Τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί σας εύχονται καλό μήνα!
Με αφορμή την Πρωτομαγιά, την άνοιξη
και τους εκλεκτούς καλεσμένους μας,
σας προσκαλούμε να απολαύσετε το βίντεό μας—
ένα ταξίδι γεμάτο χαμόγελα, χρώματα,
λουλούδια και στιγμές που ένωσαν μικρούς και μεγάλους.
Γιαγιάδες, παππούς και παιδιά έγιναν μια αγκαλιά,
μοιράστηκαν ιστορίες, δημιούργησαν μαζί
και μας θύμισαν πως η αγάπη δεν έχει ηλικία…
Με τη μαγική μουσική του Μάνος Χατζιδάκις
που ντύνει κάθε στιγμή με συναίσθημα,
σας ευχόμαστε να το νιώσετε… όπως το νιώσαμε κι εμείς.
Καλή θέαση!
https://drive.google.com/file/d/1xOoouYB2HzPNepoc9Wu89f7qQ0Yywt0F/view?usp=drive_link
