Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-2026

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές για μαθητές/τριες , σχολικού έτους  2025-2026  θα πραγματοποιηθούν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ από την 5η Μαρτίου ως και την 24η Μαρτίου 2025, μέσω της πλατφόρμας

εγγραφες

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Φέτος εγγράφονται όσα παιδιά  γεννήθηκαν το έτος 2021 (η φοίτηση είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας)

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ στην πλατφόρμα :https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

 

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή . Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία του  άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής ή/και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο Προϊστάμενος/νη-Διευθυντής/ντρια του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης,  ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

α) αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής , για το προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο πρόγραμμα ολοήμερου Νηπιαγωγείου 

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ)

γ) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια

δ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο . Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα.

Αναλυτικές οδηγίες για τους γονείς

manual_parents

Μικρές πράξεις Αγάπης !!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους γονείς  που στήριξαν από την πρώτη στιγμή  την προσπάθεια συγκέντρωσης ειδών πρώτης ανάγκης για το Κέντρο Βρεφών «Μητέρα».

Η δράση αυτή ξεκίνησε στο πλαίσιο του προγράμματος eTwinning “Μαζί στη Χαρά” , στο οποίο συμμετέχουν τα τμήματα: Ολοήμερο Τμήμα Α’, Πρωινό Υποχρεωτικό Γ’ και το Τμήμα των Αγγλικών . Μέσα από αυτό το πρόγραμμα, τα παιδιά μας διδάσκονται τη σημασία της αλληλεγγύης, της συνεργασίας και της χαράς της προσφοράς.

Η ανταπόκρισή σας ήταν συγκλονιστική! Χάρη στη δική σας γενναιοδωρία και αγάπη, καταφέραμε να συγκεντρώσουμε μια μεγάλη ποσότητα από διάφορα είδη, αλλά και όμορφα δώρα που θα φωτίσουν τα πρόσωπα των παιδιών εκεί. Ιδιαίτερες ευχαριστίες αξίζουν επίσης στους γονείς που ανέλαβαν τη μεταφορά όλων αυτών των προσφορών στο Κέντρο Βρεφών ¨Μητέρα”.

Η πράξη σας αυτή δεν είναι μόνο μια ένδειξη αγάπης και αλληλεγγύης, αλλά και ένα πολύτιμο παράδειγμα για τα παιδιά μας. Μαζί τους μαθαίνουμε να προσφέρουμε, να φροντίζουμε και να μοιραζόμαστε.

Σας ευχαριστούμε από καρδιάς για τη συνεργασία και την ευαισθησία σας. Σας ευχόμαστε καλές γιορτές, γεμάτες χαρά, υγεία και αγάπη!

 

95c76f9f 3b2d 4c3a 8e99 47a966d47e08

090a1fd0 9964 46ae 93f4 5dcbe0d8009f

611ad9df ddde 4789 8cb8 20958559c1b3e64f1395 04d7 4e80 ae1e cdae3ffcc42b417ded15 31ec 46bb a34a 941f49ee4369

KAΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ 2025

 

Αυτά τα Χριστούγεννα, η χαρά και η δημιουργικότητα ενώθηκαν μέσα από τη συνεργασία όλων των παιδιών από τα συνεργαζόμενα νηπιαγωγεία  που συμμετέχουν στο etwinning πρόγραμμα “Μαζί στη Χαρά” , δημιουργώντας μια ξεχωριστή κάρτα γεμάτη μηνύματα ζεστασιάς και αγάπης!

Ένα πανέμορφο χριστουγεννιάτικο δέντρο στολισμένο με στολίδια από ανακυκλώσιμα υλικά και γύρω του, απλώνονται θετικά συναισθήματα όπως ευτυχία, χαρά, φιλία, αγάπη, υπομονή, κατανόηση, αισιοδοξία, ελπίδα και καλοσύνη .

Αυτές οι λέξεις-στολίδια δεν είναι μόνο ευχές για τις γιορτές, αλλά και μια υπενθύμιση για όλα όσα θέλουμε να είναι γεμάτη η  κάθε μας μέρα. Ας κρατήσουμε το φως αυτών των συναισθημάτων ζωντανό στις καρδιές μας, όχι μόνο τις γιορτές, αλλά και ολόκληρο το  νέο χρόνο που έρχεται!

