Ολοκλήρωση των εγγραφών για το σχ έτος 2024-2025

Για την ολοκλήρωση των εγγραφών των  προνηπίων για το σχ έτος 2024-2025 οι γονείς/κηδεμόνες  μπορούν να επισκέπτονται το σχολείο καθημερινά από 8 – 10 και 15 -17 Απριλίου και ώρες 8:00-8:30 ή 13:00-13:30 και να προσκομίζουν :

1)Το βιβλιάριο υγείας του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

2) Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) , το οποίο συμπληρώνεται από τον παιδίατρο. Μπορείτε να το κατεβάσετε στο σύνδεσμο: adym_deltio_kai_fyllo_exetasis_2014

3)Ενυπόγραφη Υ.Δήλωση και των δυο των γονέων/κηδεμόνων από το gov.gr ή από το ΚΕΠ για την δήλωση φοίτησης στο Ολοήμερο -Προαιρετικό Πρόγραμμα, την Πρωινή Υποδοχή , διάφορα πρακτικά θέματα του νηπιαγωγείου κτλ που θα βρείτε εδώ: ΥΔ-goneis_gov_ΑΡΧΗ ΧΡΟΝΙΑς

Το έγγραφο της ΥΔ υποχρεωτικά το υποβάλλουν και οι δύο γονείς και δεν γίνεται δεκτό αν δεν έχει επικυρωθεί σε ΚΕΠ ή δεν έχει εκδοθεί απo gov.gr 

4) Το Ατομικό Πληροφοριακό Δελτίο Μαθητή που συμπληρώνεται από τους γονείς με μερικές βασικές πληροφορίες για την πρώτη γνωριμία των εκπαιδευτικών με το παιδί.

Μπορείτε να το βρείτε εδώ : ATOMIKO DELTIO 2024-5

5) Στην περίπτωση μαθητών/τριών με αναπηρία ή άλλες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι γονείς/κηδεμόνες συνυποβάλλουν την γνωμάτευση από το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (εφόσον υπάρχει). Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

Για οποιαδήποτε πληροφορία βοήθεια ή συνεννόηση, οι γονείς μπορούν να επικοινωνούν με το σχολείο, 2109732852

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΖΩΙΑΣ -4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024

Από φέτος , ταυτόχρονα με την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων ζωών καθιερώθηκε και η Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας η 4η Απριλίου κάθε σχολικού έτους, η οποία θα είναι αφιερωμένη στην υλοποίηση δράσεων φιλοζωίας. ΕΕΕ!!!!!! άλλο που δεν θέλαμε κι εμείς! Μια ακόμα ευκαιρία να συζητήσουμε για τα αγαπημένα ζώα, τις ανάγκες τους, την έννοια της Φιλοζωίας!!! Τα παιδιά στην συζήτηση έδωσαν όλες τις πιθανές εκδοχές του τι σημαίνει “ΦΙΛΟΖΩΙΑ”  και ο καθένας ζωγράφισε μια ενέργεια Φιλοζωίας για ένα φανταστικό ή πραγματικό ζωάκι !!!

εικόνα Viber 2024 04 04 11 46 02 811 εικόνα Viber 2024 04 04 11 46 43 018 εικόνα Viber 2024 04 04 11 47 08 881 εικόνα Viber 2024 04 04 11 47 18 260 εικόνα Viber 2024 04 04 11 47 24 802 εικόνα Viber 2024 04 04 11 47 32 543 εικόνα Viber 2024 04 04 11 47 41 354 εικόνα Viber 2024 04 04 11 47 51 265 εικόνα Viber 2024 04 04 11 47 59 554 εικόνα Viber 2024 04 04 11 48 09 672 εικόνα Viber 2024 04 04 11 48 19 099 εικόνα Viber 2024 04 04 11 48 29 539

Γνωρίσαμε και τον ζωγράφο Romero Britto και το έργο του BEST FRIENDS! και φυσικά δουλέψαμε με πινέλα και το ζωντανέψαμε με τον δικό μας τρόπο!!!

