4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ :STEM και Η ΓΗ ΓΥΡΙΖΕΙ
Το θέμα μας ήταν το Διάστημα. Αρχικά δώσαμε την ευκαιρία στα παιδιά να μας πουν τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις τους για το διάστημα.
Αρχίσαμε να μιλάμε για το ηλιακό σύστημα μέσα από πλούσιο εποπτικό υλικό (εικόνες , βίντεο)
Μάθαμε τους πλανήτες και τους νανοπλανήτες του ηλιακού μας συστήματος
Χρωματίσαμε και κόψαμε καρτέλες με τους πλανήτες και δημιουργήσαμε ένα επιδαπέδιο παιχνίδι με κάρτες όπου τα παιδιά βάζουν τον κάθε πλανήτη από τον κοντινότερο στο μακρινότερο από τον ήλιο
Χρωματίσαμε τους πλανήτες και τους μετρήσαμε μέσα από ένα φύλλο εργασίας
Ανακαλύψαμε και αντιστοιχίσαμε τα ονόματα των πλανητών με τους πλανήτες με την βοήθεια της αγαπημένης μας μέλισσας bee bot
Μέσα από την δραματοποίησή αναπαραστήσαμε με το σώμα μας την περιστροφή των πλανητών γύρω από τον ήλιο και των εαυτό τους
Συνεργαστήκαμε ανά ομάδες και δημιουργήσαμε ομαδικές κατασκευές που απεικόνιζαν το ηλιακό μας σύστημα
Παίξαμε ένα ομαδικό παιχνίδι με κίνηση όπου τα παιδιά σε ζευγάρια αναγνώριζαν τους πλανήτες που βρίσκονταν στο δάπεδο
Μάθαμε , χορέψαμε και τραγουδήσαμε το τραγούδι «ΜΙΑ ΓΙΟΡΤΗ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ»
Βάλαμε στην σωστή σειρά από το μεγαλύτερο στον μικρότερο τους αστροναύτες
Μιλήσαμε και εξηγήσαμε την εναλλαγή μέρας νύχτας
Παίξαμε ένα παιχνίδι ταξινόμησης όπου τα παιδιά ταξινομούσαν τις εικόνες ανάλογα με τα πράγματα που κάνουν την ημέρα και την νύχτα
Μιλήσαμε για τις φάσεις τις Σελίνης
Δημιουργήσαμε μια κατασκευή με τις 8 φάσεις της Σελήνης
