Χαρακτηριστικά του παιδιού 4-6 ετών



Λήψη αρχείου

Πηγή: Ψηφιακό Υλικό για την Προσχολική Εκπαίδευση της Πρεβεζάνου Β. ΣΕΕ ΠΕ60

Ενημέρωση γονέων για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων

rubiks cube-orange

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν καινοτόμο διδακτική και εκπαιδευτική δράση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής -ΙΕΠ η οποία συνίσταται στην προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο αλλά και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου  αξιοποιώντας μεθόδους διερευνητικής – ανακαλυπτικής μάθησης  Μετά την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης κατα το προηγούμενο σχ έτος από  φέτος, 2021-2022, εισάγονται επίσημα στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου

Στόχος τους είναι η ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές και στις μαθήτριες, σε συνδυασμό με τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου πλαισίου προγράμματος με δομή Ανοικτών, Ζωντανών Προγραμμάτων Σπουδών και Διαδικασιών. Τα εργαστήρια δεξιοτήτων απευθύνονται στη γενική κουλτούρα του ατόμου και της σχολικής κοινότητας και επεξεργάζονται τα θέματα της ίδιας της ζωής. Η βάση τους είναι υπερεπιστημονική και ολιστική και η προσέγγισή τους υπερ-επιστημονική

Οι Θεματικοί Κύκλοι που θα αξιοποιηθούν προκύπτουν από τους Παγκόσμιους Δείκτες Αειφόρου Ανάπτυξης:

  • Ζω καλύτερα – Ευ Ζην
  • Φροντίζω το Περιβάλλον
  • Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
  • Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

 

Κύκλοι Δεξιοτήτων που επιδιώκεται να αναπτυχθούν  μέσα από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων:

Α) Κύκλος των δεξιοτήτων μάθησης  Κριτική σκέψη– Επικοινωνία– Συνεργασία– Δημιουργικότητα-4Cs
Β) Κύκλος των δεξιοτήτων ζωής  Αυτομέριμνα– Κοινωνικές Δεξιότητες– Πολιτειότητα– Ενσυναίσθηση και ευαισθησία Προσαρμοστικότητα– Ανθεκτικότητα– Υπευθυνότητα– Πρωτοβουλία– Οργανωτική ικανότητα– Προγραμματισμός– Παραγωγικότητα
Γ) Κύκλος των δεξιοτήτων της τεχνολογίας και της Επιστήμης:  Δεξιότητες Μοντελισμού και προσομοίωσης Πληροφορικός και  Ψηφιακός γραμματισμός Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο
Δ) Κύκλος των δεξιοτήτων του νου  Στρατηγική σκέψη– Επίλυση προβλημάτων Μελέτη περιπτώσεων (case studies)  Κατασκευές– Πλάγια σκέψη

Εφαρμογή του Προγράμματος:

Η εκπόνηση του σχεδίου δράσης του σχολείου στα εργαστήρια δεξιοτήτων περιλαμβάνει την υλοποίηση προγραμμάτων και από τους τέσσερις (4) Θεματικούς Κύκλους  διάρκειας 5- 7 εβδομάδων ο καθένας Κάθε ενότητα θα ολοκληρώνεται σε  5 ως 7 εργαστήρια και κάθε εργαστήριο θα πραγματοποιείται σε 2 ως 3 διδακτικές ώρες.

Ένταξη των εργαστηρίων στο καθημερινό Ωρολόγιο Πρόγραμμα:

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων εντάσσονται στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τάξης και υλοποιούνται κατά την πρωινή λειτουργία στις Οργανωμένες Δραστηριότητες και διερευνήσεις με βάση το Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου

Φέτος ο Σύλλογος διδασκόντων αποφάσισε ομόφωνα  τα δύο  τμήματα του σχολείου να ακολουθήσουν κοινή δομή του Προγράμματος Καλλιέργειας Δεξιοτήτων και επέλεξε τα παρακάτω ανά θεματικό κύκλο προγράμματα από την βιβλιοθήκη του ΙΕΠ:
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ :Ανθρώπινα δικαιώματα  «Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική!» Οκτώβριος – Νοέμβριος
ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ -ΕΥ ΖΗΝ: Υγεία / Αυτομέριμνα «Το Παπάκι Πάει»  Δεκέμβριος – Ιανουάριος
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ: Ψηφιακές Δεξιότητες /«STE(A)Μ και η Γη Γυρίζει…».Φεβρουάριος –Μάρτιος
ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Οικολογία «Φύλαξε το μην πετάς, ανακύκλωσε με μας!» Απρίλιος -Μάιος

