Κοπή βασιλόπιτας

Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκε με χαρά η κοπή της βασιλόπιτας!
Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό και ανυπομονησία για το ποιος θα βρει το φλουρί.

Στο Τμήμα 1 τυχερή ήταν η Μαρία, ενώ στο Τμήμα 2 το φλουρί έτυχε στην Κωνσταντίνα. Και τα δύο παιδιά κέρδισαν από ένα όμορφο βιβλίο ως δωράκι, γεμίζοντας χαμόγελα και περηφάνια

Η βασιλόπιτα ήταν μια ευγενική χορηγία του γονέα Άρη Μιχαλόπουλου, τον οποίο οι δασκάλες και τα παιδιά ευχαριστούμε θερμά για την προσφορά και τη στήριξή του.

Ευχόμαστε σε όλους καλή και δημιουργική χρονιά, γεμάτη υγεία, χαμόγελα, παιχνίδι και όμορφες στιγμές μάθησης!!!

 (Στο βίντεο ακούγεται  η μουσική : Happy Music for Playtime , πηγή  : https://www.youtube.com/watch?v=MSfL4mIx5mg )

Μια Γιορτή Γεμάτη Χαμόγελα, Συγκίνηση και… Καλοκαίρι!

KARTA

Άλλη μια σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της, αφήνοντάς μας τις πιο όμορφες αναμνήσεις! Μια χρονιά γεμάτη δημιουργία, παιχνίδι, ανακαλύψεις και πολλή αγάπη ολοκληρώθηκε με τον πιο λαμπερό τρόπο: την Καλοκαιρινή μας Γιορτή!

Το  σχολείο μας πλημμύρισε από χαρούμενες φωνές, μουσικές και χρώματα. Τα παιδιά μας, με την αστείρευτη ενέργεια και το ταλέντο τους, μεταμορφώθηκαν σε μικρούς πρωταγωνιστές. Είπαμε ποιήματα γεμάτα νόημα, τραγουδήσαμε με όλη μας τη δύναμη και χορέψαμε σε καλοκαιρινούς ρυθμούς, παρασύροντας όλους τους παρευρισκόμενους στο κέφι μας!

Η πιο ξεχωριστή και διασκεδαστική στιγμή της γιορτής ήταν η προβολή ενός βίντεο-έκπληξη που ετοιμάσαμε με πολλή αγάπη. Οι μικροί μας μαθητές πήραν τον λόγο και μας αποκάλυψαν τι επάγγελμα ονειρεύονται να κάνουν όταν μεγαλώσουν! Άλλοι δήλωσαν αστροναύτες, άλλοι δάσκαλοι, γιατροί ή καλλιτέχνες . Τα λόγια τους, γεμάτα αυθορμητισμό και αθωότητα, μας έκαναν να γελάσουμε με την ψυχή μας αλλά και να συγκινηθούμε βαθιά για το πόσο γρήγορα μεγαλώνουν αυτά τα παιδιά.

Το κλίμα φορτίστηκε συναισθηματικά όταν ήρθε η ώρα της αποφοίτησης για τα νήπιά μας. Με τα μάτια μας γεμάτα δάκρυα περηφάνιας, αποχαιρετήσαμε τα μεγαλύτερα παιδιά του σχολείου μας, που από τον Σεπτέμβριο θα ανοίξουν τα φτερά τους για το Δημοτικό Σχολείο.

Στο κλείσιμο της γιορτής, η ατμόσφαιρα γέμισε ξανά με ενθουσιασμό, καθώς μοιράστηκαν σε όλα τα παιδιά αναμνηστικά δώρα-έκπληξη, που σκόρπισαν τεράστια χαρά και πλατιά χαμόγελα!

