ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΕΓΩ- ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΟΝΟΣ/Η ΜΟΥ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΣΩΡΟ.

ΠΑΙΔΙ, ΕΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ – ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Θετική αυτοεικόνα – Αυτονομία και αλληλεξάρτηση.

Στόχος της προσέγγισης είναι:

  • Να αποκτήσουν τα παιδιά επίγνωση των δυνατοτήτων τους
  • Να αναγνωρίζουν βασικές αρχές της προσωπικής αυτονομίας σε θέματα φροντίδας του εαυτού και του χωρίς την βοήθεια ενήλικα.
  •  Να οργανώνουν τον προσωπικό χώρο και την ατομική δράση.
  • Να εκτελούν ενέργειες σταδιακά χωρίς τη βοήθεια ενήλικα
  • Να ζητούν και να παρέχουν βοήθεια όταν χρειάζεται
  • Να σέβονται τον χώρο και τα όρια των άλλων. Να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες και ευθύνες
  •  Να συνεισφέρουν σε συνεργατικές δραστηριότητες.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε με  την καταγραφή των λεγομένων των παιδιών σχετικά με το τι πιστεύουν ότι μπορούν ή δεν μπορούν να κάνουν μόνα τους σπίτι και την αποτύπωση των σκέψεων τους στο χαρτί.

1734175294020

Είδαμε το παρακάτω βίντεο και ανταλλάξαμε απόψεις και συναισθήματα.

https://www.youtube.com/watch?v=F-QSdAonEw8&pp=ygUvzrzPgM6_z4HPiSDOvc6xIM-EzrEgzrrOrM69z4kgz4zOu86xIM68z4zOvc6_z4I%3D

Συνεχίσαμε μαθαίνοντας πως να διπλώνουμε τα ρούχα μας και να τα τοποθετούμε στα συρτάρια μας.

1734204294140 1734175103685 1734204280253 1734204302003 1734204311575

Σειρά είχε να μάθουμε να φοράμε τα μπουφάν μας, να τα κουμπώνουμε και αν χρειαστεί να βοηθάμε τους άλλους για να τα καταφέρουν και εκείνοι.

173420525682217342052488021734205454263

1734205552815173420552988017342055073991734205471866

Όλα αυτά ακούγοντας και βλέποντας το παρακάτω βίντεο:

https://www.youtube.com/watch?v=1GDFa-nEzlg&pp=ygUedGhpcyBpcyB0aGUgd2F5IHdlIGdldCBkcmVzc2Vk

 

Μάθαμε να βάζουμε, να βγάζουμε και να τοποθετούμε τα παπούτσια μας στην σειρά, παίζοντας το παιχνίδι «Παπουτσοσαλάτα».

1734204714051173420470396817342047438421734204732799173420472551417342047700341734204776241

Όλα αυτά με την συνοδεία αυτού του τραγουδιού:

https://www.youtube.com/watch?v=-jBfb33_KHU&pp=ygUWcHV0IG9uIHlvdXIgc2hvZXMgc29uZw%3D%3D

Από εδώ και πέρα θα προσπαθήσουμε να κοιμόμαστε μόνοι μας στο κρεββάτι ή αν θέλουμε αγκαλιά με το αγαπημένο μας κουκλάκι. Παρουσιάσαμε τον φίλο μας και τον ζωγραφίσαμε στο χαρτί. Είδαμε το παραμύθι: «Δεν φοβάμαι το σκοτάδι» και εκφράσαμε τις απόψεις μας και τα συναισθήματά μας.

1734350851945

https://www.youtube.com/watch?v=ubdyVT6lZnY&pp=ygUpzrTOtc69IM-Gzr_Oss6xzrzOsc65IM-Ezr8gz4POus6_z4TOsc60zrk%3D

1734175141301 2 1734175103685 1

Ζωγραφίσαμε τα μολύβια μέσα στην μολυβοθήκη για να θυμόμαστε να έχουμε καθαρό γραφείο

 

1734350514990

Ζωγραφίσαμε τα παιχνίδια μας μέσα στο κουτί των παιχνιδιών για να θυμόμαστε να έχουμε ταχτοποιημένο δωμάτιο.