Συνεργασία με γονείς / κηδεμόνες

Για την επίτευξη των στόχων των προγραμμάτων Δεξιοτήτων αλλά και γενικά του συνολικού προγράμματος του νηπιαγωγείου,  η συνεχής ενημέρωση, η συνεργασία και η υποστήριξη των γονέων και κηδεμόνων των μαθητών μας είναι απόλυτα απαραίτητη μιας και η βασική φιλοσοφία των προγραμμάτων αυτών είναι η διάχυση των δεξιοτήτων ζωής και στους ενήλικες  μέσω της ενεργής εμπλοκής τους στις εκπαιδευτικές δράσεις ,όποτε και όταν είναι απαραίτητο.

 

Μερικές συμβουλές για μια όμορφη αρχή της νέας σχολικής χρονιάς!

mqdefault

Γονείς, Εκπαιδευτικοί και Παιδιά του 4ου Νηπιαγωγείου Αγίου Δημητρίου είμαστε πια μια μεγάλη ομάδα που πρέπει να συντονιστούμε! Στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς ξεκινάμε «να χτίζουμε» μια κοινή γλώσσα επικοινωνίας για να λειτουργεί η ομάδα του Νηπιαγωγείου όσο το δυνατόν πιο ήρεμα, ειρηνικά και δημιουργικά!

Ακολουθούν μερικές συμβουλές για μια όμορφη αρχή της νέας σχολικής χρονιάς!