εικόνα Viber 2024 04 04 12 09 57 141 εικόνα Viber 2024 04 04 12 10 05 976 εικόνα Viber 2024 04 04 12 10 15 687 εικόνα Viber 2024 04 04 12 10 25 513 εικόνα Viber 2024 04 04 12 10 33 253 εικόνα Viber 2024 04 04 12 11 03 529 εικόνα Viber 2024 04 04 12 11 13 313 εικόνα Viber 2024 04 04 12 11 26 236 εικόνα Viber 2024 04 04 12 11 37 154 εικόνα Viber 2024 04 05 10 10 20 596 εικόνα Viber 2024 04 05 10 10 32 813 εικόνα Viber 2024 04 05 10 10 40 019

Πρόσκληση σε θεματική συνάντηση για γονείς

Παρουσίαση1

“Πόσο μικρό ή/και πόσο μεγάλο είναι το παιδί μου;” Οι αντιθέσεις στην ανάπτυξη των νηπίων 4 ως 6 ετών και ο ρόλος του γονέα

Παρατηρούμενες αντιθέσεις στην ανάπτυξη των παιδιών παγιδεύουν γονείς και παιδαγωγούς, με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζουν τα παιδιά είτε ως πιο μεγάλα ηλικιακά, είτε ως πιο μικρά. Από την άλλη μεριά, το κοινωνικό στερεότυπο οδηγεί τους ενήλικες να συγκρίνουν τα παιδιά μεταξύ τους καθώς και να τρέφουν προσδοκίες που δεν συνηχούν με τις ανάγκες και τις δυνατότητες του συγκεκριμένου παιδιού.

Πώς μπορούμε να ακούμε τις πραγματικές ανάγκες και δυνατότητες των παιδιών; Στη θεματική μας συνάντηση θα συζητήσουμε τις παραπάνω αντιθέσεις, μέσα από:
α) τα στάδια ανάπτυξης στην ηλικία 4 και άνω ετών
β) τα χαρακτηριστικά της εποχής και του πολιτισμού μας
γ) το προσωπικό βίωμα του γονέα

Η συνάντηση συνδιοργανώνεται από το 4ο και  6ο Νηπιαγωγείο Αγίου Δημητρίου υπό την καθοδήγηση της ψυχολόγου των δύο σχολείων Κας Ηλέκτρας Αναγνωστοπούλου

Και θα πραγματοποιηθεί Την ΤΕΤΑΡΤΗ 20 Μαρτίου 2024 και ώρα 6:00- 8:00 μ.μ.
στο χώρο του 6ου Νηπιαγωγείου Αγίου Δημητρίου, στην οδό Μενελάου 74.

Παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής.
https://forms.gle/9emruY2yc7xytLzi6

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συμμετοχή σας!

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό σχολείο για το σχ έτος 2024-2025

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 1024x711 1

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025 ξεκινούν από την Παρασκευή 1 Μαρτίου μέχρι και την Τετάρτη 20 Μαρτίου. Οι αιτήσεις πραγματοποιούνται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.
Την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής υποβάλουν οι γονείς/ κηδεμόνες για το δημόσιο Νηπιαγωγείο, που ανήκει το νήπιο – προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική Διεύθυνση: http://proti-eggrafi.services.gov.gr

Για το σχολικό έτος 2024-2025 στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται παιδιά, που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών (έτος γέννησης 2020).

ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα προνήπια που ήδη φοιτούν στο σχολείο, εγγράφονται αυτόματα στο νήπιο και δεν απαιτούνται εκ νέου ενέργειες από τους γονείς.
Δείτε την εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ εδώ:  

Δείτε τα όρια του 4ου Νηπιαγωγείου εδώ

Για την εγγραφή των νηπίων στο Δημοτικό απαιτείται και  η ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ που θα παραλάβετε από το σχολείο. 

