Το όραμα μας

“Το Νηπιαγωγείο … ενεργός πυλώνας  εξέλιξης της κοινωνίας”

Στο νηπιαγωγείο αυτό,  επιδιώκουμε όλοι μαζί να δημιουργήσουμε όλες εκείνες τις προϋποθέσεις, που θα εξασφαλίσουν τη διάπλαση χαρακτήρων με Αξίες Ζωής. Τα πρώτα Βήματα του νηπίου στη Σχολική Ζωή ξεκινούν εδώ: στο νηπιαγωγείο. Φιλοσοφία μας και προτεραιότητά μας είναι η στενή και άμεση συνεργασία γονέων και εκπαιδευτικών.  Για εμάς ο κάθε ένας από εσάς είναι ενεργός συνοδοιπόρος και στενός συνεργάτης στο έργο μας.

Καθημερινή μας επιδίωξη είναι η βελτίωση της επικοινωνίας μεταξύ σχολείου – γονέων και νηπίων, ώστε μέσα από τη διαμόρφωση σχέσεων αμοιβαίας εμπιστοσύνης, κατανόησης, σεβασμού και αποδοχής, να ικανοποιούνται οι ανάγκες των νηπίων και ο χρόνος που θα περνούν κάθε χρονιά παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί να χαρακτηρίζεται από δημιουργία, χαρά και ευχαρίστηση.  
Το σχολείο μας συμβάλλει στην καλλιέργεια και την ανάπτυξη της προσωπικότητας  των ανθρώπων που κινούνται μέσα σε αυτό, οι οποίοι θα είναι σε θέση να αξιοποιούν τις έμφυτες και επίκτητες ικανότητες και δεξιότητες τους, ώστε να ανταποκρίνονται με επιτυχία στις προκλήσεις του σήμερα.
Το σχολείο μας προωθεί την κοινωνικοσυναισθηματική νοημοσύνη των μαθητών, εξασφαλίζοντας την προσωπική και κοινωνική ανάπτυξη τους.
Ένα τέτοιο σχολείο νοιάζεται, σέβεται  και ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κάθε παιδιού χωριστά, εφαρμόζοντας τις κατάλληλες παιδαγωγικές μεθόδους ανά περίπτωση. 
Το σχολείο μας είναι ένας ζωντανός οργανισμός που διαρκώς αναζητά το νέο και το καινοτόμο αξιοποιώντας τόσο την παράδοση όσο και την εμπειρία όσων ζουν μέσα σε αυτό.
Στο σχολείο αυτό τα νήπια μέσα από βιωματικές διαδικασίες μάθησης κινητοποιούνται να ανακαλύπτουν τον εαυτό τους και τον κόσμο. Μαθαίνουν να παίρνουν αποφάσεις, να κάνουν επιλογές και να δίνουν λύσεις. 
Το σχολείο αυτό με το ιστορικό Παρελθόν και το δυναμικό Μέλλον βλέπει στα μάτια των παιδιών σας, τους αυριανούς ενεργούς πολίτες του κόσμου με αξίες και ιδανικά.

Για το λόγο αυτό στο νηπιαγωγείο μας επιδιώκουμε να δημιουργήσουμε όλες εκείνες τις προϋποθέσεις:
ü Που θα εξασφαλίσουν την ολιστική εκπαίδευση των μαθητών του αλλά και των εκπαιδευτικών και των γονιών, εφαρμόζοντας μια σειρά παιδαγωγικών μεθόδων διδασκαλίας σεβόμενοι τις διαφοροποιημένες ανάγκες τους.
ü Που θα προωθούνται στις δράσεις του η καινοτομία και η έρευνα, αξιοποιώντας τόσο την παράδοση, όσο και την εμπειρία όσων συνυπάρχουν μέσα σε αυτό.
ü Που θα προωθούνται έννοιες της αειφορίας και βιωσιμότητας προλαμβάνοντας κινδύνους κρίσης και καλλιεργώντας οικολογική συνείδηση και θετικές στάσεις προς το περιβάλλον.
ü Που θα καλλιεργούνται οι “δεξιότητες του 21ου αιώνα” με τις οποίες πρέπει να είναι εφοδιασμένος ένα μαθητής αλλά και οι “Αξίες Ζωής” ενός αυριανού ενεργού πολίτη της πόλης, της χώρας, του κόσμου.
ü Που θα προετοιμάζουν τους μαθητές του για το μέλλον, εξασφαλίζοντας την πρόληψη στην κοινωνική και προσωπική ανάπτυξή τους αλλά και ενδυναμώνοντας την ψυχική τους ανθεκτικότητα και ευεξία.
ü Που θα αφουγκράζονται τις ανάγκες της κοινωνίας και θα δρα αναπτύσσοντας δράσεις αλληλεγγύης, συνδέοντας τη μαθησιακή διαδικασία με την κοινωνία.
ü Που θα αξιοποιούν τις Νέες Τεχνολογίες στην εκπαιδευτική πράξη με σκοπό ο μαθητής να συνεργαστεί, να αλληλεπιδράσει με συνομίληκους μαθητές σε όλο τον κόσμο, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που παρέχονται σήμερα από την Κοινωνία της Πληροφορίας και της Νέας Τεχνολογίας.
ü Που θα δίνουν “φωνή” στο μαθητή να διαμορφώνει το περιβάλλον του, να παίρνει αποφάσεις και πρωτοβουλίες, να κάνει επιλογές και να εφευρίσκει λύσεις, αναπτύσσοντας την προσωπικότητά του ως άτομο και ως μέλος μιας ομάδας.
ü Που θα ενεργοποιούν και θα εμπλέκουν ενεργά γονείς στη διαμόρφωση ενός περιβάλλοντος μάθησης ευέλικτου και λειτουργικού για τους μαθητές.
ü Που θα εξασφαλίζουν τη συνεργασία με τις τοπικές αρχές, τα πανεπιστήμια, φιλανθρωπικά ιδρύματα, όμορα νηπιαγωγεία αλλά και σχολικές μονάδες σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο.
ü Που θα διαμορφώνουν την εκπαιδευτική πράξη με συμμετοχή σε επιστημονικά συνέδρια, με διοργάνωση ενδοσχολικών επιμορφωτικών δράσεων δια ζώσης και εξ αποστάσεως, με παρακολούθηση διεθνών επιμορφωτικών σεμιναρίων.
ü Που θα αναδεικνύουν το έργο της σχολικής μονάδας μέσω συνεργασίας με διεθνή ερευνητικά προγράμματα, συμμετοχής σε διεθνή, ευρωπαϊκά και τοπικά δίκτυα, συμμετοχή σε διαγωνισμούς ισχυροποιώντας τη θέση του ως εκπαιδευτικό ίδρυμα.

Η Προϊσταμένη
Κλειδαρά Μαρία