  • Αποχαιρετισμοί.
    Ένα φιλί, μια αγκαλιά και ένα “Να περάσεις μια υπέροχη μέρα!”, είναι όλα όσα χρειάζονται. Με εξαίρεση την αρχή της σχολικής χρονιάς, όπου το παιδί προσαρμόζεται, μην χρονοτριβείτε. Εάν στο παιδί σας αρέσει να γνωρίζει το πρόγραμμά του, μπορείτε να πείτε ακόμη κάτι που θα κάνετε μαζί όταν τελειώσει το σχολείο, π.χ. “Θα πάμε μαζί στο πάρκο!”. Και μην πισωγυρίζετε διότι έτσι αυξάνεται δραματικά το άγχος του αποχωρισμού. Είναι καλύτερα να κάνετε μια καθαρή και γρήγορη αποχώρηση ακόμη κι αν το παιδί κλαίει. Σιγά – σιγά θα αντιληφθεί τί συμβαίνει, θα νιώσει την ασφάλεια του νηπιαγωγείου και θα αποκτήσει τον έλεγχο της κατάστασης.
  • Συνέπεια στην ώρα. Προσέλευση 7:45-8:00 και 8:15 – 8:30 Αποχώρηση  13:00 και 16:00.Το παιδί χάνει ένα κομμάτι από την καθημερινή ρουτίνα του σχολείου, αν συνεχώς καθυστερεί, και έρχεται σε δύσκολη θέση απέναντι στους συμμαθητές και τη νηπιαγωγό του. Επίσης στην αποχώρηση είναι δύσκολο να διαχειριστεί τους λόγους που φεύγει πάντα τελευταίο από το σχολείο.
  • Δεν μπορούν όλα τα παιδιά να συμπαθήσουν τη δασκάλα τους αμέσως (προφανώς ούτε και εσείς!) Χρειαζόμαστε όλοι χρόνο για να χτιστεί η εμπιστοσύνη , η αγάπη και ο αμοιβαίος σεβασμός. Υποστηρίξτε τις νηπιαγωγούς και αποφύγετε τις όποιες ενστάσεις σας μπροστά στο παιδί. Γίνεται το σωστό παράδειγμα στη δημιουργία ισορροπημένων σχέσεων και ενσυναίσθητης διαχείρισης των προβληματικών καταστάσεων που προκύπτουν!
  • Δώστε προσοχή στις ανακοινώσεις, που υπάρχουν στην είσοδο του σχολείου που λαβαίνετε με e-mail  ή σε σημειώματα μέσα στην τσάντα του παιδιού. Μπορεί να περιέχουν νέα σχετικά με διάφορες δράσεις της τάξης, όπου μπορεί να ζητείται η συμμετοχή σας, κι αν δε δώσετε προσοχή τότε τις συνέπειες τις υπομένει άθελα του το ίδιο το παιδί.
  • Τα ρούχα του σχολείου να είναι ρούχα για παιχνίδι. Στο νηπιαγωγείο τα παιδιά θέλουμε να είναι χαρούμενα και δημιουργικά, γεγονός που μερικές φορές σημαίνει και “λερωμένα”! Κανείς δεν θα σας κρίνει αν το παιδί σας δεν είναι ντυμένο για φωτογράφιση περιοδικού!
  • Τα “πολυάσχολα” νήπια συχνά περιμένουν μέχρι το τελευταίο λεπτό για να πάνε στην τουαλέτα! Ζώνες και επιπλέον κουμπιά, μπορεί να είναι ωραία, αλλά δημιουργούν δυσκολίες και “ατυχήματα”.
  • Η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά! Όταν στέλνετε το παιδί στο σχολείο βρώμικο, αυτό το επηρεάζει αρνητικά για δυο λόγους καταρχήν για την υγεία του και κατά δεύτερον γιατί κανένα παιδί δεν θα θέλει να παίξει μαζί του. Αν υπάρχει κάποια πιο συγκεκριμένη αδυναμία του παιδιού σχετικά με το μπάνιο, την οποία δεν μπορείτε να διαχειριστείτε συζητήστε το με τις νηπιαγωγούς.
  • Προσοχή στο δεκατιανό! Όχι κάθε μέρα τυποποιημένα προϊόντα και γλυκά!
  • Παιχνίδια από το σπίτι. Τα παιχνίδια αυτά δημιουργούν εντάσεις διότι τις περισσότερες φορές τα παιδιά δε θέλουν να τα μοιραστούν με τους άλλους, αλλά από την άλλη θέλουν να τα παρουσιάσουν σε όλους! Επίσης, κατά έναν περίεργο λόγο, πάντα τα παιχνίδια αυτά καταλήγουν σπασμένα! Επομένως ας μείνουμε στο να φέρνουν πράγματα ΟΤΑΝ το ζητούν οι εκπαιδευτικοί για να εμπλουτίσουν ένα πρόγραμμα μαθημάτων-κάτι που θα γίνεται αρκετά συχνά!
  • Ψείρες! Μπορεί να συμβεί στον καθένα. Μη νιώθετε άσχημα. Πρόληψη!! Ενημερώστε τη νηπιαγωγό ώστε να αποφευχθεί η εξάπλωση. Πρέπει να κάνετε καθημερινό έλεγχο στα κεφάλια των παιδιών και εφαρμογή προληπτικών λοσιόν όταν κριθεί απαραίτητο! Επίσης σε περίπτωση που το παιδί κολλήσει θα παραμένει σπίτι και θα επιστρέφει στο σχολείο αφού καθαρίσει εντελώς το κεφαλάκι του από ψείρες και κόνιδες!
  • Δείξτε κατανόηση και στα άλλα παιδιά όπως δείχνετε και στο δικό σας. Γνωρίζετε πως τα παιδιά περνούν δύσκολες φάσεις και οι οικογένειες τους αντιμετωπίζουν άγχος που μερικές φορές  τους οδηγεί σε σπασμωδικές κινήσεις. Αν κάποιο παιδί είναι επιθετικό, έχετε την πίστη ότι οι νηπιαγωγοί θα κρατήσουν το δικό σας ασφαλές και θα κάνουν ό,τι είναι δυνατό για να βελτιώσουν την κατάσταση. Τηρείτε τις αποστάσεις και πολύ διακριτικότητα στον χειρισμό των θεμάτων που προκύπτουν ώστε όλοι μας (γονείς και εκπαιδευτικοί ) να διατηρούμε το ρόλο μας και το κύρος μας στα μάτια του παιδιού.
