Κάλεσμα για ενίσχυση του Κοινωνικού Παντοπωλείου

Συμμετέχουμε στη Δράση «Διδάσκοντας αλληλεγγύη στα παιδιά» του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου Ρήγα Φεραίου εν όψει της Πασχαλινής περιόδου και συγκεντρώνουμε τρόφιμα μακράς διαρκείας στο Σχολείο έως την Τετάρτη 24 Απριλίου 2024.

Η Προϊσταμένη του Σχολείου



Λήψη αρχείου

Εθελοντική περιβαλλοντική Δράση “Let’s do it GREECE”

LDI GR BLUE 400x400 1

Το Let’ s do it  Greece έρχεται:

Με τη συνδρομή: Του Δήμου Ρήγα Φεραίου και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

Ημερομηνία: Παρασκευή 12 Απριλίου, 10.30 π.μ.

Τόπος συνάντησης: Η αυλή μας

Σκοπός: Καθαρισμός του χώρου του Τριγώνου Αλλαγής Φοράς Ατμομηχανής του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αερινού

Θα χρειαστούμε: Γάντια, σακούλες, καλή διάθεση και χαμόγελα.

Σας περιμένουμε όλους μικρούς και μεγάλους εθελοντές.

lets do it 2

Διδακτική Επίσκεψη στο Βελεστίνο

Την  Τετάρτη 27 Απριλίου 2024, οι μαθητές/τριες  και οι εκπαιδευτικοί του 4ου Νηπιαγωγείου και του 4ου Δημοτικού Σχολείου    Φερών-Αερινού πραγματοποιήσαμε διδακτική επίσκεψη στο Δημαρχείο Ρήγα Φεραίου, στον Χώρο του Ανδριάντα του Ρήγα Βελεστινλή στο Βελεστίνο και  στο Στάδιο Βελεστίνου.

Στο Δημαρχείο Ρήγα Φεραίου μας υποδέχτηκε ο πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Βελεστίνου κ. Γεώργιος Παπατόλιας, ο οποίος μας ξενάγησε στο γραφείο Δημάρχου και στην Αίθουσα Συνεδριάσεων Δημοτικού Συμβουλίου και μας μίλησε για τη ζωή και το έργο του Ρήγα Βελεστινλή.

ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ jpg ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ 16 ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ 1

Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε τον Χώρο του Ανδριάντα του Ρήγα Βελεστινλή όπου το 1980, στήθηκε ο ανδριάντας του Ρήγα (έργο των γλυπτών Θύμιου Πανουργιά και Ηλία Καντζιλιέρη).

ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ 17 ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ 15

Στο Στάδιο Βελεστίνου οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να συμμετέχουν σε αθλήματα στίβου με την καθοδήγηση του προπονητή του Γυμναστικού Συλλόγου Βελεστίνου κ. Λευτέρη Πασσιά.

ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ 2 ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ 13 ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ 3
ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ 4 ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ 5 ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ 6
ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ 7 ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ 8 ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ 9
ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ 10 ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ 11 ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ 12

25η Μαρτίου

  Στο Πλαίσιο της εθνικής επετείου της 25ης Μαρτίου 1821, τα νήπια δημιούργησαν τις δικές τους προσκλήσεις για την  εκδήλωση -σχολική γιορτή που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας την Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024. Οι μαθητές του 4ου Νηπιαγωγείου Φερών – Αερινού  και του 4ου Δημοτικού Σχολείου ι  παρουσίασαν το θεατρικό έργο: «Οι ήρωες του 1821» και απένειμαν τιμή και ευγνωμοσύνη στους ηρωικούς αγωνιστές του 1821, που οδήγησαν στην ελευθερία του σκλαβωμένου Ελληνισμού.

25η 3jpg

25η 1 25η 12 jpg

 

Αποκριάτικη γιορτή 2023-24

Η αυλή του Σχολείου μας πλημμύρισε από λάμψη, πολύχρωμες φορεσιές και χαμόγελα.

Την Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2024, πριν την Αποκριά και την Καθαρά Δευτέρα, μαθητές και εκπαιδευτικοί του 4ου Νηπιαγωγείου Φερών – Αερινού και του 4ου Δημοτικού Σχολείου συμμετείχαμε για ακόμη μια χρονιά στην καθιερωμένη αποκριάτικη γιορτή του Σχολείου μας. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή κλόουν που ενθουσίασε τους μαθητές.

