Με μεγάλη χαρά πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του νηπιαγωγείου μας, γεμίζοντας την αυλή με χαμόγελα, μουσική και όμορφες στιγμές.
Τα παιδιά τραγούδησαν, χόρεψαν και παρουσίασαν με ενθουσιασμό όσα είχαν προετοιμάσει, χαρίζοντας σε γονείς και εκπαιδευτικούς μια ξεχωριστή βραδιά. Η συμμετοχή τους, η ζωντάνια και η χαρά τους δημιούργησαν μια υπέροχη γιορτινή ατμόσφαιρα.
Στη συνέχεια ακολούθησε η συγκινητική τελετή αποφοίτησης των νηπίων μας. Τα παιδιά που ολοκλήρωσαν τη φοίτησή τους στο νηπιαγωγείο αποχαιρέτησαν αυτή την όμορφη σχολική περίοδο και ετοιμάζονται να ανοίξουν τα φτερά τους για το επόμενο εκπαιδευτικό τους ταξίδι.
Η βραδιά έκλεισε με ένα ξέφρενο πάρτι γεμάτο παιχνίδι, χορό και διασκέδαση, που οργανώθηκε με τη σημαντική συμβολή του Συλλόγου Γονέων. Τους ευχαριστούμε θερμά για την πολύτιμη στήριξη και τη συνεργασία τους.
Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά και τις οικογένειές τους ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και χαρούμενο καλοκαίρι!








