Μέρα – Νύχτα

Όταν έχουμε ήλιο, έχουμε μέρα ή νύχτα;

Όταν έχουμε ημέρα, έχουν και οι άλλες χώρες;

Τί συμβαίνει, όταν έχουμε νύχτα;

Απάντηση σε αυτές τις ερωτήσεις δόθηκε μέσω της δραματοποίησης, όπου ένα παιδί γίνεται ήλιος και τα υπόλοιπα χώρες, που κινούνται σε τροχιά γύρω από αυτόν με τη συνοδεία μουσικής. Όταν η μουσική σταματάει τα παιδιά-χώρες που τον κοιτούν έχουν μέρα, ενώ τα υπόλοιπα νύχτα για αυτό και γυρίζουν την πλάτη.

3 16 4 17

Για καλύτερη εμπέδωση της εναλλαγής μέρας νύχτας χρησιμοποιήσαμε μια υδρόγειο σφαίρα και έναν φακό.

1 17 2 17

Τα παιδιά αποτύπωσαν σε χαρτί το πως φαντάζονται την μέρα και πως τη νύχτα και έκαναν σχετικό κολλάζ.

5 17 6 11 7 10 8 8 9 4

Γράψαμε τις λέξεις Γη, Σελήνη και Ήλιος

1 20 2 20 3 18

Στη συνέχεια, μάθαμε, γράψαμε ποικιλοτρόπως και κατασκευάσαμε το Η του Ήλιου.

3 19 4 19 5 19 6 13

Τέλος, διαβάσαμε το παραμύθι “Ο Φεγγαροσκεπαστής”, όπου αποτέλεσε έναυσμα να μιλήσουμε για τις φάσεις της Σελήνης, τις οποίες φτιάξαμε και εμείς με τη χρήση μπισκότων.

1 18 2 181 19 2 19 3.1 3 17 4 18 5 18 6 12