  • Αν το δικό σας παιδί είναι επιθετικό. Μπορεί να σας φαίνεται αδιανόητο ότι το “αγγελούδι” σας μπορεί να έχει αυτή τη συμπεριφορά, αλλά έχετε πίστη στα λόγια των νηπιαγωγών και μην αμφισβητείτε τα συμβάντα. Πολλές φορές τα παιδιά αντιδρούν διαφορετικά στο σχολείο σε σχέση με το σπίτι γιατί είναι τελείως διαφορετικές οι συνθήκες. Συνεργαστείτε, με διακριτικότητα και όχι μπροστά στο παιδί!
  • Αν υπάρχει κάτι που απασχολεί εσάς ή το παιδί σας, πείτε το! Όχι όμως ενώπιον όλων των γονέων και των παιδιών την ώρα της αποχώρησης. Επιδιώξτε την κατ’ ιδίαν συνάντηση με τις νηπιαγωγούς και μιλήστε γι’ αυτό που σας απασχολεί. Και οι νηπιαγωγοί επιθυμούν όπως κι εσείς, το παιδί σας να είναι χαρούμενο και είναι πρόθυμες να διορθώσουν τα λάθη τους.
  • Το άρρωστο παιδί πρέπει να μένει στο σπίτι του. Στο σχολείο δε θα μπορεί να ανταπεξέλθει, απαγορεύεται ρητά η χορήγηση φαρμάκων δεν μπορεί να φροντίσει επαρκώς ένα άρρωστο παιδί που δε θα νιώθει καλά και ταυτόχρονα ενδέχεται να προκαλέσει επιδημία.
  • Μην αποκρύπτετε σημαντικές πληροφορίες. Εμπιστευτικά μιλήστε στις νηπιαγωγούς για οποιαδήποτε αλλαγή στη ζωή του παιδιού π.χ. διαζύγιο, νέο μωρό, αλλά και οτιδήποτε αφορά το ιατρικό του ιστορικό, προκειμένου να γνωρίσουν καλύτερα τις ανάγκες και τις αδυναμίες του και να δουλέψουν πάνω σ΄αυτές.
  • Όχι απουσίες χωρίς σοβαρό λόγο. Περιστασιακά μια μέρα εκτός σχολείου δεν είναι και σπουδαία υπόθεση. Αν όμως αυτό γίνεται συχνά τότε το παιδί λαμβάνει ένα εσφαλμένο μήνυμα. Το σχολείο είναι σημαντικό και αυτό επιβεβαιώνεται με την παρουσία. Μια παρουσία που πρέπει να είναι αδιαπραγμάτευτη.
  • Ατυχήματα συμβαίνουν. Οι νηπιαγωγοί κάνουν ό,τι μπορούν προκειμένου να μη συμβεί το παραμικρό μέσα στη σχολική μέρα, αλλά υπάρχει η πιθανότητα να μην δουν κάτι κάποια στιγμή. Είναι αναπόφευκτο. Σημασία στην πρόληψη με συζήτηση και κανόνες!
  • Δείξτε ενδιαφέρον για οτιδήποτε φέρνει μαζί του από το σχολείο. Ακόμη κι αν δεν καταλαβαίνετε τί ακριβώς είναι αυτό που κρατάτε στα χέρια σας (!!) το παιδί σίγουρα δούλεψε σκληρά και νιώθει υπερήφανο για το δημιούργημά του.
  • Μη ρωτάτε πως αποδίδουν τα υπόλοιπα παιδιά. Αν το παιδί σας τα πηγαίνει καλά σε κάτι μη ρωτάτε αν και ο φίλος του το κάνει αυτό. Πρόκειται για απόρρητο προσωπικό δεδομένο. Επίσης μη ρωτάτε αν το παιδί σας είναι το εξυπνότερο στην τάξη. Οι νηπιαγωγοί συγκρίνουν την πρόοδο του κάθε παιδιού με τον εαυτό του και όχι με τους άλλους π.χ. ζωγραφίζει τον Δεκέμβριο ένα πρόσωπο τόσο καλά όσο το έκανε το φθινόπωρο;
  • Ενισχύστε τις γνώσεις  που μεταφέρει το παιδί από το σχολείο με επιπλέον δραστηριότητες, στις οποίες μπορεί να συμμετέχει όλη η οικογένεια. Έτσι το βοηθάτε να εμπεδώσει τις νέες γνώσεις και τελικά να ενισχύσει τη δυναμική της ομάδας στην τάξη και νιώθει πολύ καλά από την συνεργασία και σύμπνοια οικογένειας και σχολείου!
  • Ακολουθήστε τους κανόνες που το παιδί μαθαίνει στο σχολείο, και αντικειμενικά ισχύουν, για να τους ακολουθήσει κι αυτό. Με το να αμφισβητείτε τη σημαντικότητά τους, το σχολείο χάνει την αξιοπιστία του και το παιδί βρίσκεται μπροστά σε διλήμματα που δυσκολεύεται να διαχειριστεί. Τα «χέρια που βοηθούν», «οι μαγικές λέξεις» που μας δίνουν δύναμη και θάρρος, ο ευγενικός τρόπος που μιλάμε, ζητάμε, επικοινωνούμε….
  • Αν σας πουν ότι το παιδί σας θα είχε όφελος εάν περνούσε από μια περαιτέρω αξιολόγηση σε κάποιο τομέα των αναπτυξιακών του δεξιοτήτων, αυτό είναι κάτι που δεν λέγεται επιπόλαια. Οι νηπιαγωγοί βλέπουν το παιδί σας όχι μόνο όπως είναι τώρα αλλά όπως θα είναι στο Δημοτικό Σχολείο. Επιθυμούν να του προσφέρουν οποιαδήποτε βοήθεια το συντομότερο δυνατό, οπότε δείξτε εμπιστοσύνη. Δεν είναι κάτι κακό, κάτι που να σας κάνει να ντρέπεστε. Πολλά παιδιά λαμβάνουν βοήθεια από λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές κλπ. προκειμένου να βοηθηθούν.
  • ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗ. “Θα αναπτύξει όμως όλες τις κιναισθητικές, αντιληπτικές, μνημονικές, γλωσσικές και μεταγλωσσικές ικανότητες, που το καθιστούν έτοιμο να εκπαιδευτεί αβίαστα και αποτελεσματικά, χωρίς να δυσκολευτεί/πιεστεί/απογοητευτεί στην εκμάθηση της γραφής και της ανάγνωσης, ένα χρόνο αργότερα στην Α΄ Δημοτικού”.

