ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου εύχονται σε μικρούς και μεγάλους καλό καλοκαίρι με υγεία ,πολλή διασκέδαση, ατέλειωτο παιχνίδι και αξέχαστες διακοπές! Σας αγαπάμε πολύ και σας ευχαριστούμε για την όμορφη χρονιά που περάσαμε μαζι!

  • Ραντεβού τον Σεπτέμβριο!