Δείτε την εγκύκλιο για την εγγραφή στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ  εδώ 

Μέρα – Νύχτα

Όταν έχουμε ήλιο, έχουμε μέρα ή νύχτα;

Όταν έχουμε ημέρα, έχουν και οι άλλες χώρες;

Τί συμβαίνει, όταν έχουμε νύχτα;

Απάντηση σε αυτές τις ερωτήσεις δόθηκε μέσω της δραματοποίησης, όπου ένα παιδί γίνεται ήλιος και τα υπόλοιπα χώρες, που κινούνται σε τροχιά γύρω από αυτόν με τη συνοδεία μουσικής. Όταν η μουσική σταματάει τα παιδιά-χώρες που τον κοιτούν έχουν μέρα, ενώ τα υπόλοιπα νύχτα για αυτό και γυρίζουν την πλάτη.

3 16 4 17

Για καλύτερη εμπέδωση της εναλλαγής μέρας νύχτας χρησιμοποιήσαμε μια υδρόγειο σφαίρα και έναν φακό.

1 17 2 17

Τα παιδιά αποτύπωσαν σε χαρτί το πως φαντάζονται την μέρα και πως τη νύχτα και έκαναν σχετικό κολλάζ.

5 17 6 11 7 10 8 8 9 4

Γράψαμε τις λέξεις Γη, Σελήνη και Ήλιος

1 20 2 20 3 18

Στη συνέχεια, μάθαμε, γράψαμε ποικιλοτρόπως και κατασκευάσαμε το Η του Ήλιου.

3 19 4 19 5 19 6 13

Τέλος, διαβάσαμε το παραμύθι “Ο Φεγγαροσκεπαστής”, όπου αποτέλεσε έναυσμα να μιλήσουμε για τις φάσεις της Σελήνης, τις οποίες φτιάξαμε και εμείς με τη χρήση μπισκότων.

1 18 2 181 19 2 19 3.1 3 17 4 18 5 18 6 12

14 Φλεβάρη γιορτάζει η Αγάπη!!!

Με αφορμή την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου βρήκαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τα παιδιά για την αγάπη. Η αγάπη είναι ένα από τα πιο σημαντικά και έντονα συναισθήματα στη ζωή του ανθρώπου.

Αφού, λοιπόν, συζητήσαμε για το τί σημαίνει αγάπη και τη σημασία της, αποφασίσαμε να μάθουμε να την γράφουμε με κεφαλαία και πεζά γράμματα.

1 16 2 16 3 15

Στη συνέχεια, συνδυάζοντας την ημέρα της Αγάπης με την τρέχουσα Θεματική μας Ενότητα για το Διάστημα, κατασκευάσαμε τους ατομικούς πυραύλους αγάπης με σύνθημα εκτόξευσης “Η Αγάπη μας ταξιδεύει σε άλλους Γαλαξίες”!!!!

4 16 5 15 6 10 7 9 8 7

STEAM EDUCATION! The BeeBot Art Project PICASSO !

beebot

Ωραία που περάσαμε σήμερα!!!1 Γνωρίσαμε τον μεγάλο ζωγράφο Πάμπλο Πικάσο και τα περίεργα πρόσωπα που ζωγράφιζε!!! Σουρεαλιστικά τα λένε!!! Και χρησιμοποιούσε πολλά γεωμετρικά σχήματα!!!! Μετά συναντήσαμε …..την BEEBOT και τον μεγάλο της αδερφό τον BLUEBOT ! Τα δυο μικρά ρομποτάκια που είναι για μικρά παιδιά, για να κάνουν τα πρώτα βήματα στον προγραμματισμό και την ρομποτική!!! Νομίζετε ότι αυτά δεν ταιριάζουν;;; Λάθοοοοος!!! Με το S.T.E.Α.M  η επιστήμη και η τέχνη συναντιούνται!!!! Φταίξαμε τα δικά μας περίεργα πρόσωπα ….αλά Πικάσο , τα βάλαμε πάνω στην πίστα και προγραμματίσαμε το Ρομποτάκι μας να συναντήσει την το έργο μας!!! Περάσαμε ΑΠΙΘΑΝΑ!!!!