Με την καρδιά μας γεμάτη από τις στιγμές που ζήσαμε, θέλουμε να στείλουμε τις πιο θερμές μας ευχές:

  • Για τα Νήπιά μας (τους αποφοίτους μας): Καλά μου παιδιά, σας αποχαιρετάμε με μια μεγάλη αγκαλιά! Σας ευχόμαστε να έχετε ένα υπέροχο ξεκίνημα στο Δημοτικό Σχολείο. Να είστε πάντα περίεργα, να εξερευνάτε τον κόσμο με το ίδιο φωτεινό χαμόγελο και να θυμάστε πάντα ότι το Νηπιαγωγείο θα είναι πάντα το πρώτο σας «λιμάνι». Καλή πρόοδο στο νέο σας ταξίδι!
  • Για τα Προνήπιά μας: Σας ευχόμαστε ένα ξεκούραστο και γεμάτο παιχνίδι καλοκαίρι! Γεμίστε τις μπαταρίες σας με ήλιο και θάλασσα, γιατί τον Σεπτέμβριο σας περιμένουμε πίσω στο Νηπιαγωγείο μας για να γίνουμε πια οι «μεγάλοι» του σχολείου και να ζήσουμε ακόμα περισσότερες περιπέτειες!

Σας ευχαριστούμε θερμά όλους –γονείς και κηδεμόνες– για την άψογη συνεργασία και την υποστήριξη καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

( Στο βίντεο ακούγεται το τραγούδι : Άσπρα Καράβια Στίχοι: Σωτήρης Σκίπης Μουσική: Γιάννης Σπανός  εκτέλεση: Μιχάλης Βιολάρης & Καίτη Χωματά )

Ευχόμαστε  ολόψυχα ένα υπέροχο, ηλιόλουστο και γεμάτο βουτιές καλοκαίρι! Καλές διακοπές σε όλους τους μικρούς μας  εξερευνητές και στις οικογένειές τους!

1ο Βραβείο για το Νηπιαγωγείο μας στον Σχολικό Μαραθώνιο «Πάμε Ανακύκλωση»

Με τεράστια χαρά, ενθουσιασμό και μεγάλη περηφάνια σας ανακοινώνουμε ότι το σχολείο μας κατέκτησε την 1η θέση ανάμεσα στα Νηπιαγωγεία στον Σχολικό Μαραθώνιο «Πάμε Ανακύκλωση», συγκεντρώνοντας τους περισσότερους πόντους!

Οι μικροί μας μαθητές και μαθήτριες απέδειξαν ότι δεν υπάρχει «μικρός» και «μεγάλος» όταν πρόκειται για την προστασία του περιβάλλοντος. Με απίστευτη όρεξη, συνέπεια και τη συνεχή υποστήριξη των εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους, τα νήπιά μας έμαθαν να ανακυκλώνουν σωστά και κατάφεραν να φέρουν το σχολείο μας στην κορυφή!

Μέσα σε ένα υπέροχο κλίμα γιορτής πραγματοποιήθηκε η τελετή βράβευσης το Σάββατο 23 Μαΐου 2026 στο Δημαρχείο του Λουτρακίου. Τα προσωπάκια των παιδιών έλαμπαν από χαρά καθώς το Νηπιαγωγείο μας παρέλαβε το πρώτο βραβείο, ως επιβράβευση για την κορυφαία μας επίδοση στη συλλογή πόντων.

Οι εκπλήξεις της γιορτής: Εκτός από τον τιμητικό έπαινο και τα βραβεία μας, το σχολείο μας έλαβε ως έπαθλο μια δωροεπιταγή από την «Περιβαλλοντική Πελοποννήσου», καθώς και ένα πανέμορφο γλαστράκι με λουλούδι, το οποίο θα στολίζει πλέον το νηπιαγωγείο μας θυμίζοντάς μας αυτή τη σπουδαία επιτυχία!

