Καλό Πάσχα!
Πασχαλινές χειροτεχνίες!
Βιβλιοπροτάσεις για το Πάσχα
3. Το αυγό που δεν ήθελε να γίνει κοτόπουλο
4. Η Ρόζα και ο μικρός Κωστάκης σώζουν τα Πασχαλινά αυγά
6. Ο λαγός που μισούσε το Πάσχα
11. Πάσχα στα Πέλαγα
Τα δικαιώματα του παιδιού
Σκοπός του τρίτου εργαστηρίου δεξιοτήτων με τίτλο “Τα δικαιώματα του παιδιού” είναι η δημιουργία των προϋποθέσεων για η γνωριμία των παιδιών με τα δικαιώματα τους και η σημασία της ύπαρξής τους στη ζωή τους.. Το πρόγραμμα εντάσσεται στην Καλλιέργεια των Δεξιοτήτων Ζωής στην Ενότητα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με τίτλο “Ενδιαφέρομαι και ενεργώ Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη”.
Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
Στις 2 Απριλίου, ημέρα γενεθλίων του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου !Από το 1966 καθιερώθηκε αυτή τη μέρα να γιορτάζει το παιδικό βιβλίο και να οργανώνονται δράσεις που προωθούν την αγάπη για το διάβασμα!
Γεννήθηκε στις 2 Απριλίου 1805 στο Όντενσε, στο νησί Φιονία της Δανίας. Ο πατέρας του με τον καιρό ξέπεσε και δούλευε τσαγκάρης, για να ζήσει την οικογένειά του. Αλλά, μην μπορώντας να αντέξει στη φτώχεια, πέθανε πολύ νέος, αφήνοντας το γιο του το Χανς ορφανό, με τη μητέρα του για μόνο στήριγμα.Ο Χανς ήταν ένα περίεργο παιδί με εξαιρετική φαντασία. Πολλές φορές τον έβλεπαν να περπατά στο δρόμο σαν ονειροπαρμένος και το μυαλό του δεν το είχε πουθενά αλλού, παρά μόνο στα ποιήματα και στο διάβασμα. Προσπάθησε άδικα να μάθει την τέχνη του πατέρα του. Όταν τέλειωσε το σχολείο των άπορων παιδιών, μπήκε σε ένα ραφτάδικο, για να μάθει την τέχνη, αλλά ούτε και εκεί τα κατάφερε. Το ενδιαφέρον του κέρδισε το θέατρο, όπου αποστήθιζε ολόκληρες σκηνές από τα έργα που έβλεπε. Όταν ήταν με τους φίλους του, του άρεσε να απαγγέλλει και να τραγουδά. Ήταν δεκατεσσάρων χρονών, όταν, κυνηγώντας μια καλύτερη τύχη, έφθασε στην Κοπεγχάγη, με μόνη του περιουσία 30 φράγκα με σκοπό να γίνει ηθοποιός. Έδωσε εξετάσεις στη Βασιλική Σχολή θεάτρου, αλλά ήταν τόσο άσχημος και αδύνατος, που δεν τον δέχτηκαν.Ευτυχώς είχε ωραία φωνή κι άρχισε να σπουδάζει μουσική, αλλά αρρώστησε ξαφνικά και έχασε τη φωνή του. Έτσι, το μόνο ταλέντο που του έμεινε ήταν το ταλέντο της ποίησης. Οι στίχοι του άρεσαν και βρήκε έναν προστάτη, τον Κέλλαν, που τον έστειλε στο πανεπιστήμιο, όπου κέρδισε μια βασιλική επιχορήγηση. Το 1827 δημοσίευσε ποιήματά του και έπειτα εξέδωσε μια σειρά έργων που του εξασφάλισαν την παγκόσμια δόξα.Αφού εξέδωσε αρκετά βιβλία, άρχισε τα ταξίδια του. Γύρισε τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Αγγλία, την Ελλάδα, την Ιταλία, την Τουρκία και ταξίδεψε στην Ανατολή. Απόκτησε μεγάλη δόξα και η μεγαλύτερη ευτυχία του ήταν η υποδοχή που του έκανε η ιδιαίτερη πατρίδα του, το Όντενσε, που τον κάλεσε στα 1867. Πέθανε στις 4 Αυγούστου 1875 στην Κοπεγχάγη.