-Κυρία θα πάρουμε κι εμείς BEEBOT  στο νηπιαγωγείο;;;

-Σίγουρα ΝΑΙΙΙΙΙ!!!!!! Θα την παραγγείλουμε για να την έχουμε σύντομα!!!

Οι τέσσερις εποχές!!!

Αφού παρατηρήσαμε τις αλλαγές στον καιρό, αναφερθήκαμε στις αλλαγές που υπάρχουν στη φύση, αλλά και στην ενδυμασία μας. Αποφασίσαμε, λοιπόν, να προσεγγίσουμε τη θεματική των τεσσάρων εποχών.

Αρχικά, είδαμε την ιστορία “Όλες οι εποχές του χρόνου σ’ ένα δέντρο”. Χωριστήκαμε σε 4 ομάδες, όσες και οι εποχές και φτιάξαμε το δικό μας δέντρο εποχών.

ΔΕΝΤΡΟ 1 ΔΕΝΤΡΟ 2 ΔΕΝΤΡΟ 3 ΔΕΝΤΡΟ 4 ΔΕΝΤΡΟ 5 ΔΕΝΤΡΟ 6

Στη συνέχεια, ζωγραφίσαμε στον πίνακα της τάξης μας τις εποχές δημιουργώντας τον δικό μας πίνακα αναφοράς.

ΠΙΝΑΚΑΣ 1 ΠΙΝΑΚΑΣ 2

Κάναμε σειροθέτηση των εποχών και των αντίστοιχων μηνών τους.

ΣΕΙΡΟΘΕΤΗΣΗ 1 ΣΕΙΡΟΘΕΤΗΣΗ 2 ΣΕΙΡΟΘΕΤΗΣΗ 3 ΣΕΙΡΟΘΕΤΗΣΗ 4 ΣΕΙΡΟΘΕΤΗΣΗ 5 ΣΕΙΡΟΘΕΤΗΣΗ 6

Κατασκευάσαμε τον τροχό των εποχών και των μηνών, που μας υποδεικνύει σε ποιον μήνα είμαστε.

ΤΡΟΧΟΣ 1 ΤΡΟΧΟΣ 2 ΤΡΟΧΟΣ 3

Τέλος, ζωγραφίσαμε εικόνες για την κάθε εποχή, γράψαμε το όνομά τους αντιστοίχως και κατασκευάσαμε το παράθυρο των 4 εποχών.

ΠΑΡΑΘΥΡΟ 1 ΠΑΡΑΘΥΡΟ 2 ΠΑΡΑΘΥΡΟ 3 ΠΑΡΑΘΥΡΟ 4 ΠΑΡΑΘΥΡΟ 5ΠΑΡΑΘΥΡΟ 6 1 ΠΑΡΑΘΥΡΟ 7

Αγαπημένες 4 εποχές!!!

Οι ομάδες γρήγορα δημιουργούνται με καρτελάκια των 4 εποχών και οι μικροί συνεργάτες αναλαμβάνουν έργο….να συζητήσουν και να  φτιάξουν σε ένα Α3 χαρτί -ομαδικά- ότι νομίζουν οτι ταιριάζει στην εποχή τους!!! Μετά θα αποφασίσουν ποιος θα το παρουσιάσει στην ολομέλεια και με τα πολλά και τις συζητήσεις μας να…καταλήξαμε στον ΚΥΚΛΟ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ!!!

εικόνα Viber 2024 02 08 14 02 09 620 εικόνα Viber 2024 02 08 14 02 09 699 εικόνα Viber 2024 02 08 14 02 09 775εικόνα Viber 2024 02 08 14 02 09 881εικόνα Viber 2024 02 06 12 03 10 856εικόνα Viber 2024 02 06 12 03 02 296

Γιατί άραγε οι εποχές αλλάζουν;;; 

…Γιατί έρχεται το καλοκαίρι…

…γιατί γυρίζουμε την σελίδα και το ημερολόγιο και περνάνε οι μέρες…

….γιατί η γη γυρίζει και ο ήλιος την ζεσταίνει άλλες φορές πολύ και άλλες λίγο!!!

