Πάσχα στο νηπιαγωγείο μας!!!

Το Πάσχα φτάνει και η γιορτινή ατμόσφαιρα κυριαρχεί στο νηπιαγωγείο μας!

 Λαγουδάκια, αβγά, κοτοπουλάκια, καλαθάκια, τσουρεκάκια, λαμπαδίτσες, πασχαλίτσες, λαζαράκια… είναι οι προτάσεις των παιδιών και είναι αμέτρητες….

Ξεκινήσαμε συζητώντας για τα ήθη και τα έθιμα του Πάσχα…και συνεχίσαμε με πολύ ευχάριστη διάθεση για να κάνουμε όλες μας τις κατασκευές αλλά και πολλά πολλά πασχαλινά παιχνίδια!!!

Πολλές εκπλήξεις μας περίμεναν …όπως το εργαστήριο με τις γιαγιάδες και η επίσκεψη των παιδιών του 39ου Δημοτικού, που μαζί τους τραγουδήσαμε τα Κάλαντα του Λαζάρου!!!

Περάσαμε υπέροχα!!!

Γεμάτοι ευχάριστες αναμνήσεις και με πολλή πολλή χαρά μοιραζόμαστε μαζί σας όλες αυτές τις ξεχωριστές μας στιγμές!!!

Σας ευχόμαστε Καλό Πάσχα!!!

 Υγεία, ευτυχία, αγάπη για όλα τα παιδιά και τις οικογένειές τους!!!!!

 

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πασχαλινά Τσουρεκάκια με τις γιαγιάδες

Πλησιάζουν οι μέρες του Πάσχα…. και στο σχολείο μας, μας περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη!!! Είχαμε επισκέψεις!!!

 Γιαγιάδες από το ΚΕΚΟΙΦ- ΑΠΗ Πόρου, ήρθαν στην παρεούλα μας και μας μίλησαν για τα ήθη και τα έθιμα του Πάσχα!! Μας αφηγήθηκαν δικές τους αναμνήσεις από τα παιδικά τους χρόνια και πώς περνούσαν παλιότερα τις πασχαλινές τους μέρες!!!!

    Μας έφεραν και την συνταγή τους για τα πασχαλινά τσουρεκάκια…. Κι εμείς αφού μελετήσαμε όλη τη συνταγή, με τη βοήθεια των γιαγιάδων, φτιάξαμε τα πιο νόστιμα και αφράτα τσουρεκάκια!!!

    Για να τις ευχαριστήσουμε, τους φτιάξαμε ένα μικρό δωράκι… ένα φαναράκι και μια πασχαλινή κάρτα με πολλές πολλές ευχές!!!!

    Κι εκείνες μας το ανταπέδωσαν, χαρίζοντάς μας χειροποίητα, πλεκτά καλαθάκια που θα μας θυμίζουν πάντα, αυτή την τόσο όμορφη και ξεχωριστή μας εμπειρία!!!!!

    Ιδιαίτερα ευχαριστούμε την κυρία Λιαπάκη Βάσω από το ΚΕΚΟΙΦ – ΑΠΗ Πόρου αλλά και τους/τις  φοιτητές/τριες κοινωνικούς λειτουργούς για το πρόγραμμά τους “Ενοποίηση των γενεών”, που στάθηκε η αφορμή για αυτή μας την δράση!!!

Πραγματικά αυτή η μέρα θα μας μείνει αξέχαστη!!!