Μερικά από τα πολύ γνωστά παραμύθια του είναι:
- Η μικρή γοργόνα
- Τα καινούρια ρούχα του αυτοκράτορα
- Οι αγριόκυκνοι
- Η Βασίλισσα του χιονιού
- Η Βασιλοπούλα και το ρεβίθι
- Η Τοσοδούλα
- Το ασχημόπαπο
- Τα κόκκινα παπούτσια
- Χόλγκερ ο Δανός
- Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
- Το μολυβένιο στρατιωτάκι
- Η δύναμη της αγάπης
- Ένα τριαντάφυλλο από τον τάφο του Ομήρου
Γνωμικά για τα βιβλία…
Ένα καλό βιβλίο είναι ένας καλός φίλος.
Τα βιβλία είναι ακοίμητες λαμπάδες της συγκεντρωμένης σοφίας.
Τα βιβλία είναι τα παιδιά του ανθρώπινου νου
Τα βιβλία είναι μια μοναδική, φορητή μαγεία.
Αν έχεις ένα κήπο και μια βιβλιοθήκη, έχεις όλα όσα σου χρειάζονται.
(Πηγή: blog της συναδέλφου Βασιλικής Νίκου)
Ο πρώτος παραμυθάς βέβαια ήταν ο Αίσωπος και έζησε τα αρχαία χρόνια . Έγραψε πολλά παραμύθια που έφτασαν στις μέρες μας από στόμα σε στόμα. Οι μύθοι του Αισώπου είναι μικρές αστείες ιστορίες, όπου συνήθως ήρωες είναι τα ζώα. Αιώνες τώρα συντροφεύουν
μικρούς και μεγάλους και πάντα έχουν κάτι σημαντικό να μας πουν, πάντα μεταφέρουν κάποιο μήνυμα για το δίκαιο και το άδικο, το καλό και το κακό.
Μύθοι του Αισώπου
– Το πάθημα του λύκου
– Η μαϊμού και το δελφίνι
– Ο λαγός και η χελώνα
– Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας
– Η αλεπού και ο κόρακας
– Η αλεπού με την κομμένη ουρά
– Ο κύκνος και ο άρχοντας
– Λιοντάρι και ποντίκι
– Μαϊμού και αλεπού
– Ο ψεύτης βοσκός
– Σκύλος, κόκορας και αλεπού
– Η αλεπού και ο κάβουρας
Ο λαγός και η χελώνα – ο μύθος σε τραγούδι
Εδώ θα δείτε τα δικαιώματα του μικρού αναγνώστη
Συζητήσαμε τους λόγους για τους οποίους διαβάζουμε (γιατί μας αρέσει, για να μάθουμε, για να ταξιδεύουμε, για να γίνουμε πιο έξυπνοι ) και φτιάξαμε χαριτωμένους σελιδοδείκτες !
Απολαύσαμε την ταινία «Τα φανταστικά ιπτάμενα βιβλία του κου Μόρις Λέσμορ» ,που δημιούργησε ο συγγραφέας William Ε. Joyce, μετά τον τυφώνα Κατρίνα που ερήμωσε την πόλη του, και κέρδισε το Όσκαρ μικρού μήκους animation (2012). Είναι η ιστορία ενός ανθρώπου που αφοσιώνει τη ζωή του στα βιβλία και τα βιβλία του το ανταποδίδουν.
Απολαύστε την συγγραφέα Λήδα Βαρβαρούση να αφηγείται τρία βιβλία της, κάνοντας κλικ πάνω στη λέξη ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ.
Τι είναι τα βιβλία; Ακούστε τη μελωδική απάντηση!
Και τώρα παιχνίδια
ΤΙ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΟΝ ΗΡΩΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ;
ΣΕ ΠΟΙΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ Ο ΗΡΩΑΣ;
ΣΕ ΠΟΙΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ Ο ΗΡΩΑΣ;
ΠΑΖΛ ΜΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ
(Πηγή: 2ο νηπιαγωγείο Πεύκων, blog)
Καλές αναγνώσεις, καλά ταξίδια!
Επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821
Για άλλη μια χρονιά τιμούμε τη διπλή γιορτή της 25ης Μαρτίου!
Γιορτάζει η Πατρίδα μαζί κι η Παναγιά!
(πηγή: Γιαννακοπούλου Έλενα)
Και παιχνίδι με τους Ήρωες εδω
Παζλ εδω
και εδώ
Ξενάγηση στο ψηφιακό ιστορικό μουσείο εδώ
Δημιουργοί Μαριάνθη Μόσχου και μαθητές του 1ου Γυμνασίου Μελισσίων
Τραγούδια και Ύμνοι για την 25η Μαρτίου
Ο «Ύμνος εις την Ελευθερία» γράφτηκε από τον Διονύσιο Σολωμό, τον Μάιο του 1823 στην Ζάκυνθο. Το 1828 μελοποιήθηκε από τον Νικόλαο Μάτζαρο και το 1864 καθιερώθηκε ως Εθνικός Ύμνος της Ελλάδας.