Αυτή είναι η αλήθεια γιατί το έχουν ανακαλύψει οι ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ!!!

Όμως στα αρχαία χρόνια που δεν είχαν επιστημονικά εργαλεία σκέφτηκαν ένα μύθο!!!! Της Δήμητρας και της Περσεφόνης

https://video.link/w/vl65c4c992be817#

Γίναμε κι εμείς μικροί ηθοποιοί και πήραμε ρόλους!!!! Δήμητρα…Περσεφόνη…Δίας…Ερμής… Πλούτωνας…άλογα του Πλούτωνα… Άνοιξη….Χειμώνας…. και τι δεν γίναμε για να παίξουμε την μυθολογία!!!!

εικόνα Viber 2024 02 08 11 48 44 718εικόνα Viber 2024 02 08 11 48 47 023εικόνα Viber 2024 02 08 11 48 46 390 εικόνα Viber 2024 02 08 11 49 49 685  εικόνα Viber 2024 02 08 11 48 45 706εικόνα Viber 2024 02 08 11 48 42 637εικόνα Viber 2024 02 08 11 48 47 612εικόνα Viber 2024 02 08 11 48 44 896εικόνα Viber 2024 02 08 11 48 44 417

Και ζωγραφίσαμε την αγαπημένη μας στιγμή στον μύθο!!!

εικόνα Viber 2024 02 08 14 02 09 531εικόνα Viber 2024 02 08 14 02 08 160

Εργαστήριο δεξιοτήτων ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2023-ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2024: ΥΓΕΙΑ: Διατροφή και Άσκηση “Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και μυαλό δυνατό”

Δεδομένου ότι το πρόβλημα της παχυσαρκίας εντοπίζεται από την  παιδική ηλικία, γίνεται εύκολα αντιληπτή η ανάγκη υλοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων, προκειμένου να τροποποιηθούν προς το καλύτερο οι στάσεις και οι αντιλήψεις των παιδιών αυτής της ηλικίας και να υιοθετηθούν αλλαγές στον τρόπο ζωής (διατροφή, φυσική δραστηριότητα κτλ) επωφελείς για την υγεία τους. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και μυαλό δυνατό» αποτελεί μία εισαγωγή των μαθητών/τριών στις σωστές διατροφικές συνήθειες και στη σημασία της άσκησης για την υγεία τους, υπό το πρίσμα των δεξιοτήτων μάθησης “4C” (επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη δημιουργικότητα).

  • Να εκφράζουν τις σκέψεις τους για ένα πρόβλημα.
  • Να συνεργάζονται σε ομάδες για την εκτέλεση ενός κοινού σκοπού.
  • Να εκτιμούν το επίπεδο φυσικής δραστηριότητάς τους και να προτείνουν λύσεις
  • Να καλλιεργούν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες
  • Να σκέφτονται κριτικά ως προς την ποιότητα και ποσότητα των τροφών
  • Να σκέφτονται κριτικά ως προς τις συνήθειες διατροφής και άσκησης τους.
  • Να ενεργοποιούνται για ανάληψη δράσεων σε ομάδες.
  • Να καλλιεργούν την κριτική τους σκέψη

ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ

Ο Ντετέκτιβ ΒΑΝΣ έχει ένα πρόβλημα! Τα παιδιά του τρώνε συνέχεια σοκολάτες χάμπρουγκερ , πίνουν αναψυκτικά και βλέπουν συνέχεια τηλεόραση καθισμένα στον καναπέ! Τελικά αρρώστησαν και ο γιατρός του είπε οτι πρέπει να αλλάξουν διατροφικές συνήθειες και να αυξήσουν την φυσική δραστηριότητα!! Ο Ντετεκτιβ δεν προλαβαίνει να βρει όλες τις πληροφορίες και τα στοιχεία για αυτό και ζητά την βοήθεια των παιδιών!!! ‘Έστειλε στο Σχολείο τους βοηθούς του τον ΜΠΛΟΥΜ την ΜΠΛΙΜ και τον σκυλάκο ΜΠΛΟ για να φέρουν όλο το υλικό και τις οδηγίες ώστε τα παιδιά να βοηθήσουν στις έρευνες!!! Τα παιδιά έγιναν μικροί,,,πράκτορες, απόκτησαν κωδικό αριθμό και ξεκινούν να ανακαλύψουν τα μυστικά της διατροφής και της άσκησης για να βοηθήσουν τον Ντετέκτιβ ΒΑΝΣ!!! Για να βρουν οτι χρειάζεται είπαν ότι πρέπει να βρούν βιβλία , να ρωτήσουν και να συνεργαστούν με τους γονείς αλλά και ειδικούς , επιστήμονες, γυμναστές και αθλητές!!! Οι ντετέκτιβ της διατροφής και άσκησης γνωρίζονται και προετοιμάζονται!!

1ο εργαστήριο τα παιδιά θα μάθουν να εκφράζουν τις σκέψεις τους για ένα πρόβλημα και να δίνουν προσοχή σε όσα λένε οι άλλοι

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΒΟΗΘΩΝ ΤΟΥ ΝΤΕΤΕΝΤΙΒ ΒΑΝΣ

1. Ας γνωριστούμε: Περπατήματα των ντετέκτιβ

2. Αποκρυπτογράφηση στοιχείων «Μάντεψε το αγαπημένο μου φρούτο»

3. Προτείνω λύσεις στο πρόβλημα του Ντετέκτιβ Βανς

4. Το πιάτο της διατροφής μου

εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 06 343 εικόνα Viber 2024 01 23 12 21 59 365 εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 05 950εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 05 809εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 06 098εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 05 873εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 06 263εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 06 025εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 04 393εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 04 237 εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 04 470εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 04 323εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 04 144 εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 04 548

emailπερπατημα 1περπατημα 2περπατημα 3περπατημα 4πιατο 1πιατο 2πιατο 3προτεινομενες λυσεις 1φρουτο 1φρουτο 2φρουτο 3

2ο εργαστήριο τα παιδιά θα μάθουν να συνεργάζονται σε ομάδες για την εκτέλεση ενός κοινού σκοπού  και να εκτιμούν το επίπεδο φυσικής δραστηριότητάς τους και να προτείνουν λύσεις

Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν την πυραμίδα της άσκησης

1. Συνθέτω την πυραμίδα της άσκησης

2. Αφίσα, ΝΑΙ & ΟΧΙ φυσικής δραστηριότητας

3. Πόσο δραστήριος είμαι; Τα παιδιά παρουσιάζουν τα ερωτηματολόγια που ετοίμασαν με τους γονείς

εικόνα Viber 2024 01 23 12 21 59 258εικόνα Viber 2024 01 23 12 21 51 947 εικόνα Viber 2024 01 23 12 21 56 350 εικόνα Viber 2024 01 23 12 21 59 465 εικόνα Viber 2024 01 23 12 21 59 594 εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 00 947 εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 01 038 εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 04 672 εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 04 829 εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 04 957 εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 05 063 εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 05 153 εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 05 244 εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 05 312 εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 05 390 εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 05 490 εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 05 580 εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 05 660 εικόνα Viber 2024 01 23 12 22 05 740

συνθεση πυραμιδας φυσικης δραστηριοτητας ανα ομαδες 1εικόνα Viber 2024 02 05 12 53 46 007

123ποσο δραστηριος ειμαι πινακας διπλης εισοδου 1πινακας 2πινακας 3πινακας 4τα ναι και τα οχι

