Οι μαθητές έστειλαν γράμμα στο δήμαρχο πληροφορώντας τον για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η γη και του πρότειναν λύσεις για το πως θα μπορούσε το σχολείο μας να γίνει πιο φιλικό προς το περιβάλλον.
- Τμήμα Ένταξης1
- Τμήμα Ένταξης2
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε τα γράμματα που έχουν στείλει οι μαθητές από όλα τα σχολεία που συμμετέχουν στο E-Twinning project.