Τώρα και στη νοηματική γλώσσα
Οι πρώτες μας εργασίες
Οι Ήρωες
Ελληνική Λαϊκή Παράδοση
Ομαδικές εργασίες
Διαδικτυακή επίσκεψη στο Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα
“Αναζητώντας την κληρονομιά του Εικοσιένα στη Μακεδονία του 19ου αιώνα”
Ευχαριστούμε θερμά την συνάδερφο Νηπιαγωγό κα Κατερίνα Τζαβάρα για την υπέροχη ξενάγηση!
Τον γνωρίζετε τον Μάρτη, τον τρελό και τον αντάρτη;
Ιδιαίτερος είναι ο πρώτος μήνας της Άνοιξης, ο Μάρτιος.
Δραματοποιήσαμε ιστορίες που έχουν σχέση με τον μήνα αυτό, μάθαμε παροιμίες, ποιήματα, ζωγραφίσαμε και γελάσαμε!
«Τον γνωρίζετε τον Μάρτη,τον τρελό και τον αντάρτη;
Ξημερώνει και βραδιάζει κι εκατό γνώμες αλλάζει.
Βάζει η μάνα του μπουγάδα, σκοινί δένει στη λιακάδα,
τα σεντόνια της ν’ απλώσει μια χαρά να τα στεγνώσει.
Να που ο Μάρτης μετανιώνει και τα σύννεφα μαζώνει
να τα μάσει η μάνα τρέχει τα σεντόνια γιατί βρέχει!!!
Να ο ήλιος σε λιγάκι φύσηξε το βοριαδάκι
κι η φτωχή γυναίκα μόνη τα σεντόνια ξαναπλώνει.
Μια βροντή κι ο ήλιος εχάθη μες στης συννεφιάς τα βάθη,
ρίχνει και χαλάζι τώρα, ποποπο τι άγρια μπόρα!!!
Ως το βράδυ φορές δέκα άπλωσε η φτωχή γυναίκα
την μπουγάδα, κι όρκο δίνει Μάρτη να μην ξαναπλύνει!!!
Τραγουδήσαμε τα κάλαντα της Άνοιξης
Παίξαμε τα χελιδονίσματα
Και φυσικά βάλαμε μαρτάκια για να μην μας κάψει ο ήλιος!
Χαρταετοί και καλή Σαρακοστή!
Πώς ξεκίνησε η κατασκευή του χαρταετού;
Πηγαίνουμε πίσω στο 1000 π.Χ., στην Κίνα. Η κατασκευή του ξεκίνησε από εκεί – ο πρώτος χαρταετός ήταν φτιαγμένος από μετάξι και μπαμπού με τη μορφή δράκου, ιερό σύμβολο των Κινέζων, σχεδιασμένος από τους Κινέζους φιλόσοφους Mozi και Luban. Από την Κίνα πέρασε σε άλλες χώρες, στην Κορέα, την Ινδονησία, τη Μαλαισία και έφτασε στην Ιαπωνία. Από την Ιαπωνία έφτασε στη μεσαιωνική Ευρώπη στα τέλη του 13ου αιώνα από τον Μάρκο Πόλο και σιγά σιγά μαθεύτηκε από χώρα σε χώρα.
Συνέχεια εδώ
Τραγόυδι για το χαρταετό
Μουσική του Μ. Θεοδωράκη για τους χαρταετούς εδώ
“Ένα αγόρι και ο χαρταετός του”: διδακτική αξιοποίηση ενός CDA βίντεο [A boy and his kite]
Ένα όμορφο παραμύθι για τη φιλία εδώ
Παζλ με χαρταετούς εδώ και πιο δύσκολο εδώ
Βάζω τους χαρταετούς στη σειρά ξεκινώντας από τον πιο μικρό εδώ
Μέτρησε τους χαρταετούς εδώ
Μεταμορφώνω τον αριθμό 4 σε χαρταετό εδώ
Κινητικό παιχνίδι εδώ
Κι άλλο παιχνίδι εδω
Και τώρα ζωγραφική εδώ
Και εδώ οι δικές μας ζυμαρένιες Σαρακοστές
Εγγραφές νηπίων – προνηπίων για το σχολικό έτος 2022-2023.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
Για το σχολικό έτος 2022-2023 οι εγγραφές στα νηπιαγωγεία θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2022.
Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου του ως άνω ΠΔ.79/2017(Α’109).
Συγκεκριμένα οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, από το σχολικό έτος 2020-2021 και εφεξής, γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής, σύμφωνα με το άρθρο 1, της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2022-2023, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133).Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-2023, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2018 και υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί το 2017 και το 2018, αντίστοιχα.
Ο/Η Προϊστάμενος/η-Διευθυντής/ρια του Νηπιαγωγείου δέχεται όλες τις αιτήσεις, για φοίτηση νηπίων και προνηπίων, που ανήκουν στη σχολική περιφέρεια του Νηπιαγωγείου.
Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ79/2017 (Α’ 109).
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
- Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
- Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής https://proti-eggrafi.services.gov.gr και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
- Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767).Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής.
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
στ) επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που θα ορίσει η Προϊστάμενη του Νηπιαγωγείου, με νέα ανακοίνωση.
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:
ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)
η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
θ) Βεβαίωση από Κ.Ε.Δ.Α.Σ.Υ, ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».
Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767).
Η Προϊσταμένη
Σεργίνη Ελένη
Τηλέφωνο σχολείου 2310736757
Όρια 3ου και 4ου Νηπιαγωγείου Αμπελοκήπων.
Υπεύθυνη Δήλωση Γονέα.
Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή/τριας.
Οδηγίες χρήσης της εφαρμογής για γονείς/κηδεμόνες (για την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής).
Εγκύκλιος εγγραφών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-2023.
Αμυγδαλιά, η νυφούλα του χιονιά!
Στην Ελλάδα η αμυγδαλιά είναι προάγγελος της άνοιξης και ενέπνευσε τον ποιητή Γεώργιο Δροσίνη να γράψει την “Ανθισμένη αμυγδαλιά”.
Ο διάσημος ζωγράφος Βίνσεντ βαν Γκογκ εξέφρασε τα συναισθήματα της χαράς και της αισιοδοξίας ζωγραφίζοντας μια ανθισμένη αμυγδαλιά, με φόντο τον καταγάλανο ουρανό!
Εμείς με τη σειρά μας ζωγραφίσαμε με τα χεράκια μας και με γκοφρέ χαρτί τις δικές μας νυφούλες συνοδευόμενες από το ποίημα της Μ. Φωτίου!
Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2- Φροντίζω το περιβάλλον
Έχουμε ήδη ξεκινήσει το δεύτερο κύκλο εργαστηρίων με θέμα ΄’Φροντίζω το Περιβάλλον” και θα ασχοληθούμε πιο συγκεκριμένα με την Ανακύκλωση. Σκοπός του εργαστηρίου αυτού είναι τα παιδιά να συνειδητοποιήσουν την ανάγκη προστασίας του περιβάλλοντος και το ρόλο του ανθρώπου όσον αφορά την επιβίωση του αλλά και των υπολοίπων ειδών. Να προβληματιστούν σχετικά με τους τρόπους με τους οποίους η ανθρώπινη δραστηριότητα μπορεί να προστατέψει ή να βλάψει – καταστρέψει το οικοσύστημα. Να συνειδητοποιήσουν την ευθύνη όλων μας απέναντι στην προστασία του περιβάλλοντος. Να προτείνουν πιθανές λύσεις και δράσεις για την προστασία του. Να αντιμετωπίζουν υποθετικές καταστάσεις της καθημερινότητας και να επιλέγουν το σωστότερο κατά περίπτωση τρόπο αντιμετώπισης, με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος. Να συνειδητοποιήσουν ότι η συσσώρευση απορριμμάτων οδηγεί σε καταστροφή του περιβάλλοντος. Να μάθουν για τη διαχείρισης των απορριμμάτων και την ανακύκλωση αυτών. Την εκ νέου κατασκευή πραγμάτων που έχουν απορριφθεί ως άχρηστα, ενώ θα μπορούσαν να επαναχρησιμοποιηθούν ή να ανακυκλωθούν και φυσικά να κατανοήσουν πως ,εφόσον υιοθετήσουμε όλες τις προαναφερθείσες συμπεριφορές στην καθημερινή μας ζωή, μπορούμε να βελτιώσουμε τη ζωή μας και να προστατεύσουμε το περιβάλλον. Στο παρακάτω padlet-τοίχο μπορείτε να παρακολουθείτε τις δράσεις που πραγματοποιούνται στο σχολείο!
Κάνω κλικ πάνω στο σημαδάκι πάνω δεξιά του τοίχου για να ανοίξει η εικόνα και με τη μπάρα πάλι δεξιά ανεβοκατεβαίνω.