3ο εργαστήριο τα παιδιά θα μάθουν να ανακαλύπτουν νέους τρόπους αξιοποίησης ενός αντικειμένου και να καλλιεργούν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες

Οι Ντετέκτιβ ανακαλύπτουν τα οφέλη της άσκησης

1. Συνέντευξη με ειδικό -ΑΘΛΗΤΗ

2. Ψηφιακό βιβλίο τα οφέλη της άσκησης

3. Πώς μπορούμε να παίξουμε σε ομάδες με ένα μαντήλι, ένα πλαστικό μπουκάλι, μια κορδέλα,;

συνεντευξη με γυμναστη 12 13 14ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ 1ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ 2ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ 3Π. Ο. 4Π.Ο. 5Π.Ο. 6ψηφιακο βιβλιοΨ. Β. 2Ψ.Β. 3

4ο εργαστήριο τα παιδιά θα μάθουν να συνεργάζονται με τα μέλη της ομάδας τους για την εκτέλεση ενός κοινού σκοπού και να σκέφτονται κριτικά ως προς την ποιότητα και ποσότητα των τροφών

Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν την πυραμίδα της διατροφής και τις ομάδες των τροφών

1. Συνθέτω την πυραμίδα μεσογειακής διατροφής Πως νομίζω οτι είναι η σωστή;

εικόνα Viber 2024 02 01 12 01 27 696 εικόνα Viber 2024 02 01 12 01 27 828 εικόνα Viber 2024 02 01 12 01 27 92412345εικόνα Viber 2024 01 25 11 47 43 555εικόνα Viber 2024 01 25 11 47 57 281εικόνα Viber 2024 01 25 11 48 22 641εικόνα Viber 2024 01 25 11 48 37 838

Αυτή είναι η σωστή!!

εικόνα Viber 2024 02 01 12 02 15 486

2. Συνέντευξη με διατροφολόγο

Ήρθε στο σχολείο μας καλεσμένη η μαμά μαθητή που είναι γυμνάστρια και ασχολείται με την υγιεινή διατροφή !!!

3. Τρέφομαι σωστά ;

Αποδελτίωση των ερωτηματολογίων των παιδιών και συλλογή αποτελεσμάτων σε στατιστικό πίνακα!

1 1 2 1 3 1 4 1 5 1εικόνα Viber 2024 02 05 12 53 58 041

4. Το πιάτο της διατροφής

1 3 2 3 3 3 4 3 5 3 6 1 7 1 8 9 10

5ο εργαστήριο τα παιδιά θα εξοικειωθούν με τις ρουτίνες σκέψης και θα συνεργάζονται με τα μέλη της ομάδας τους για την εκτέλεση ενός κοινού σκοπού.

Οι ντετέκτιβ μαγειρεύουν

1. Φρούτα και λαχανικά κάθε εποχής Τα ξεχωρίζουμε σε ομάδες , παίζουμε θεατρικό παιχνίδι μανάβικο

1 4 2 4 3 4 4 4 5 4 6 2 7 2 8 1 9 1 10 1

Ο Ζωγράφος Ζουζέπε Αρτσιμπόλντο είχε την ιδέα να φτιάξει έργα τέχνης με φρούτα και λαχανικά Τα είδαμε εμπνευστήκαμε φτιάξαμε τα δικά μας έργα με πολλούς τρόπους!!!

11 12 13 14 15 16 17 18

εικόνα Viber 2024 02 05 12 31 26 141 εικόνα Viber 2024 02 05 12 31 26 170 εικόνα Viber 2024 02 05 12 31 26 967 εικόνα Viber 2024 02 05 12 42 00 738 εικόνα Viber 2024 02 05 12 42 00 831 εικόνα Viber 2024 02 05 12 42 00 873

2. Καθαρίζουμε σε ομάδες και ξεφλουδίζουμε τα υλικά μας για να φτιάξουμε σαλάτα λαχανικών και σουβλάκια φρούτων!!! Μέλι και κανέλα στα σουβλάκια μας Αλατάκι λεμόνι και λάδι στην σαλατούλα μας και γίνονται ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑ!!!!