1734350574921

 

 

Είδαμε το  παρακάτω βίντεο και εκφράσαμε τα συναισθήματα μας.

https://www.youtube.com/watch?v=BCaAJ9Oht_Q&pp=ygU1zr8gz4TOuc68zr_PgyDOtM61zr0gzrjOtc67zrXOuSDOvc6xIM66zr_Ouc68zrfOuM61zrk%3D

Από εδώ και πέρα θα προσπαθήσουμε να ταχτοποιούμε το δωμάτιο  μας όπως ταχτοποιούμε και το κουκλόσπιτο του σχολείου μας!

17344141618331734414150775

Επίσης θα καθαρίζουμε τον χώρο μας όπως καθαρίζουμε στο σχολείο με το «καθαριστικό της Αγάπης»!

1734355666323 1734355657610

Διακοσμήσαμε την λίστα με τις δουλειές που μπορούμε να κάνουμε μόνοι μας στο σπίτι και την πήραμε μαζί μας για να την  θυμόμαστε.

1734351124447

Φτιάξαμε και παίξαμε τον τροχό« ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ».

Μπορείτε να τον παίξτε και εσείς εδώ:

https://wheelofnames.com/fr7-4n5

Εδώ είναι και ο τελικός πίνακας καταγραφής της προσέγγισης. KWHL-Know-What-How-Learn δηλαδή  Τι ξέρω-Τι θέλω να μάθω-Πώς θα το μάθω και πώς το έμαθα-Τι έμαθα, που βοηθά την σκέψη και την μάθηση των μαθητών.

1734349909057

 

 

 

3η ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ-ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

Με αφορμή την 3η Δεκέμβρη, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Υποστήριξης Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία  έχουν δημιουργήσει το παρακάτω βίντεο ευαισθητοποίησης για ζητήματα που αφορούν στην ισότιμη πρόσβαση των μαθητών/τριών με αναπηρία στην εκπαίδευση, αξιοποιώντας εικαστικές δημιουργίες σχολικών μονάδων της χώρας. Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ:

https://www.minedu.gov.gr/ypapegan/anakoinoseis/60233-03-12-24-ekdilosi-gia-tin-pagkosmia-imera-atomon-me-anapiria

  • Την Δευτέρα  2 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε  στη αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας Διαδικτυακή συνάντηση του 4ου Δημοτικού και το 4ου  Νηπιαγωγείου, με το 7ο  Δημοτικό ,το 13ο Νηπιαγωγείο Αγίας Παρασκευής  και  το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων, με θέμα «Επικοινωνούμε μέσα από την μουσική».

Ανταλλάξαμε ευχές, είπαμε τραγούδια  με την συνοδεία του πιάνου και διαφόρων μουσικών οργάνων που έπαιζαν τα παιδιά του Δημοτικού, δείξαμε τις ζωγραφιές μας, στείλαμε καρδούλες και φιλιά. Τα μεγαλύτερα παιδιά τραγούδησαν στην νοηματική γλώσσα και έμαθαν και στα παιδιά του Νηπιαγωγείου ανάλογες κινήσεις.

1733222481930 1733222368149 1733222388465 1733222405115 1733222442801 1733222458224 1733222467734 1733222481930 1

Ευχαριστούμε πολύ τις Εκπαιδευτικούς:

 ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΕΙΣ: ΚΑΡΓΙΩΤΗ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ:   ΤΣΕΡΤΣΙΔΟΥ ΕΡΙΦΥΛΗ.

ΜΟΥΣΙΚΗ: ΑΛΕΥΡΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ

  • Την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου μαθητές του Δημοτικού επισκέφτηκαν το Νηπιαγωγείο με την Εκπαιδευτικό Χαρά Καργιώτη  και μας διάβασαν το βιβλίο « Θέλω μόνο να παίξω μαζί σου». Μιλήσαμε για την διαφορετικότητα, την αποδοχή, την ενσυναίσθηση και ότι όλοι είμαστε ίσοι και διαφορετικοί.

