Στο πλαίσιο της υλοποίησης του Σχεδίου Δράσης με θέμα την Ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό αλλά και της υποστήριξης των μαθητών μας και της συνεργασίας με τις οικογένειές τους, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 27/5 ενημερωτική συνάντηση με τους γονείς των νηπίων του δικού μας αλλά και των 11ου και 13ου νηπιαγωγείων από την ψυχολόγο κα Ευθυμιάδου Ευρώπη και την κοινωνική λειτουργό κα Καρπουζα Αλεξία μέλη της ΕΔΥ του σχολείου μας. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης παρουσιάστηκαν χρήσιμες πληροφορίες και πρακτικές συμβουλές για την ομαλή μετάβαση των παιδιών από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο. Οι γονείς είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις αλλαγές που θα συναντήσουν τα παιδιά στη νέα σχολική βαθμίδα, να εκφράσουν τους προβληματισμούς τους και να συζητήσουν τρόπους ενίσχυσης της αυτοπεποίθησης και της προσαρμογής των παιδιών. Η δράση αυτή συνέβαλε στην ενδυνάμωση της συνεργασίας σχολείου και οικογένειας, με κοινό στόχο την ομαλή και θετική σχολική πορεία των μαθητών.