1 5 2 5 3 54 5 5 5

3. Καταγράφω τη συνταγή με την ομάδα μου και την στέλνουμε στον Ντετέκτιβ Βανς να την φτιάξει και στα παιδιά του!!!

λαχανικα GIFφρουτασυνταγεσ σαλατα1 σαλατα 3σαλατα2 

1 6 2 6 4 6 5 6 6 3 7 3 8 2 9 2 10 2 11 1 12 1 13 1 14 1 15 1

6ο εργαστήριο τα παιδιά θα μάθουν να σκέφτονται κριτικά ως προς τις συνήθειες διατροφής και άσκησης τους και να συνεργάζονται με τα μέλη της ομάδας τους για την εκτέλεση ενός κοινού σκοπού.

Οι ντετέκτιβ επιλύουν προβλήματα διατροφής

1. Που με οδηγούν οι διατροφικές μου επιλογές;

εικόνα Viber 2024 02 01 12 15 23 637 εικόνα Viber 2024 02 01 12 15 33 825 εικόνα Viber 2024 02 01 12 15 51 976 εικόνα Viber 2024 02 01 12 16 00 700

1 7 2 7 3 6 4 7 5 7 6 4 7 4 8 3 9 3

2. Θεατρικό παιχνίδι: Γινόμαστε ειδικοί και δίνουμε Συμβουλές υγείας!  ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!!! Τα παιδιά δεν τρώνε σωστά ! Οι γονείς τα πηγαίνουν σε Διατροφολόγο και Γυμναστή για να πάρουν σωστές συμβουλές διατροφής και άσκησης!!!

1 12 2 12 3 11 4 12 5 12 6 7 7 7 8 5

1 13 2 13 3 12 4 13 5 13 6 8εικόνα Viber 2024 02 01 13 07 01 944εικόνα Viber 2024 02 01 13 06 14 751

 

7ο εργαστήριο τα παιδιά θα μάθουν να ενεργοποιούνται για ανάληψη δράσεων σε ομάδες και να καλλιεργούν την κριτική τους σκέψη

Οι ντετέκτιβ κατασκευάζουν – Κριτικός αναστοχασμός

1. Κατασκευή επιτραπέζιου παιχνιδιού ΦΙΔΑΚΙ και ιστορίας με την χρήση ζαριών και κουκλοθέατρο με ήρωες φαγητά!!

2. Κριτικός αναστοχασμός

3. Φύλλο αυτοαξιολόγησης

1 10 2 10 3 9 4 10 5 101 112 113 105 116 67 64 11εικόνα Viber 2024 02 05 12 31 27 039εικόνα Viber 2024 02 05 12 38 34 813εικόνα Viber 2024 02 05 12 31 26 103εικόνα Viber 2024 02 05 12 31 27 243εικόνα Viber 2024 02 05 12 31 27 214εικόνα Viber 2024 02 05 12 31 27 182εικόνα Viber 2024 02 05 12 31 26 934εικόνα Viber 2024 02 05 12 31 26 899εικόνα Viber 2024 02 05 12 31 27 003

Τελικά λύσαμε ΟΟΟΟΟλους τους γρίφους και συμπληρώσαμε την καρτέλα με τα γράμματα!!! ΥΓΕΙΑ  έχουμε όταν κάνουμε συχνά άσκηση και έχουμε σωστή διατροφή!!!

εικόνα Viber 2024 02 05 12 42 00 614εικόνα Viber 2024 02 05 12 42 00 696εικόνα Viber 2024 02 05 12 42 00 7754 14

Φύλλο αυτοαξιολόγησης…Πώς τα πήγα άραγε;;;

1 14 2 14 3 13

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΕΠΊΣΚΕΨΗ ΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤ’ΗΡΙΟ : ΈΠΊΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΤΡΟΦΟΎΠΟΛΗ!