Πάσχα στο νηπιαγωγείο μας!!!
Το Πάσχα φτάνει και η γιορτινή ατμόσφαιρα κυριαρχεί στο νηπιαγωγείο μας!
Λαγουδάκια, αβγά, κοτοπουλάκια, καλαθάκια, τσουρεκάκια, λαμπαδίτσες, πασχαλίτσες, λαζαράκια… είναι οι προτάσεις των παιδιών και είναι αμέτρητες….
Ξεκινήσαμε συζητώντας για τα ήθη και τα έθιμα του Πάσχα…και συνεχίσαμε με πολύ ευχάριστη διάθεση για να κάνουμε όλες μας τις κατασκευές αλλά και πολλά πολλά πασχαλινά παιχνίδια!!!
Πολλές εκπλήξεις μας περίμεναν …όπως το εργαστήριο με τις γιαγιάδες και η επίσκεψη των παιδιών του 39ου Δημοτικού, που μαζί τους τραγουδήσαμε τα Κάλαντα του Λαζάρου!!!
Περάσαμε υπέροχα!!!
Γεμάτοι ευχάριστες αναμνήσεις και με πολλή πολλή χαρά μοιραζόμαστε μαζί σας όλες αυτές τις ξεχωριστές μας στιγμές!!!
Σας ευχόμαστε Καλό Πάσχα!!!
Υγεία, ευτυχία, αγάπη για όλα τα παιδιά και τις οικογένειές τους!!!!!
.jpg)
.jpg)
.jpg)




















