✨ **Ευχόμαστε σε όλους Καλά Χριστούγεννα και μια νέα χρονιά γεμάτη υγεία, αγάπη, χαμόγελα και αληθινή χαρά!!!

465112238 1776296286501489 1335105457699137475 n

ευτυχια 1

 

Συμμετέχουμε στη Δράση ENIPLEX “Χάρισε ένα βιβλίο , δυνάμωσε το φως”

Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό στα πλαίσια του etwinning προγράμματος “ΜΑΖΙ ΣΤΗ ΧΑΡΑ” συμμετέχουμε  στη δράση της ENIPLEX με τίτλο “Χάρισε ένα βιβλίο, δυνάμωσε το φως” . Η δράση αυτή μας έδωσε την ευκαιρία να καλλιεργήσουμε στα παιδιά μας την αγάπη για τα βιβλία, την αξία της προσφοράς, αλλά και τη χαρά της επικοινωνίας με άλλα παιδιά.

Σε αυτό το πλαίσιο, συνεργαστήκαμε με το 26ο Νηπιαγωγείο Ιλίου για μια μοναδική ανταλλαγή  βιβλίων και ευχών! Τα παιδιά μας διάλεξαν ένα βιβλίο που αγαπούν και σκέφτηκαν  όμορφες ευχές για τους μικρούς τους φίλους. Με τον ίδιο τρόπο, λάβαμε από το 26ο Νηπιαγωγείο Ιλίου το  δικό τους βιβλίο και ευχές, γεμάτες ζεστασιά και δημιουργικότητα.

Η συμμετοχή μας  αυτή γέμισε τις καρδιές όλων με χαμόγελα και έδωσε την ευκαιρία στα παιδιά μας να βιώσουν την αξία της συνεργασίας και της αλληλεγγύης. Μέσα από αυτή την εμπειρία, είδαμε  πως ένα βιβλίο μπορεί να «φωτίσει» τη ζωή μας και να φέρει πιο κοντά ανθρώπους, ακόμα κι αν βρίσκονται μακριά.

📚 Ευχαριστούμε την ENIPLEX για τη διοργάνωση αυτής της ιδιαίτερης δράσης!
🤝 Ευχαριστούμε θερμά το 26ο Νηπιαγωγείο Ιλίου για τη συνεργασία και τα όμορφα δώρα!
✨ Τα παιδιά μας ανυπομονούν για την επόμενη δράση!

Ας συνεχίσουμε να “δυναμώνουμε το φως” μέσα από πράξεις αγάπης και μοιράσματος!

#xarise_ena_vivlio#21dec

ανταλλαγη 1ανατλαγη 2

ΣΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ

Κατά την ενασχόληση μας με τον κόσμο των σχημάτων, τα
παιδιά ανακάλυψαν τα σχήματα, μέσα από πίνακες ζωγραφικής μεγάλων καλλιτεχνών ,
όπως ο Wassily Kandinsky, ο Paul Klee, ο Piet Mondrian και ο Kazimir Malevich. Καλλιτέχνες
που δημιουργούσαν  έργα τέχνης, με κυρίαρχο χαρακτηριστικό τα σχήματα.
Εμπνεόμενοι από αυτά τα καλλιτεχνήματα, τα παιδιά δημιούργησαν τα δικά τους έργα.
Στο τέλος των δραστηριοτήτων μας, τα δημιουργήματα των παιδιών εντάχθηκαν σε ένα
ψηφιακό βιβλίο σε αντιπαραβολή με τους αυθεντικούς πίνακες, μαζί με φωτογραφίες των
ζωγράφων και κάποια πολυμέσα για το έργο τους ( βίντεο, ιστοσελίδες). Το αποτέλεσμα
είναι συλλογική προσπάθεια όλων των μαθητών του σχολείου, οι οποίοι εργάστηκαν σε
μικρές ομάδες και αποτύπωσαν την προσπάθεια τους με την δική τους φαντασία.

 

Δωρεά παραμυθιών

Ευχαριστούμε θερμά την κα Τσίγκου Ευαγγελία   από την Κόρινθο για την πολύτιμη δωρεά της και τη σκέψη της να στείλει παραμύθια στο νηπιαγωγείο μας. Η πράξη της αυτή δεν είναι μόνο μια γενναιοδωρή προσφορά, αλλά και μια πράξη αγάπης και ενδιαφέροντος για τα παιδιά μας.