Στιγμιότυπα γεμάτα χαμόγελα από την εκδήλωση:

TELETH 1

20260525 102010 20260525 102144TELETH 4TELETH 5TELETH 3 TELETHLOYLOYDIA4o NHPIAGOGEIO LOYTRAKIOY

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αυτή η σπουδαία πρωτιά ήταν το αποτέλεσμα μιας όμορφης προσπάθειας που ξεκίνησε με πολύ μεράκι στην αρχή της σχολικής χρονιάς. Μπορείτε να θυμηθείτε πώς ξεκινήσαμε και να διαβάσετε όλες τις λεπτομέρειες για τη συμμετοχή μας, κάνοντας κλικ στο αρχικό μας άρθρο για τη συμμετοχή στο Followgreen

Ένα τεράστιο ΜΠΡΑΒΟ στους μικρούς μας ήρωες της ανακύκλωσης! Μας δώσατε το πιο όμορφο μάθημα ζωής: ότι με συνεργασία και αγάπη για τη φύση, μπορούμε να καταφέρουμε τα πάντα!

Συνεχίζουμε να ανακυκλώνουμε και να ομορφαίνουμε το σχολείο και τον πλανήτη μας!

 

Μια Μεγάλη Αγκαλιά για τη Μαμά

Η δεύτερη Κυριακή του Μαΐου είναι αφιερωμένη στο πιο αγαπημένο πρόσωπο στη ζωή κάθε παιδιού: τη μητέρα. Τις τελευταίες ημέρες, το νηπιαγωγείο μας πλημμύρισε από αγάπη, τρυφερά λόγια και δημιουργική ενέργεια, καθώς προετοιμαζόμασταν να τιμήσουμε αυτή τη μοναδική σχέση.

Με αφορμή τη γιορτή της μητέρας, υλοποιήσαμε μια σειρά από δραστηριότητες που βοήθησαν τα παιδιά να εκφράσουν τα συναισθήματά τους και να κατανοήσουν την πολυδιάστατη προσφορά της μαμάς.

Η κορύφωση των προσπαθειών μας ήταν η προετοιμασία μιας μικρής γιορτής-έκπληξης. Τα παιδιά λειτούργησαν σαν “μικροί συνωμότες”, κρατώντας το μυστικό με ανυπομονησία! Πρόβες στις κινήσεις, κρυμμένα δωράκια και μια ατμόσφαιρα γλυκιάς προσμονής κυριαρχούσαν στις δράσεις μας.

“Η μαμά είναι η πρώτη λέξη, η πιο ζεστή αγκαλιά και το πιο γλυκό φιλί.”

Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες, στόχος μας δεν ήταν μόνο η δημιουργία μιας κατασκευής, αλλά η καλλιέργεια της ευγνωμοσύνης και της αγάπης. Θέλαμε κάθε παιδί να νιώσει την περηφάνια τού να προσφέρει κάτι δικό του στον άνθρωπο που το φροντίζει καθημερινά.

Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες! Στις μαμάδες της καρδιάς, στις γιαγιάδες που γίνονται δυο φορές μαμάδες και σε κάθε γυναίκα που προσφέρει τη στοργή της απλόχερα.

( Στο βίντεο ακούγεται το τραγούδι «Η Μανούλα» ,Παιδική Χορωδία Σπύρου Λάμπρου – Μουσική: Σπύρος Λάμπρου Στίχοι: Αγγελική Καψάσκη )

«Μικροί Ήρωες, Μεγάλες Καρδιές: Γιορτάζουμε την 25η Μαρτίου!»

DORAKI 3

Αυτές τις μέρες, το νηπιαγωγείο μας ντύθηκε στα γαλανόλευκα για να τιμήσουμε μια πολύ ξεχωριστή ημέρα: την 25η Μαρτίου.

Μαζί με τα παιδιά ανακαλύψαμε γιατί αυτή η γιορτή είναι διπλή και τόσο σημαντική για όλους μας.

Μιλήσαμε για τη χαρμόσυνη είδηση που έφερε ο Αρχάγγελος Γαβριήλ στην Παναγία, κρατώντας έναν όμορφο κρίνο.