1733225946268 1733225957302 1733225979871 1733225998459 173322600534417332259903771733225969373

Τους μοιράσαμε μικρά δωράκια για την συνεργασία τους ,για την αλληλεγγύη, την ευαισθησία και την εν συναίσθηση που μας δίδαξαν!

IMG 20241203 223030 IMG 20241203 222954 IMG 20241203 222800

ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Στόχος της προσέγγισης είναι να εκτιμήσουν τα παιδιά την σημασία του παρελθόντος ώστε να κατανοήσουν και να εκτιμήσουν την παροντική κατάσταση.

  • Επεξεργαστήκαμε το υλικό από τον πίνακα αναφοράς και αφόρμησης.

1731597691162 1731597702341

  • Παρακολουθήσαμε το βίντεο «Η εξέγερση του Πολυτεχνείου» και μέσω αυτού τα παιδιά γνώρισαν τα γεγονότα του παρελθόντος. Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ:

https://www.youtube.com/watch?v=vT71KeoA8pk&pp=ygUtz4DOv867z4XPhM61z4fOvc61zrnOvyDOvc63z4DOuc6xzrPPic6zzrXOuc6_

  • Διαβάσαμε το βιβλίο «Η κυρά Δημοκρατία» για να γίνει κατανοητή η διαφορά μεταξύ της Δημοκρατίας και της Δικτατορίας. Τα παιδιά ζωγράφισαν τι μπορούν να κάνουν όταν έχουμε  Δημοκρατία και τι απαγορεύεται να κάνουν όταν έχουμε Δικτατορία. Γράψαμε τις σκέψεις τους και τις ιδέες τους πάνω στις ζωγραφιές τους. Μπορείτε να κάνατε την δραστηριότητα αυτή και στο σπίτι χρησιμοποιώντας το παρακάτω φύλλο εργασίας και να ρωτήστε τα παιδιά τι σκέφτονται και τι ζωγράφισαν.

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑIMG 20241115 073451

Μπορείτε να δείτε το βίντεο «Η κυρά Δημοκρατία» εδώ:

https://www.youtube.com/watch?v=yJGXAbJLOXg&pp=ygUgzrcgzrrPhc-BzrEgzrTOt868zr_Ous-BzrHPhM65zrE%3D

  • Έφτιαξαν κατασκευές και έγραψαν πάνω συνθήματα.

1731597742769IMG 20241114 122942 1731597786817

  • Φτιάξαμε και παίξαμε τον Τροχό «ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ» μέσω της εφαρμογής wheelofnames.

Μπορείτε να τον παίξετε εδώ:

https://wheelofnames.com/el/p2z-k79

  • Τα παιδιά παρακολούθησαν το κουκλοθέατρο « Ντενεκεδούπολη»,συζητήσαμε για τους χαρακτήρες των ηρώων ,για τον Λαδένιο που συνέχεια φωνάζει, διατάζει  και τα άλλα ντενεκεδάκια που αγανακτισμένα σκέφτηκαν όλα μαζί τρόπους για να απαλλαγούν από αυτόν το δικτάτορα.

IMG 20241115 114859 IMG ced3054e526e99bb497b8ede6081ed7a V IMG ef6b02746319acf3460182d10fca1df9 V

  • Με αφορμή την ιστορία του Πολυτεχνείου με ήχους και λόγια και σαν προέκταση της της προσέγγισης παίξαμε το παιχνίδι διάκρισης των ήχων σε φυσικούς, μηχανικούς, ανθρώπινους.

IMG 20241112 113454 IMG 20241112 113207 IMG 20241112 112937

  • Εδώ είναι και ο τελικός πίνακας καταγραφής της προσέγγισης. KWHL-Know-What-How-Learn δηλαδή  Τι ξέρω-Τι θέλω να μάθω-Πώς θα το μάθω και πώς το έμαθα-Τι έμαθα, που βοηθά την σκέψη και την μάθηση των μαθητών.