Ζωηρή μουσική, αποκριάτικες στολές, κέφι και καλή διάθεση κυριάρχησαν.

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και τον Δήμο Ρήγα Φεραίου για την προσφορά των εδεσμάτων και την υποστήριξή τους στην διοργάνωση της εκδήλωσης!

Και του Χρόνου! Καλή Σαρακοστή!

ΑΠΟΚΡΙΕΣ 3 jpg ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2 jpg ΑΠΟΚΡΙΕΣ 1

Σπάσε τη σιωπή – Δράσεις ενάντια στη βία και στον εκφοβισμό

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού. Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας  που δεν εμφανίζεται μόνο  στην Ελλάδα. Ο σχολικός εκφοβισμός, προέρχεται από άλλα παιδιά, συνήθως της ίδιας ηλικίας και αποτελεί μορφή επιθετικής συμπεριφοράς, που εμφανίζεται κυρίως στη σχολική πραγματικότητα, με σοβαρές επιπτώσεις για την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού και του εφήβου και τη διαδικασία της μάθησης. Με αφορμή την Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού, οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας έστειλαν το μήνυμά τους:

“Σπάσε τη σιωπή”

Τα παιδιά έγραψαν το σύνθημα σε μπαλόνια, στις 11 βγήκαμε στην αυλή του σχολείου και τα έσπασαν, σε μια συμβολική κίνηση που σκοπό έχει την προτροπή στα θύματα να σπάσουν τη σιωπή τους.

σβ10 σβ9
σβ8 σβ7

 

Έχοντας επιλέξει φέτος ως Σχέδιο Δράσης τις σχέσεις μεταξύ μαθητών, έχει δοθεί έμφαση σε δραστηριότητες φιλίας και συναισθηματικής αγωγής από την αρχή της χρονιάς.  Η σημερινή μέρα αποτέλεσε την αφόρμηση για να ασχοληθούμε με το δύσκολο θέμα της ενδοσχολικής βίας προσαρμοσμένο στο επίπεδο και στην ηλικία των παιδιών αυτής της ηλικίας. Διαβάζουμε το παραμύθι “μήλα γύρω γύρω στη μέση πορτοκάλι”. Κάνουμε με τα παιδιά μια πρώτη συζήτηση και μέσω καταστάσεων προβληματισμού και του συμβολικού παιχνιδιού, μαθαίνουμε ότι η βία είναι σωματική και λεκτική. Με την λεκτική βία οι λέξεις πονούν και η καρδιά μας πληγώνεται. Λέμε τι συναισθήματα νιώθει το παιδί που πέφτει θύμα σχολικού εκφοβισμού: λύπη, πόνο, φόβο, μοναξιά. Τι συναισθήματα μπορεί να νιώθει το παιδί- θύτης που ασκεί εκφοβισμό: χαρά, θυμό, μίσος.  Συνήθως τα βάζει με κάποιον πιο «αδύναμο», ή «διαφορετικό». Συζητάμε τι στάση μπορούν να κρατήσουν τα παιδιά – θεατές και πόσο καθοριστικό ρόλο μπορούν να παίξουν στην τροπή που θα πάρει ένα περιστατικό.  

Σε Φύλλα Εργασίας αποτυπώνουμε τις καλές πρακτικές και στο τέλος της ημέρας μας περιμένει το αναμνηστικό δίπλωμα συμμετοχής στις δράσεις κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

σβ6 σχολική βία 1 σχολική βία 2
σβ5 σβ4 σχολική βία 3

Ανακοίνωση Εγγραφών Σχολικού Έτους 2024-25

Εγγραφές

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).
Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ, οι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025,  εγγράφονται  μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020
.


ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ


Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου-προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
• Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των
κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
• Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
• Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):
α) Τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου / προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β)Τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) Εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου / νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
δ) Τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά περιλαμβάνονται:
α) Η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εφόσον το έχουν αιτηθεί.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι
γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).
Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής
1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/νήπια.
3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση προνηπίων/νηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

ΗΜΕΡΕΣ & ΩΡΕΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ: 13.00-14.00

Τηλ. Νηπιαγωγείου: 2425026013

 email: mail@4nip-feron.mag.sch.g

6ο εργαστήριο: Οι ντετέκτιβ επιλύουν προβλήματα διατροφής

Ο ντετέκτιβ Βανς στέλνει μήνυμα στους/στις μαθητές/μαθήτριες όπου τους μεταφέρει κάποιες ερωτήσεις των παιδιών του, ζητά απαντήσεις και τους δίνει ένα στοιχείο στη διεύθυνση https://phet.colorado.edu/el/simulation/eating-and-exercise. Που με οδηγούν οι διατροφικές μου επιλογές;  Κάθε νήπιο αναλαμβάνει να διερευνήσει ένα σενάριο με βάση σχετικό φύλλο εργασίας στην προσομοίωση

                                                                                                                          5ο εργ

Μέσω πειραματισμού καταλήγουν σε συμπεράσματα σχετικά με το τι συμβαίνει αν τρέφομαι μόνο με ανθυγιεινές τροφές, αν τρέφομαι υγιεινά αλλά δεν ασκούμαι καθόλου, αν τρέφομαι μόνο με μια ομάδα τροφών, αν τρέφομαι υγιεινά και ασκούμαι. Τα παιδιά καταγράφουν τα συμπεράσματά τους στο φύλλο εργασίας. Στην ολομέλεια το καθένα  αναφέρει το σενάριο της και το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξε

 

 

5ο εργαστήριο: Οι ντετέκτιβ μαγειρεύουν υγιεινά

Ο Ντετέκτιβ Βανς στέλνει με μήνυμα τον τέταρτο γρίφο

 

Τα νήπια αναζητούν το στοιχείο που τους έδωσε ο ντετέκτιβ στην πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής και ανακαλύπτουν τα φρούτα και τα λαχανικά. Στην ολομέλεια επισκέπτονται στη σελίδα https://artsandculture.google.com/ και παρατηρούν με χρήση του ψηφιακού zoom τέσσερις πίνακες του Giuseppe Arcimboldo για τις εποχές προκειμένου να ανακαλύψουν τα φρούτα και λαχανικά κάθε εποχής κάνοντας χρήση της ρουτίνας σκέψης «Τι σε κάνει να το λες αυτό ;» Ψηφίζουν τι θέλουν να φτιάξουν με τα φρούτα, λαχανικά της εποχής στο σχολείο . Εστιάζουν γιατί θα πρέπει να τρώμε φρούτα, σαλάτες εποχής.
Φτιάχνουμε χυμό πορτοκάλι. Η κυρία Λίτσα και ο κύριος Θωμάς  του δημοτικού σχολείου, ήπιαν κι αυτοί τον χυμό τους στην υγειά μας!

χυμος .2pg χυμος .3pg χυμος .4pg χυμος .5pg
χυμος .6pg χυμος .7pg χυμος .8pg χυμος 11
χυμος 10 χυμος .0pg

Ολοκληρώσαμε το εργαστήριο βάζοντας σε χρονολογική σειρά τα βήματα που ακολουθήσαμε

χρονικη ακολουθια πατρον                                                                                                                                         χρονικη ακολουθια ολα

 

4ο Εργαστήριο-Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν την πυραμίδα της διατροφής και τις ομάδες των τροφών

Ο Ντετέκτιβ Βανς στέλνει τον 3ο γρίφο σε φάκελο:

Η ομάδα πρέπει να συνθέσει την πυραμίδα σε χαρτόνι όπως επιθυμεί, αφού πρώτα αναζητήσει σχετικές πληροφορίες.Σε κουτί τοποθετούνται φωτογραφίες των ομάδων τροφών που περιλαμβάνονται στην πυραμίδα .. Κάθε μέλος ενημερώνει τους υπόλοιπους ποια τρόφιμα περιλαμβάνονται στην ομάδα τροφών που επέλεξε και σε ποιο επίπεδο της πυραμίδας βρίσκεται η ομάδα αυτή. Συνθέτουν την πυραμίδα(κολάζ, ).
διατροφη 1jpg διατροφη 2jpg διατροφη 3 διατροφη 5

Στη συνέχεια ταξινομήσαμε διάφορες τροφές ανάλογα με την ομάδα στην οποία ανήκουν.

ομαδοποιηση τροφες 4jpg διατροφη 4 ομαδοποιηση τροφες 5jpg