Ταξιδέψαμε πίσω στο χρόνο και γνωρίσαμε τους ήρωες και τις ηρωίδες που αγωνίστηκαν για την ελευθερία μας. Με θάρρος και πίστη, μας δίδαξαν τι σημαίνει να αγαπάς την πατρίδα σου και να αγωνίζεσαι για την ελαυθερία

Τα μικρά μας χεράκια πήραν φωτιά! Φτιάξαμε υπέροχες κατασκευές, γεμίζοντας την τάξη μας με χρώμα και δημιουργία.

Η εβδομάδα μας κορυφώθηκε με τη δική μας σχολική γιορτή. Τα παιδιά έγιναν μικροί πρωταγωνιστές! Είπαμε τα ποιήματά μας με περηφάνια. Τραγουδήσαμε δυνατά για την ελευθερία. Χορέψαμε παραδοσιακούς χορούς, ακολουθώντας τον ρυθμό της παράδοσης.

Μικρά παιδιά με μεγάλες καρδιές, τιμήσαμε τους ήρωες που μας χάρισαν μια ελεύθερη Ελλάδα!

[ Στο βίντεο ακούγεται το τραγούδι :Μάνα μου τα Κλεφτόπουλα- παραδοσιακό τραγούδι  ( Πηγή: https://www.youtube.com/watch?v=wnacnGP2cYU ) ]

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

«Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία» και εμείς καθημερινά καμαρώνουμε τα παιδιά σας να κατακτούν τις δικές τους μικρές και μεγάλες ελευθερίες με θάρρος και χαμόγελο!

Σας ευχόμαστε ολόψυχα Χρόνια Πολλά για την εθνική μας επέτειο. Να χαίρεστε τις οικογένειές σας!

 

 

Ο Καραγκιόζης στα Καλάβρυτα: Μια ξεχωριστή γιορτή στο Νηπιαγωγείο μας!

Σήμερα, το σχολείο μας πλημμύρισε από γέλια, μουσικές και… σκιές με ιστορική σημασία! Με αφορμή τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε το Θέατρο Σκιών του Δήμου Ρεπούλη, το οποίο παρουσίασε την εξαιρετική παράσταση: «Το Λάβαρο του 1821 και ο Καραγκιόζης στα Καλάβρυτα».

Από τα πρώτα λεπτά, οι μικροί μας μαθητές και μαθήτριες μαγεύτηκαν από τη φιγούρα του αγαπημένου μας ξυπόλητου ήρωα. Ο ενθουσιασμός ήταν διάχυτος σε όλη την αίθουσα! Τα γέλια αντηχούσαν σε κάθε αστείο του Καραγκιόζη, ενώ τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά με τις φωνές και τις επευφημίες τους.

Το παρατεταμένο χειροκρότημα στο τέλος ήταν το πιο θερμό «ευχαριστώ» προς τον καραγκιοζοπαίχτη, ο οποίος με την εξαιρετική του δεξιοτεχνία και το μεράκι του, κατάφερε να μεταφέρει το κλίμα της εποχής και να χαρίσει στα παιδιά μας μια αξέχαστη εμπειρία.

KARAGKIOZHS 1 KARAGKIOZHS 2 KARAGKIOZHS 3 KARAGKIOZHS 4 KARAGKIOZHS 5 KARAGKIOZHS 6 KARAGKIOZHS 7 KARAGKIOZHS 8 KARAGKIOZHS 10 KARAGKIOZHS 12

Αποκριάτικο Ξεφάντωμα 2026!

Τις τελευταίες εβδομάδες το σχολείο μας γέμισε χρώματα, γέλια και μουσικές! Μιλήσαμε για τα ήθη και τα έθιμα της Αποκριάς και της Καθαράς Δευτέρας, γνωρίσαμε παραδόσεις από διάφορα μέρη της Ελλάδας και συζητήσαμε για το πέταγμα του χαρταετού, τη λαγάνα και τα σαρακοστιανά εδέσματα.

Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν ιδιαίτερα με τις κατασκευές μας! Δημιούργησαν υπέροχες μάσκες και κατασκευές  με φαντασία και δημιουργικότητα: ζωάκια, πολύχρωμους κλόουν, χαρούμενα βατραχάκια και άλλες ευφάνταστες μορφές. Με χαρτόνια,  κορδέλες και πολλή διάθεση, η τάξη μας μεταμορφώθηκε σε ένα μικρό εργαστήρι χαράς!

Φυσικά δεν έλειψαν τα αποκριάτικα παιχνίδια. Παίξαμε διασκεδαστικά κινητικά παιχνίδια  και γελάσαμε με αστεία αποκριάτικα τραγούδια που τραγουδήσαμε όλοι μαζί. Η μουσική, ο ρυθμός και οι μεταμφιέσεις μάς ένωσαν σε μια μεγάλη, χαρούμενη παρέα.

Μέσα από συζήτηση και εποπτικό υλικό, γνωρίσαμε και την ομοιότητα της Αποκριάς με τη γιορτή του θεού Διόνυσου στην αρχαία Ελλάδα. Μάθαμε ότι οι άνθρωποι τότε γιόρταζαν προς τιμήν του με μεταμφιέσεις, τραγούδια και χορούς, όπως κάνουμε κι εμείς σήμερα. Έτσι, τα παιδιά κατάλαβαν πως πολλά από τα σημερινά μας έθιμα έχουν ρίζες πολύ παλιές, που φτάνουν μέχρι την Αρχαία Ελλάδα!

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να παρακολουθήσετε στιγμές από τις δραστηριότητές μας και να μοιραστείτε μαζί μας τη χαρά των παιδιών μας!

( Στο βίντεο ακούγεται το τραγούδι : Απόκριες, από το άλμπουμ “Λάχανα και Χάχανα .Απο  τους  Hahana Kids , τον Τάσο  Ιωαννίδη και την Παιδική Χορωδία  του Σπύρου Λάμπρου )

Και φυσικά, οι δράσεις μας κορυφώθηκαν με τη μεγάλη αποκριάτικη γιορτή του σχολείου μας!

Η αίθουσα στολίστηκε , ενώ οι μικροί μας καρναβαλιστές κατέφθασαν με φανταστικές στολές και λαμπερά χαμόγελα. Χορέψαμε, τραγουδήσαμε και παίξαμε όλοι μαζί σε ένα κλίμα χαράς και ενθουσιασμού.

Γιορτάσαμε με μουσική, κέφι και ομαδικότητα. Γιατί η Αποκριά είναι μια γιορτή που μας ενώνει, μας δίνει την ευκαιρία να εκφραστούμε ελεύθερα και να χαρούμε όλοι μαζί.

Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε στιγμιότυπα από τη γιορτή μας και να απολαύσετε τη ζωντάνια και τον αυθορμητισμό των παιδιών μας!

( Στο βίντεο ακούγεται το τραγούδι : Ο Χαραλάμπης ,τραγουδούν τα Ζουζούνια )

Και του χρόνου, με υγεία και ακόμα περισσότερα χαμόγελα!

«Χάθηκε ο σάκος του Αϊ-Βασίλη»

Σήμερα το σχολείο μας γέμισε χαμόγελα, γέλια και… χριστουγεννιάτικη μαγεία!
Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας παρακολούθησαν τη θεατρική διαδραστική παράσταση με τίτλο «Χάθηκε ο σάκος του Αϊ-Βασίλη», μια εμπειρία που τα ενθουσίασε και τα έκανε ενεργό κομμάτι της ιστορίας.