1731603823002

ΕΞΕ – 136816 – 2024 – Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας- Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για τον εορτασμό της επετείου του Πολυτεχνείου

ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ -« Η ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΗ»

Στόχος της  προσέγγισης είναι: Να υιοθετήσουν οι μαθητές τους κανόνες/αρχές που διέπουν τη γλώσσα ως δομή και ως σύστημα επικοινωνίας, να προσαρμόζουν τους κώδικες επικοινωνίας στις απαιτήσεις της εκάστοτε κατάστασης, να αναγνωρίζουν τους σκοπούς της επικοινωνίας στο πλαίσιο της αλληλεπίδρασης ,να διακρίνουν τις κοινωνικές συμβάσεις της επικοινωνίας, να διατυπώνουν κανόνες για την ομαλή διεξαγωγή μιας συζήτησης και να εμπλουτίζουν τα εκφραστικά τους μέσα.

  • Τα παιδιά έφεραν από το σπίτι τους σε χαρτάκια γραμμένες ευγενικές λέξεις. Εξήγησαν πότε τις χρησιμοποιούμε και φτιάξαμε :«Το κουτί της αγάπης των παιδιών ,της ευγένειας, με τις ευγενικές λέξεις.»

1731225648434

  • Παρακολουθήσαμε το βίντεο «Χρωμάτισε τον κόσμο με ευγένεια» και χρησιμοποιώντας τα χαρτάκια με τις ευγενικές λέξεις, τα παιδιά διάλεξαν ρόλους και έπαιξαν την αλυσίδα της ευγένειας.

1731226749436 1731226726994 17312267406451731226715021

Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ:

https://www.youtube.com/watch?v=mdA2sByFX1I&pp=ygUeY29sb3IgeW91ciB3b3JsZCB3aXRoIGtpbmRuZXNz

  • Παρατήρησαν εικόνες και υπέθεσαν ποιες ευγενικές λέξεις πρέπει να χρησιμοποιήσουν σε ανάλογη κατάσταση.

take a present i amm ill good morning good night

new shoes
Child holds new shoes.

i love you

  • Έφτιαξαν ζωγραφιές με ευγενικές λέξεις και σημειώσαμε τις σκέψεις τους.

1731227771382 1731227781500 1731227756967

  • Είδαμε και επεξεργαστήκαμε το βίντεο «Αλυσιδωτή  καλοσύνη» και καταγράψαμε τις υποθέσεις τους. Τα παιδιά δούλεψαν ομαδικά, επέλεξαν τι θα ζωγραφίσουν και έφτιαξαν την δική τους αλυσίδα της ευγένειας.

173122858422617312285631401731229326918

Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ:

https://www.youtube.com/watch?v=BqB49RvFmMs&pp=ygUjzrHOu8-Fz4POuc60z4nPhM63IM66zrHOu86_z4PPhc69zrc%3D

  • Έφτιαξαν και έπαιξαν κουκλοθέατρο με την κυρία Ευγενία και τον κύριο Ευγένιο.

1731229490372

  • Χωρίστηκαν σε ομάδες και χρησιμοποιώντας τις κάρτες αναφοράς έφτιαξαν μικρές ιστορίες και τις παρουσίασαν στην ολομέλεια.

1731229624584 1731229640504 1731229650351 1731229659407 1731229667939

  • Με δική τους πρωτοβουλία αντέγραψαν ευγενικές  λέξεις και τις χάρισαν στους φίλους τους.

1731330662310 1731330670220 1731330682943

  • Οι μαθητές έγραψαν στο βάζο της ευγένειας την λέξη  που επέλεξαν και η φωτοτυπία του βάζου με τις ευγενικές λέξεις μοιράστηκε σε όλους για να την διακοσμήσουν.

 

1731234177492 1

  • Οι μαθητές διακόσμησαν τις σακούλες «…από του ευγενικούς φίλους σου». Από εδώ και πέρα τα παιδιά θα μπορούν να ανταλλάσσουν  ζωγραφιές, αντιγράφοντας ευγενικές λέξεις και ευχές όπως: Καλό Σαββατοκύριακο, Χρόνια Πολλά, Σε αγαπώ, Καλά να περάσεις , Συγνώμη, κ.λ.π.

