Στόχος της διερεύνησης: Μέσω της διερεύνησης για την ανακύκλωση των μπαταριών τα παιδιά ωθούνται να κινητοποιηθούν και να συμβάλλουν θετικά στο ζήτημα της προστασίας του περιβάλλοντος και να αναπτύσσουν δράση για την ποιοτική αναβάθμιση του στο σχολείο ή τη γειτονιά.
- Οι μαθητές επέλεξαν τι θα ψάξουν στο διαδίκτυο μαζί με τους γονείς και έφεραν πληροφορίες και εικόνες στο σχολείο. Έκαναν υποθέσεις για το τι χρησιμεύει ο κάδος ΑΦΗΣ και τον επεξεργάστηκαν. Διάμεσου της ιδεοθύελλας καταγράψαμε τι ξέρουν και τι θέλουν να μάθουν και συμπληρώσαμε τις αντίστοιχες στήλες.
- Έφτιαξαν σακουλάκια και ζωγράφισαν το ποιηματάκι , που τους υπενθυμίζει να μαζεύουν μέσα σε αυτά μπαταρίες και να τις φέρνουν στο σχολείο.
- Υπέθεσαν και ζωγράφισαν που χρησιμοποιούνε μπαταρίες στο σπίτι τους.
- Χρησιμοποίησαν διάφορα υλικά , κατασκεύασαν ο κάθε ένας τον δικό του μπαταριάκια και του έδωσαν όνομα. Έμαθαν το ποίημα του μπαταριάκια που τους παρακινεί να συλλέγουν μπαταρίες. Χωρίστηκαν σε μικρές ομάδες και έπαιξαν με τους μπαταριάκηδες κουκλοθέατρο.
- Δούλεψαν ατομικά και ζωγράφισαν τι μπορεί να γίνει ο μπαταριάκιας με τους φίλους τους αν ανακυκλωθεί.
- Δημιούργησαν ομάδες και έφτιαξαν εργοστάσια ανακύκλωσης μπαταριών με κατασκευαστικά υλικά.
- Η Persona της τάξης, ο Μπόμπος, καθημερινά μαζεύει τις μπαταρίες που φέρνουν οι μαθητές οι οποίοι με την σειρά τους τα πηγαίνουν στον κάδο ΑΦΗΣ.
- Όλοι μαζί έφτιαξαν αφίσα με θέμα: « Η ανακύκλωση του μπαταριάκια». Την παρουσίασαν στα παιδιά του Δημοτικού και τους εξήγησαν την σημασία της ανακύκλωσης.
- Εδώ είναι μερικές από τις κατασκευές ποι δημιουργησαν οι μαθητές για την συμμετοχή τους στον διαγωνισμό της FollowGreen του Δήμου Αγίας Παρασκευής. Καλή Επιτυχία παιδιά!
- Τ.Π.Ε ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. Είδαμε βίντεο και διαφημίσεις για την ανακύκλωση των μπαταριών και την σημασία της για την προστασία του περιβάλλοντος. Μπορείτε να τα δείτε στους παρακάτω συνδέσμους.
- Φτιάξαμε όλοι μαζί τον τροχό της τύχης και το παίξαμε στην τάξη. Μπορείτε να τον παίξτε αμέσως παρακάτω.
- Μοιράσαμε το OR code του τροχού μας στις τάξεις του Δημοτικού και περιμένουμε τις απαντήσεις τους. Βάλαμε το OR code και στον κάδο ΑΦΗΣ του σχολείου. Μπορείτε να τον σκανάρετε και εδώ.
- Εδώ είναι και ο τελικός πίνακας καταγραφής της προσέγγισης. KWHL-Know-What-How-Learn δηλαδή Τι ξέρω-Τι θέλω να μάθω-Πώς θα το μάθω και πώς το έμαθα-Τι έμαθα, που βοηθά την σκέψη και την μάθηση των παιδιών.


































