Χελιδονίσματα
Καλωσορίσαμε την Άνοιξη φτιάχνοντας χελιδόνια, αφού μιλήσαμε για αυτά. Μάθαμε τα κάλαντα της Άνοιξης και τα τραγουδήσαμε στους συμμαθητές μας στο δίπλα τμήμα. Φτιάξαμε και λουλούδια που διακόσμησαν το καλάθι με το οποίο πήγαμε να πούμε τα κάλαντα.
Μιλήσαμε και για τα έθιμα που έχουν άλλες χώρες και άλλες περιοχές της Ελλάδας , κατά τον ερχομό της Άνοιξης
Στα πλαίσια του διαπολιτισμικού προγράμματος και την συνεργασία σχολείου-γονέα , καλέσαμε γονείς και μας μίλησαν για τα έθιμα που έχουν στον τόπο τους
ΑΛΒΑΝΙΑ
ΕΛΛΑΔΑ- ΚΡΗΤΗ









