Γράμμα στο δήμαρχο

Οι μαθητές  έστειλαν γράμμα στο δήμαρχο πληροφορώντας τον για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η γη  και του πρότειναν λύσεις για το πως θα μπορούσε το σχολείο μας να γίνει πιο φιλικό προς το περιβάλλον.

 

  • Τμήμα Ένταξης1

 

  • Τμήμα Ένταξης2

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε τα γράμματα που έχουν στείλει οι μαθητές  από  όλα τα σχολεία που συμμετέχουν στο E-Twinning project.