Για μια ακόμη χρονιά το ολοήμερο τμήμα του νηπιαγωγείου μας είχε την ευκαιρία να λάβει Πιστοποιητικό Αριστείας για τη συμμετοχή μας στην ευρωπαϊκή εβδομάδα προγραμματισμού 2023 μέσα από δραστηριότητες κωδικοποίησης – αποκωδικοποίησης και προγραμματισμού.
Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025
Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές για μαθητές/τριες , σχολικού έτους 2024-25 θα πραγματοποιηθούν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ από την 1η Μαρτίου ως και την 20η Μαρτίου 2024, μέσω της πλατφόρμας
https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Φέτος εγγράφονται όσα παιδιά γεννήθηκαν το έτος 2020 (η φοίτηση είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας)
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ στην πλατφόρμα :https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
- Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
- Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
- Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή . Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής ή/και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο Προϊστάμενος/νη-Διευθυντής/ντρια του Νηπιαγωγείου.
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:
ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ)
η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια
θ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».
Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο . Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.
Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα.
Αναλυτικές οδηγίες για τους γονείς
manual_parents
Eυρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 2023
Code Week 2023
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος συμμετέχουν και φέτος στην ευρωπαϊκή εβδομάδα προγραμματισμού μέσα από δραστηριότητες κωδικοποίησης και αποκωδικοποίησης
Συγκεκριμένα :
Α. Δραστηριότητα Code Detectives
Πρόκειται για μια δραστηριότητα κωδικοποίησης και αποκωδικοποίησης των ονομάτων των ευρωπαϊκών χωρών .
Τα βήματα της δραστηριότητας είναι τα εξής:
- Όλα τα παιδιά αποφασίζουν και κωδικοποιούν το αλφάβητο χρησιμοποιώντας μόνο σχήματα και χρώματα
- Φτιάχνουμε ένα πίνακα αναφοράς με τις σημαίες και τα ονόματα ευρωπαϊκών χωρών
- Τα παιδιά χωρίζονται σε δυο ομάδες . Η μια ομάδα αποφασίζει ποιο όνομα χώρας θα κωδικοποιήσει και με τη βοήθεια του κωδικοποιημένου αλφάβητου και του πίνακα αναφοράς γράφει το όνομα κωδικοποιημένο
- Η άλλη ομάδα αποκωδικοποιεί και βρίσκει τη χώρα
- Για κάθε επιτυχημένη αποκωδικοποίηση η ομάδα βραβεύεται με μια σημαιούλα της Ευρώπης
- Οι ομάδες αλλάζουν ρόλους και η εξερεύνηση αρχίζει από την αρχή
Κερδίζει η ομάδα που έχει μαζέψει τις περισσότερες ευρωπαϊκές σημαιούλες
https://www.canva.com/design/DAFwZI9K0rQ/blDCX8f-tTg7rtEZPeOHPg/watch
Β. Αποκωδικοποιώ και ζωγραφίζω την ελληνική σημαία
https://www.canva.com/design/DAFwY2_edvk/C_-QGKaZ_0rIiHns53GOog/watch
Γ. Αποκωδικοποιώ κα γιορτάζω με τους ευρωπαίους φίλους μου !
# happy erasmus days
https://www.canva.com/design/DAFxEn4XObU/DRdyIBzW95ENnggsxJVx1A/watch
Η προσπάθειά μας επιβραβεύητηκε με Πιστοποιητικά Συμμετοχής και Αριστείας!
ΠΑΡΑΜΥΘΙ στο ΚΟΥΤΙ
Υιοθετώντας ένα δέντρο!!
Υιοθετώντας ένα δέντρο!!
Η περσινή κακοκαιρία στάθηκε ικανή να ξεριζωθεί ένα δέντρο απο τη σχολική μας αυλή. Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος αντικατέστησαν το δέντρο αυτό, φυτεύοντας στη θέση του μια ελιά και δίνοντας την υπόσχεση ότι θα την φροντίζουν , θα την αγαπούν , θα την σέβονται και θα την προστατεύουν.
Reuse and recycle!
Reuse and recycle!
Με αφορμή την ημέρα της γής (22/04/2023) μιλήσαμε για όλα αυτά που μπορούμε να κάνουμε για να βοηθήσουμε τον πλανήτη μας!
Aσχοληθήκαμε με το παιχνίδι Feed the Dinosaur – δηλαδή τάισε τον δεινόσαυρο μόνο με υλικά που ανακυκλώνονται! Ενώ υπήρχε και το reuse box για πράγματα τα οποία τα επαναχρησιμοποιούμε ! (Reuse) Έτσι καθαρίσαμε την παραλία μας από τα σκουπίδια κάνοντας ταξινόμιση και διάκριση υλικών (plastic, glass, paper, cans).
Ομορφαίνοντας τη σχολική μας αυλή
Γονείς και παιδιά του ολοήμερου τμήματος συνεργάστηκαν άψογα με σκοπό να ομορφύνουμε τον αύλειο χώρο μας και να δώσουμε μια ανοιξιάτικη νότα στο σχολείο μας.
Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς για την αγάπη τους ,την πολύτιμη βοήθεια και τη συνεργασία τους στη σημερινή μας δράση. Η προσφορά τους σε λουλούδια, λαχανικά, αρωματικά φυτά , χώμα αλλά και η προσωπική τους εργασία συνέβαλε αποτελεσματικά ώστε οι μικροί μας μαθητές να υιοθετήσουν μια υπεύθυνη συμπεριφορά απέναντι στο περιβάλλον και να αποκτήσουν οικολογική συνείδηση.








































