ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ: « 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ-Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΟΧΙ »
Στόχος της διερεύνησης είναι η ανάπτυξη της ιστορικής αντίληψης των μαθητών και εντάσσεται στο τομέα των κοινωνικών επιστημών.
- Οι μαθητές διατύπωσαν ερωτήματα που αφορούσαν τα γεγονότα του 1940 και οι απαντήσεις τους καταγράφτηκαν. Επίσης επεξεργάστηκαν πληροφορίες για το παρελθόν από τον πίνακα αφόρμησης προκειμένου να μάθουν για την ιστορία του τόπου τους και τις ενέργειες άλλων χωρών.
- Μέσω των πληροφοριών αυτών και μέσω του παραμυθιού εντόπισαν χαρακτηριστικά στους ήρωες και στις ηρωϊδες του΄40 (π.χ. γενναιότητα, αυτοθυσία, αγάπη για την πατρίδα) και έβαλαν τον εαυτό τους στην θέση τους. Οι σκέψεις και τα συναισθήματα τους καταγράφτηκαν στις εργασίες τους. Ευχαρίστησαν τους ήρωες του ΄40 και έφτιαξαν στεφάνια απαγγέλοντας ποίημα.
- Διέκριναν τα εθνικά σύμβολα της Ελλάδας -σημαία-Εθνικό Ύμνο, τις σημαίες άλλων χωρών καθώς και την γεωγραφική τους θέση. Έπαιξαν παιχνίδι ταύτισης με σημαίες του κόσμου.
- Συνεργάστηκαν μαζί με τις εκπαιδευτικούς για την οργάνωση κουκλοθεάτρου που αφορούσε την αναπαράσταση των ιστορικών γεγονότων της 28ης Οκτωβρίου 1940.
- Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας .Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικό βίντεο για τα τότε ιστορικά γεγονότα. Μπορείτε να το δείτε εδώ:https://www.youtube.com/watch?v=XBhPi1ShGms&pp=ygUuMjjOtyDOv866z4TPic6yz4HOuc6_z4Ugzr3Ot8-AzrnOsc6zz4nOs861zrnOvw%3D%3D
Ακούσαμε ελληνικά εμβατήρια και κάναμε παρέλαση. Μπορείτε να παρελάσετε και στο σπίτι σας ακούγοντας την παρακάτω μουσική.
https://youtu.be/eCrc-vv8K5c?feature=shared
Φτιάξαμε και παίξαμε τον τροχό της τύχης μέσω της εφαρμογής wleelofnames. Μπορείτε να τον παίξετε εδώ.
https://wheelofnames.com/el/586-qn6
Ηχογραφήσαμε τις φωνές μας λέγοντας ποιηματάκα. Ακούσαμε την ηχογράφηση και μάθαμε τι σημαίνει ομοιοκαταληξία. Μπορείτε να ακούσετε τις φωνές μας εδώ:
- Εδώ είναι και ο τελικός πίνακας καταγραφής της προσέγγισης. KWHL-Know-What-How-Learn δηλαδή Τι ξέρω-Τι θέλω να μάθω-Πώς θα το μάθω και πώς το έμαθα-Τι έμαθα, που βοηθά την σκέψη και την μάθηση των μαθητών.




















































































