Όταν έχουμε ήλιο, έχουμε μέρα ή νύχτα;
Όταν έχουμε ημέρα, έχουν και οι άλλες χώρες;
Τί συμβαίνει, όταν έχουμε νύχτα;
Απάντηση σε αυτές τις ερωτήσεις δόθηκε μέσω της δραματοποίησης, όπου ένα παιδί γίνεται ήλιος και τα υπόλοιπα χώρες, που κινούνται σε τροχιά γύρω από αυτόν με τη συνοδεία μουσικής. Όταν η μουσική σταματάει τα παιδιά-χώρες που τον κοιτούν έχουν μέρα, ενώ τα υπόλοιπα νύχτα για αυτό και γυρίζουν την πλάτη.
Για καλύτερη εμπέδωση της εναλλαγής μέρας νύχτας χρησιμοποιήσαμε μια υδρόγειο σφαίρα και έναν φακό.
Τα παιδιά αποτύπωσαν σε χαρτί το πως φαντάζονται την μέρα και πως τη νύχτα και έκαναν σχετικό κολλάζ.
Γράψαμε τις λέξεις Γη, Σελήνη και Ήλιος
Στη συνέχεια, μάθαμε, γράψαμε ποικιλοτρόπως και κατασκευάσαμε το Η του Ήλιου.
Τέλος, διαβάσαμε το παραμύθι “Ο Φεγγαροσκεπαστής”, όπου αποτέλεσε έναυσμα να μιλήσουμε για τις φάσεις της Σελήνης, τις οποίες φτιάξαμε και εμείς με τη χρήση μπισκότων.