1731586784126 1731586803391

  • Φτιάξαμε και παίξαμε τον «Τροχό της ευγένειας»

Μπορείτε να τον παίξετε στο παρακάτω link:

https://wheelofnames.com/xa3-pw7

  • Φτιάξαμε και το QR code για να το παίξουμε στο σπίτι με τους φίλους μας και το μοιράσαμε και στα παιδιά του Δημοτικού.

Ο ΤΡΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ

  • Για ανταλλαγές ευγενικών προτάσεων και ευχών μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και το padlet μας!

 

https://padlet.com/candiamarmataki/padlet-1jd30a8jqt991uyg

  • Εδώ είναι και ο τελικός πίνακας καταγραφής της προσέγγισης. KWHL-Know-What-How-Learn δηλαδή  Τι ξέρω-Τι θέλω να μάθω-Πώς θα το μάθω και πώς το έμαθα-Τι έμαθα, που βοηθά την σκέψη και την μάθηση των μαθητών.

1731330335970

 

ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ: « 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ-Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΟΧΙ »

Στόχος της διερεύνησης είναι η ανάπτυξη της ιστορικής  αντίληψης των μαθητών και εντάσσεται  στο τομέα των κοινωνικών επιστημών.

  • Οι  μαθητές διατύπωσαν ερωτήματα που αφορούσαν  τα  γεγονότα του 1940  και οι απαντήσεις τους καταγράφτηκαν. Επίσης επεξεργάστηκαν πληροφορίες για το παρελθόν από τον πίνακα αφόρμησης προκειμένου να μάθουν για την ιστορία του τόπου τους και τις ενέργειες  άλλων χωρών.

17297671092531729767291776 1729767344546

  • Μέσω των πληροφοριών αυτών και μέσω του παραμυθιού εντόπισαν  χαρακτηριστικά στους ήρωες και στις  ηρωϊδες του΄40 (π.χ. γενναιότητα, αυτοθυσία, αγάπη για την πατρίδα) και έβαλαν τον εαυτό τους στην θέση τους. Οι σκέψεις και τα συναισθήματα τους καταγράφτηκαν  στις εργασίες τους. Ευχαρίστησαν τους ήρωες του ΄40 και έφτιαξαν στεφάνια απαγγέλοντας  ποίημα.

1. 11729768475576 1729768538424IMG 20241024 124924

  • Διέκριναν  τα εθνικά σύμβολα της Ελλάδας -σημαία-Εθνικό Ύμνο, τις σημαίες άλλων χωρών καθώς και την γεωγραφική τους θέση. Έπαιξαν παιχνίδι ταύτισης με σημαίες του κόσμου.

2. 1 1 1729769403036IMG 20241024 124303IMG 20241024 124220

  • Συνεργάστηκαν μαζί με τις εκπαιδευτικούς για την οργάνωση κουκλοθεάτρου που αφορούσε την αναπαράσταση των ιστορικών γεγονότων της 28ης Οκτωβρίου 1940.

IMG 20241024 110951

Ακούσαμε ελληνικά εμβατήρια και κάναμε παρέλαση. Μπορείτε να παρελάσετε και στο σπίτι σας ακούγοντας την παρακάτω μουσική.

https://youtu.be/eCrc-vv8K5c?feature=shared

Φτιάξαμε και παίξαμε τον τροχό της τύχης μέσω της εφαρμογής wleelofnames. Μπορείτε να τον παίξετε εδώ.

https://wheelofnames.com/el/586-qn6

Ηχογραφήσαμε τις φωνές μας λέγοντας ποιηματάκα. Ακούσαμε την ηχογράφηση και μάθαμε τι σημαίνει ομοιοκαταληξία. Μπορείτε να ακούσετε τις φωνές μας εδώ:

 

 

 

  • Εδώ είναι και ο τελικός πίνακας καταγραφής της προσέγγισης. KWHL-Know-What-How-Learn δηλαδή  Τι ξέρω-Τι θέλω να μάθω-Πώς θα το μάθω και πώς το έμαθα-Τι έμαθα, που βοηθά την σκέψη και την μάθηση των μαθητών.

