1)Κριτική σκέψη.
- .Τα παιδιά κάθισαν σε κύκλο και πετούσαν ένα μπαλάκι το ένα στο άλλο λέγοντας μια λέξη σχετική με τη θάλασσα. Αναπαριστούσαν τις λέξεις (κίνηση-φωνή) με το σώμα τους. Σε μικρές ομάδες δημιούργησαν μια ιστορία του βυθού. Μια μια ομάδα, στην ολομέλεια, παρουσίασε την ιστορία της παίζοντας ένα μικρό δρώμενο.

2) Επικοινωνία.
3) Συνεργασία.
4) Ενσυναίσθηση.
Σχέδιο Δράσης: « Στην θέση του Άλλο Μπαίνω και τον Καταλαβαίνω»
5)Ευελιξία.
Συμμετοχή στην ευρωπαϊκή πρωτοβουλία Scientix STEM DiscoveryCampaign 2025, υλοποιώντας τη δράση:
6)Δημιουργικότητα.
Ψηφιακό Βιβλίο.
https://app.bookcreator.com/read/library/-OH6_ilfOv1E-ahJ0s05/h3cPqi7QPmemeqtHQHh53eVXU2q2/S-o84UkQTwi4qBthTus2Bw/ry4EsNuGSTSFpbEqub-LQw
7) Επίλυση προβλημάτων.
- Πόσες φορές έχεις κάνει τη διαδρομή από το σπίτι στο σχολείο.Ωστόσο, μπορείς να γίνεις ξεναγός και να δώσεις οδηγίες; Τι είναι όμως ο ξεναγός; Οι μαθητές συνδυάζουν STEM και ομαδοσυνεργατικη προσέγγιση μας εισάγει το εργαστήριο δεξιοτήτων «Ξεναγός στην Πόλη μου».

8) Ανάληψη Πρωτοβουλιών.
- Παρουσίαση της Χριστουγεννιάτικης παράστασης στα παιδιά του Δημοτικού,μετά από πρωτοβουλία των μαθητών.