Ένα γέρικο ξωτικό χάνει τον μαγικό σάκο του Αϊ-Βασίλη και κινδυνεύουν να χαθούν τα φετινά Χριστούγεννα! Με τη βοήθεια της μικρής Νικολέττας, των παιδιών και φυσικά της μουσικής, ξεκινά μια συναρπαστική περιπέτεια γεμάτη ανατροπές, χιούμορ και συγκίνηση.
Η Νικολέττα γράφει το γράμμα της στον Αϊ-Βασίλη ζητώντας ένα πιάνο, όμως τίποτα δεν πηγαίνει όπως το περιμένει… Μέσα από την ιστορία, τα παιδιά ανακαλύπτουν τι είναι πραγματικά σημαντικό: τα δώρα ή η αγάπη; Και μπορεί άραγε η μουσική να σώσει τα Χριστούγεννα;

Την παράσταση παρουσίασε η Γαία – Φορέας Πολιτισμού, ένας φορέας που δημιουργεί και υλοποιεί εκπαιδευτικά, βιωματικά προγράμματα και θεατρικά δρώμενα για παιδιά όλων των ηλικιών, με έμφαση στη συμμετοχή, τη φαντασία και τη δημιουργική έκφραση.

Τα παιδιά παρακολούθησαν την παράσταση με αμείωτο ενδιαφέρον, συμμετείχαν ενεργά, απάντησαν, βοήθησαν τους ήρωες, τραγούδησαν και έπαιξαν! Τα πρόσωπά τους έλαμπαν από χαρά και ενθουσιασμό, ενώ σε πολλές στιγμές γέλασαν δυνατά και συγκινήθηκαν.
Η διαδραστική μορφή της παράστασης τα έκανε να νιώσουν πως είναι μέρος της ιστορίας και πως η δική τους βοήθεια ήταν απαραίτητη για να σωθούν τα Χριστούγεννα.

Μετά το τέλος της παράστασης, η χαρά συνεχίστηκε με δημιουργικό παιχνίδι!
Τα παιδιά έφτιαξαν χριστουγεννιάτικα στολιδάκια από αλατοζύμη, έπλασαν, διαμόρφωσαν και άφησαν τη φαντασία τους ελεύθερη, δημιουργώντας μοναδικά έργα γεμάτα μεράκι και αγάπη. Η δραστηριότητα αυτή ολοκλήρωσε με τον πιο όμορφο τρόπο τη χριστουγεννιάτικη εμπειρία, συνδυάζοντας τέχνη, δημιουργικότητα και χαρά.

Φύγαμε όλοι με ζεστές καρδιές, όμορφα μηνύματα και τη βεβαιότητα ότι η αγάπη, η συνεργασία και η μουσική μπορούν να κάνουν θαύματα!
Μια ημέρα γεμάτη θέατρο, παιχνίδι και δημιουργία που σίγουρα θα μείνει αξέχαστη στα παιδιά μας.

32b956cf ea2d 4215 985c 2b3212e87621 c91f9337 f440 43d1 9a24 046ea052f3e4

20251219 091830 20251219 091848 20251219 091928 20251219 091942 20251219 092241 20251219 092308 20251219 092322 20251219 122452

CHATHHKE O SAKOS TOY AI BASILH 1 CHATHHKE O SAKOS TOY AI BASILH 2 CHATHHKE O SAKOS TOY AI BASILH 3 CHATHHKE O SAKOS TOY AI BASILH 4 CHATHHKE O SAKOS TOY AI BASILH 5 CHATHHKE O SAKOS TOY AI BASILH 7 CHATHHKE O SAKOS TOY AI BASILH 8 CHATHHKE O SAKOS TOY AI BASILH 10 CHATHHKE O SAKOS TOY AI BASILH 11

Γιορτή για την Επέτειο του Πολυτεχνείου

Στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήσαμε μια όμορφη γιορτή για να τιμήσουμε τους φοιτητές που αγωνίστηκαν για τη Δημοκρατία. Ήταν μια γιορτή γεμάτη μηνύματα, συναισθήματα και δημιουργία, που βοήθησε τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με σημαντικές αξίες μέσα σε ένα κλίμα ασφάλειας και αγάπης.

Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου, αυτές τις μέρες συζητήσαμε με τα παιδιά για το πόσο σημαντικό είναι να ζούμε όλοι ελεύθεροι και να μπορούμε να εκφράζουμε τις σκέψεις και τις ιδέες μας. Τα παιδιά γνώρισαν, μέσα από συζήτηση και κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό, τις έννοιες της ελευθερίας, της ειρήνης και της δημοκρατίας. Παρακολούθησαν μικρά βίντεο και εικόνες, άκουσαν ιστορίες και συμμετείχαν σε δραστηριότητες που τα βοήθησαν να κατανοήσουν τα μηνύματα της ημέρας.

Φτιάξαμε όλοι μαζί ένα μεγάλο, όμορφο πανό για το Πολυτεχνείο και μιλήσαμε για το πώς μπορούμε καθημερινά να συνεργαζόμαστε, να σεβόμαστε ο ένας τον άλλον και να κρατάμε ζωντανές τις αξίες που τιμούμε με αυτή την επέτειο.

Κλείσαμε τη δράση μας με την ευχή τα παιδιά να μεγαλώνουν πάντα με σεβασμό, αγάπη και πίστη στα ιδανικά της ελευθερίας και της δημοκρατίας.

 ( Στο βίντεο ακούγεται το τραγούδι Ο Δρόμος  Μουσική: Μάνος Λοϊζος Στίχοι: Κωστούλα Μητροπούλου . Τραγουδάει η Παιδική Χορωδία Σπύρου Λάμπρου )

28η Οκτωβρίου – Μια γιορτή για την Ειρήνη

Αυτές τις μέρες στο νηπιαγωγείο μας ταξιδέψαμε πίσω στον χρόνο και μιλήσαμε για την 28η Οκτωβρίου για εκείνους τους ανθρώπους που αγωνίστηκαν με θάρρος και πίστη για την ελευθερία και την πατρίδα. Μα πάνω απ’ όλα, μιλήσαμε για την Ειρήνη  για το πιο πολύτιμο δώρο που μπορεί να έχει ο κόσμος μας. Μέσα από συζητήσεις, ιστορίες και εικόνες, τα παιδιά γνώρισαν τις δυσκολίες που φέρνει ο πόλεμοςκαι σκέφτηκαν πόσο όμορφα είναι όταν οι άνθρωποι ζουν μαζί με αγάπη, φιλία και χαμόγελα.

Και τότε, τα παιδιά διάλεξαν την Ειρήνη.Γιατί θέλουν να μεγαλώσουν σε έναν κόσμο χαρούμενο και όμορφο, γεμάτο χρώματα και χαμόγελα.Έναν κόσμο όπου όλοι οι άνθρωποι ,μικροί και μεγάλοι,θα μπορούν να ονειρεύονται ελεύθερα, να παίζουν, να αγαπούν και να ελπίζουν.

Όλες αυτές οι μέρες ήταν γεμάτες συγκίνηση, σκέψη και ελπίδα.

Γιατί η 28η Οκτωβρίου δεν είναι μόνο μια μέρα μνήμης είναι μια ευκαιρία να θυμηθούμε πως η ειρήνη δεν είναι κάτι αυτονόητο,αλλά ένα δώρο που χρειάζεται να το φροντίζουμε κάθε μέρα.Γιατί το μέλλον των παιδιών και της Γης μας μπορεί να ανθίσει μόνο εκεί όπου υπάρχει αγάπη, σεβασμός και ειρήνη.

( Στο βίντεο ακούγετε το τραγούδι «Το παιδί με το ταμπούρλο» από τον δίσκο: ‘Η Ενδεκάτη Εντολή – 1985 Στίχοι: Νίκος Γκάτσος Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος Ερμηνεύει η Νάνα Μούσχουρη)