IMG 20241024 094053

 

Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για τον εορτασμό της επετείου της 28ης Οκτωβρίου.

ΕΞΕ – 125461 – 2024 – Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας- Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για τον εορτασμό της επετείου της 28ης Οκτωβρίου

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ

Ο εορτασμός της Εθνικής Επετείου θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή  25/10/2024 από τις 08:30-09:30 στο χώρο του Νηπιαγωγείου χωρίς την παρουσία γονέων. Οι μαθητές θα αποχωρήσουν στις 09:30 και η πρωινή υποδοχή και το ολοήμερο δεν θα λειτουργήσουν.

                                                      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

                                      ΟΧΙ 1

Μπορείτε να δείτε  εκπαιδευτικό βίντεο μαζί με τα παιδία σας για την  Εθνική μας Επέτειο στον παρακάτω σύνδεσμο.

https://youtu.be/dzylDBd5xFU

ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ- ΟΙ ΜΠΑΤΑΡΙΑΚΗΔΕΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΝΤΑΙ

Στόχος της διερεύνησης: Μέσω της διερεύνησης για την ανακύκλωση των μπαταριών τα παιδιά ωθούνται να κινητοποιηθούν  και να συμβάλλουν θετικά στο ζήτημα της προστασίας του περιβάλλοντος και να αναπτύσσουν δράση για την ποιοτική αναβάθμιση του  στο σχολείο ή τη γειτονιά.

  • Οι μαθητές επέλεξαν τι θα ψάξουν  στο διαδίκτυο μαζί με τους γονείς και έφεραν πληροφορίες και εικόνες στο σχολείο. Έκαναν υποθέσεις για το τι χρησιμεύει ο κάδος ΑΦΗΣ και τον επεξεργάστηκαν. Διάμεσου της ιδεοθύελλας  καταγράψαμε τι ξέρουν και τι θέλουν να μάθουν και συμπληρώσαμε τις αντίστοιχες στήλες.

1729324084114 1

  • Έφτιαξαν σακουλάκια και ζωγράφισαν το ποιηματάκι , που τους υπενθυμίζει  να μαζεύουν μέσα σε αυτά  μπαταρίες και να τις φέρνουν στο σχολείο.

1729324510108

  • Υπέθεσαν και ζωγράφισαν που χρησιμοποιούνε μπαταρίες στο σπίτι τους.
  • Χρησιμοποίησαν διάφορα υλικά , κατασκεύασαν ο κάθε ένας τον δικό του μπαταριάκια και του έδωσαν όνομα. Έμαθαν το ποίημα του μπαταριάκια που τους παρακινεί να συλλέγουν μπαταρίες. Χωρίστηκαν σε μικρές ομάδες και έπαιξαν με τους μπαταριάκηδες κουκλοθέατρο.

17293253611931729325982072 11729367828527 1

  • Δούλεψαν ατομικά και ζωγράφισαν τι μπορεί να γίνει ο μπαταριάκιας με τους φίλους τους αν ανακυκλωθεί.

1729326466317

  • Δημιούργησαν ομάδες και έφτιαξαν εργοστάσια ανακύκλωσης μπαταριών με κατασκευαστικά υλικά.

1729326811525 1729326811543 1729326811579 1729326811561 1729326834307 1729326834347 1729326834327

  • Η Persona της τάξης, ο Μπόμπος, καθημερινά μαζεύει τις μπαταρίες που φέρνουν οι μαθητές οι οποίοι με την σειρά τους τα πηγαίνουν στον κάδο ΑΦΗΣ.

1729331452673

1729330594393 1729330594408 1729330610334

  • Όλοι μαζί έφτιαξαν αφίσα με θέμα: « Η ανακύκλωση του μπαταριάκια». Την παρουσίασαν στα παιδιά του Δημοτικού και τους εξήγησαν την σημασία της ανακύκλωσης.

17293317613571729331834339 1

  • Εδώ είναι μερικές από τις κατασκευές ποι δημιουργησαν οι μαθητές για την συμμετοχή τους στον διαγωνισμό της FollowGreen  του Δήμου Αγίας Παρασκευής. Καλή Επιτυχία παιδιά!