Τα βιβλία που μας χάρισε αποτελούν έναν θησαυρό που θα εμπλουτίσει τη βιβλιοθήκη μας και θα γεμίσει με όμορφες ιστορίες τα μικρά μας. Κάθε σελίδα που θα γυρίσουν τα παιδιά είναι και ένα ταξίδι στον κόσμο της φαντασίας, της γνώσης και της δημιουργικότητας.

Ευχαριστούμε από καρδιάς για την υποστήριξη και τη γενναιοδωρία της η οποία μας  συγκίνησε βαθιά και αποτελεί πηγή έμπνευσης για όλους μας.

8c0f66d1 b70c 435f 98c7 aaedcb782de7

 

 

 

 

 

 

a3d944fe a5bf 4fdd 9bcf 3b1a79f3a0b4 53e59bf2 beb4 49f0 9f50 1eb8d362dbdb 31962794 1b7c 4997 91d9 b2b404953bb6

Διεθνή Ημέρα Δράσης Plastic Clever Schools 15/11/2024

Συμμετέχουμε για πρώτη φορά στη Διεθνή Ημέρα Δράσης  Clever Plastic School , γιατί θέλουμε να φροντίσουμε το περιβάλλον και να μάθουμε να χρησιμοποιήσουμε το πλαστικό με έξυπνο τρόπο. Κατά τη διάρκεια της σχολικής μας συνέλευσης, συζητήσαμε πώς μπορούμε να μειώσουμε τα πλαστικά απορρίμματα και να κάνουμε τον κόσμο μας πιο καθαρό.

ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

Μαζέψαμε σκουπίδια από την αυλή μας,

ΣΥΛΛΟΓΗ ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΩΝ 4ο ΝΓ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΑΘΗΝΑ ΕΛΛΑΔΑ

μετρήσαμε πόσα πλαστικά αντικείμενα στο σχολείο

ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ 4ο ΝΓ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΑΘΗΝΑ ΕΛΛΑΔΑ

ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗΣ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ 4ο ΝΓ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΑΘΗΝΑ ΕΛΛ

και συνειδητοποιήσαμε ότι μπορούμε να κάνουμε καλύτερες επιλογές.

Δημιουργήσαμε ένα ποίημα με μηνύματα για την προστασία του περιβάλλοντος, το οποίο μελοποιήσαμε με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης και στη συνέχεια δημιουργήσαμε ένα βίντεο με το οποίο συμμετέχουμε στο διαγωνισμό.

Έτσι, συνδυάσαμε τη δημιουργικότητα με τη φροντίδα για τον πλανήτη μας!

Θελετε να το ακούσετε;

Αφού παρατηρήσαμε πόσο πλαστικό χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας, αποφασίσαμε να αναλάβουμε δράση! Σχεδιάσαμε το δικό μας Σχέδιο Δράσης Μείωσης Πλαστικών, μέσα από το οποίο:

🟢 Προτείνουμε λύσεις για τη μείωση του πλαστικού στο σχολείο μας

Αντί για πλαστικά μπουκάλια μιας χρήσης, χρησιμοποιούμε πλέον παγουρίνο για το νερό μας!
✅ Αντί για μπολ μιας χρήσης , φέρνουμε επαναχρησιμοποιούμενα μπολ από το σπίτι!
🟢 Ενθαρρύναμε τις οικογένειες να μειώσουν τη χρήση πλαστικού στο σπίτι
🟢 Δημιουργήσαμε ένα βίντεο που δείχνει τη δουλειά μας και το μοιραστήκαμε με όλους!


Η προσπάθειά μας αναγνωρίστηκε και πήραμε την πιστοποίηση “Plastic Clever School” και τη Γαλάζια Σημαία!

pistopoihtiko plastic


Τα παιδιά ήταν περήφανα και ενθουσιασμένα! Έμαθαν πως ακόμη και σε μικρή ηλικία μπορούν να κάνουν κάτι σημαντικό για τον πλανήτη μας.

