποτα Ζώα “Μόνο αγάπη σου ζητάω” Πηγή:  https://www.youtube.com/watch?v=F4jxDLIfDRI  )

Μια Μεγάλη Αγκαλιά για τη Μαμά

Η δεύτερη Κυριακή του Μαΐου είναι αφιερωμένη στο πιο αγαπημένο πρόσωπο στη ζωή κάθε παιδιού: τη μητέρα. Τις τελευταίες ημέρες, το νηπιαγωγείο μας πλημμύρισε από αγάπη, τρυφερά λόγια και δημιουργική ενέργεια, καθώς προετοιμαζόμασταν να τιμήσουμε αυτή τη μοναδική σχέση.

Με αφορμή τη γιορτή της μητέρας, υλοποιήσαμε μια σειρά από δραστηριότητες που βοήθησαν τα παιδιά να εκφράσουν τα συναισθήματά τους και να κατανοήσουν την πολυδιάστατη προσφορά της μαμάς.

Η κορύφωση των προσπαθειών μας ήταν η προετοιμασία μιας μικρής γιορτής-έκπληξης. Τα παιδιά λειτούργησαν σαν “μικροί συνωμότες”, κρατώντας το μυστικό με ανυπομονησία! Πρόβες στις κινήσεις, κρυμμένα δωράκια και μια ατμόσφαιρα γλυκιάς προσμονής κυριαρχούσαν στις δράσεις μας.

“Η μαμά είναι η πρώτη λέξη, η πιο ζεστή αγκαλιά και το πιο γλυκό φιλί.”

Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες, στόχος μας δεν ήταν μόνο η δημιουργία μιας κατασκευής, αλλά η καλλιέργεια της ευγνωμοσύνης και της αγάπης. Θέλαμε κάθε παιδί να νιώσει την περηφάνια τού να προσφέρει κάτι δικό του στον άνθρωπο που το φροντίζει καθημερινά.

Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες! Στις μαμάδες της καρδιάς, στις γιαγιάδες που γίνονται δυο φορές μαμάδες και σε κάθε γυναίκα που προσφέρει τη στοργή της απλόχερα.

( Στο βίντεο ακούγεται το τραγούδι «Η Μανούλα» ,Παιδική Χορωδία Σπύρου Λάμπρου – Μουσική: Σπύρος Λάμπρου Στίχοι: Αγγελική Καψάσκη )