IMG 20250602 082759 IMG 20250602 082741 IMG 20250602 082721 IMG 20250602 082656 IMG 20250602 082549IMG 20250602 082945 IMG 20250602 082918 IMG 20250602 082900 IMG 20250602 082837 IMG 20250602 082821IMG 20250602 083046IMG 20250602 083030IMG 20250602 083006

  • Τ.Π.Ε ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. Είδαμε βίντεο και διαφημίσεις για την ανακύκλωση  των μπαταριών και την σημασία της για την προστασία του περιβάλλοντος. Μπορείτε να τα δείτε στους παρακάτω συνδέσμους.

https://www.youtube.com/watch?v=wqasyNSIiUw&pp=ygUjYmF0dGVyaWVzICB2aWRlbyBmb3Iga2lkcyB0aGUgZml4ZXM%3D

https://www.youtube.com/watch?v=NYtjPT7cWXI&pp=ygUzzrzPgM6xz4TOsc-BzrnOtc-CIM6yzrnOvc-EzrXOvyDOs865zrEgz4DOsc65zrTOuc6x

  • Φτιάξαμε όλοι μαζί τον τροχό της τύχης και το παίξαμε στην τάξη. Μπορείτε να τον παίξτε αμέσως παρακάτω.

 

  • Μοιράσαμε το OR code του τροχού μας στις τάξεις του Δημοτικού και περιμένουμε τις απαντήσεις τους. Βάλαμε το OR code και στον κάδο ΑΦΗΣ του σχολείου. Μπορείτε να τον σκανάρετε και εδώ.

1729367973126

  • Εδώ είναι και ο τελικός πίνακας καταγραφής της προσέγγισης. KWHL-Know-What-How-Learn δηλαδή  Τι ξέρω-Τι θέλω να μάθω-Πώς θα το μάθω και πώς το έμαθα-Τι έμαθα, που βοηθά την σκέψη και την μάθηση των παιδιών.

1729368719224 1

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ANIMA

Τα παιδιά παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Συλλόγου Προστασίας και Περίθαλψης  Άγριας Ζωής ΑΝΙΜΑ με τίτλο  «Γνωριμία με την ΑΝΙΜΑ και την άγρια ζωή στην πόλη».

Γνώρισαν τα ζώα του αστικού οικοσυστήματος και τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν μέσα από πολύχρωμες εικόνες, βίντεο και διασκεδαστικές βιωματικές δραστηριότητες, κιναισθητικά παιχνίδια και χειροτεχνίες. Συζήτησαν επίκαιρα ζητήματα που αφορούν την προστασία της βιοποικιλότητας και έμαθαν για τη δραστηριότητα της ΑΝΙΜΑ στο χώρο της περίθαλψης άγριων ζώων.

Έμαθαν για την παροχή πρώτων βοηθειών και την περίθαλψη ζώων μέσα από βιωματικές δραστηριότητες καθώς και  πραγματικές ιστορίες τραυματισμένων ή άρρωστων ζώων, γνώρισαν από εικόνες και βίντεο κάποιους από τους μικρούς «άγριους» φίλους της ΑΝΙΜΑ και παρακολούθησαν την απελευθέρωσή τους στη φύση.. Στο τέλος «ταΐσανε» ζωάκια δίνοντας τους νόστιμα σκουληκάκια.

Ευχαριστούμε πολύ την ΑΝΙΜΑ  για όλα όσα μας έμαθαν!

D4CAD9DD 0BA2 4307 A2F9 1DCF4B7358C4 B9C2EF05 0576 43BC 9316 89DCDE47B196 IMG 0439 IMG 0440 A24992EC 1FBE 4005 B3E5 D2003BE9BEE7 4663687F D5EF 4CB6 BB0C B937A743F354 961BBB3A 1E1B 4B38 91EF A06954918A96 IMG 0445

IMG 20241017 225609 IMG 20241017 225648 IMG 20241017 225442 IMG 20241016 104213