Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας της Άνοιξης, του εργαστηρίου δεξιοτήτων ‘’Φροντίζω το περιβάλλον/οικολογία-φιλοζωία’’ και του ΕΑΝ “It’s Spring! Flowers everywhere”, μαζί με την εκπαιδευτικό Αγγλικών κάναμε παζλ με τα ζώα της φάρμας και τα άγρια ζώα. Τα παιδιά διάλεγαν ένα ζωάκι από το σακούλι, έλεγαν ποιο είναι (tiger, sheep) και πού ανήκει (wild animals/farm animals) και το τοποθετούσαν στη σωστή θέση.
Στη συνέχεια μάθαμε τα ονόματα διάφορων λουλουδιών στα Αγγλικά (rose, daisy, violet, tulip, lilly) απαντώντας στην ερώτηση “What colour is the (tulip etc)?”. Μιλήσαμε επίσης για τα έντομα που συναντάμε γύρω από αυτά τα λουλούδια (bee, ladybug, butterfly) και παίξαμε ‘μουσικά ζουζούνια’ (musical bugs) : τα παιδιά χωρίστηκαν στις αντίστοιχες ομάδες και σηκώνονταν να ‘πετάξουν’ στο ρυθμό της μουσικής μόλις άκουγαν το όνομα της ομάδας τους.
Τέλος, μάθαμε για τον κύκλο της ζωής της πεταλούδας μέσω του εκπαιδευτικού βίντεο https://youtu.be/3kZD6rlSLUw και του παραμυθιού https://youtu.be/75NQK-Sm1YY . Κλείσαμε την ενότητα παίζονTας το παιχνίδι ‘FLY BUTTERFLY !!!’ . Κάθε παιδί σηκώθηκε να αναπαραστήσει τη ζωή της πεταλούδας, με τη βοήθεια των συμμαθητών του που έλεγαν τα σωστά βήματα: 1) egg, 2) caterpillar, 3)cocoon, 4) FLY BUTTERFLY!!!