💚 Συνεχίζουμε με ενθουσιασμό και υπευθυνότητα να φροντίζουμε τη Γη μας! 💚

💚Με τη συμμετοχή μας στο πρόγραμμα, θέλουμε να δείξουμε σε όλους  ότι ακόμα και τα μικρά παιδιά μπορούν να κάνουν τη διαφορά και να μάθουν  να ζούν  με μεγαλύτερο σεβασμό προς το περιβάλλον. 💚

Σπάσε τον κώδικα και αναγνώρισε το σύμβολο!

Με μία δραστηριότητα pixel art το σχολείο μας συμμετέχει με μία επιπλέον δράση στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού. Με το pixel art οι μαθητές εισάγονται στη διαδικασία δημιουργίας ψηφιακής εικόνας, στην έννοια της κωδικοποίησης και στην υπολογιστική σκέψη.

Τα παιδιά καλούνται, με αφορμή την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940, να φτιάξουν την ελληνική σημαία σε ένα επιδαπέδιο πλέγμα(9Χ13), σύμφωνα με τα χρώματα που επιβάλλει ο κώδικας  σε συγκεκριμένη θέση. Στα τετράγωνα με τον αριθμό ένα τοποθετούνται μπλε χάρτινα τετραγωνάκια ενώ τα τετράγωνα με τον αριθμό δύο παραμένουν λευκά.

IMG 7606 4IMG 7612 1IMG 7617IMG 7680 1

Η ελληνική σημαία αποκαλύπτεται!

IMG 7624

Στη συνέχεια τα παιδιά σε ατομικό φύλλο εργασίας χρωματίζουν τα pixels σύμφωνα με τον παραπάνω δυαδικό κώδικα.

IMG 7641IMG 7643IMG 7644

Μερικές από τις δουλειές μας ολοκληρωμένες!

IMG 7646 1IMG 7647IMG 7648IMG 7649

IMG 7650IMG 7651IMG 7652IMG 7653IMG 7657

 

 

Με μεγάλη χαρά και περηφάνια ανακοινώνουμε ότι το etwinning έργο μας “Let’s Code for Erasmus Days” το οποίο εκπονήθηκε από τους μαθητές του ολοήμερου τμήματος Α κατά το σχ. έτος 2023-2024 βραβεύτηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας ! Αυτό το βραβείο είναι μια σημαντική αναγνώριση για την προσπάθεια, τη δημιουργικότητα και τη συνεργασία περίπου 140 εκπαιδευτικών και 2500 μαθητών από 13 διαφορετικές χώρες, που ένωσαν τις δυνάμεις τους για να φέρουν την κωδικοποίηση στο προσκήνιο με διασκεδαστικό και εκπαιδευτικό τρόπο.

Το έργο μας στόχευε στη διάδοση της ψηφιακής γνώσης και των δεξιοτήτων προγραμματισμού, ενισχύοντας παράλληλα τη διαπολιτισμική κατανόηση και τη συνεργασία μέσω της τεχνολογίας.

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους συντελεστές και τους εταίρους μας , αλλά κυρίως τους μικρούς μας μαθητές για τη συνεργασία και την βοήθειά τους.

Συνεχίζουμε με ακόμη περισσότερη έμπνευση και διάθεση για νέα εκπαιδευτικά ταξίδια!

28η Οκτωβρίου 1940

«Αχολογάνε τα βουνά, αστράφτουν τα ρουμάνια

κι η οροσειρά της Πίνδου μας γεμίζει περηφάνεια.

Για της Πατρίδας την τιμή,  28 του Οκτώβρη

η Ελλάδα βροντοφώναξε της Λευτεριάς το ΟΧΙ».

17302063696301730206369615

17302063696011730206369556

Οι μικροί μαθητές με  τα ποιήματά τους,  τα τραγούδια τους και τις κατασκευές τους,  βροντοφώναξαν και αυτοί

ΟΧΙ στον πόλεμο – ΝΑΙ στην ειρήνη

Κρατώντας ψηλά τις ελληνικές σημαίες που είχαμε κατασκευάσει στο νηπιαγωγείο, παρέλασαν  στην αυλή του σχολείου μας με  έκδηλο το συναίσθημα της χαράς και της περηφάνειας

173020636956717301730206369588

Χρόνια Πολλά!!!!