Αγιασμός 2021

Ο αγιασμός για την επίσημη έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2021-2022 θα γίνει στο προαύλιο του σχολείου την Δευτέρα 13/9 ώρα 9:30 πμ με την παρουσία ΑΥΣΤΗΡΑ ΕΝΟΣ ΜΟΝΟ ΓΟΝΕΑ ανά μαθητή. Ο παρών γονέας θα έχει την ευθύνη για την τήρηση αποστάσεων και χρήση μάσκας από τον ίδιο και το παιδί του κατά την τελετή. Μετά το πέρας του αγιασμού και το καλωσόρισμα που θα γίνει από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, οι γονείς με τα παιδιά αποχωρούν. Σημείωση :Οι πόρτες του προαυλίου θα ανοίξουν για την προσέλευση των μαθητών στις 9:30-  και όχι νωρίτερα ώστε να αποφευχθεί ο πέραν του απαραίτητου, συνωστισμός.

ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ

Η διενέργεια αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test) είναι υποχρεωτική για τους/τις μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου . Εξαιρούνται του μέτρου, τα παιδιά που έχουν ιστορικό νόσησης εντός του τελευταίου 6μήνου. Η είσοδος των μαθητών/μαθητριών στο σχολείο γίνεται με επίδειξη και όχι προσκόμιση βεβαίωσης αρνητικού αποτελέσματος Ο υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος διενεργείται δύο φορές την εβδομάδα, προ Τρίτης και Παρασκευής και έως είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την προσέλευση στη σχολική μονάδα. Κατ’ εξαίρεση, την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας ο πρώτος αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα. Ο δεύτερος έλεγχος, συστήνεται να διενεργείται την 3η ημέρα μετά τον πρώτο σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 53950/4-9-2021 (Β΄4054) ΚΥΑ.

Καλή Σχολική Χρονιά!

Οι εκπαιδευτικοί του 4ου Νηπιαγωγείου, Ανδρεάκενα Δέσποινα-ΕΒΠ, Βασιλάρα Κατερίνα-ΠΕ60, Γεωργούστου Μαρία-ΠΕ60.50, Γεροσίδερη Σία-ΠΕ60,Καζαντζή Μαρία-ΠΕ60,Σακαρέλος Γιώργος-ΠΕ06 (Αγγλικών) Ραπάνου Παναγιώτα-ΠΕ60

Όμορφη και δημιουργική σχολική χρονιά 2021-2022!

Με το άνοιγμα των σχολείων και την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θέλουμε να καλωσορίσουμε τους μαθητές μας και τους γονείς τους, παλιούς και νέους, αλλά και τους καινούριους συναδέλφους που θα πλαισιώσουν την παιδαγωγική ομάδα του νηπιαγωγείου για την τρέχουσα χρονιά και ευχόμαστε σε όλους καλή συνεργασία με υγεία, δύναμη και αντοχή!
Υπενθυμίζουμε στους γονείς των νηπίων να επικοινωνήσουν με το σχολείο για οποιαδήποτε αλλαγή έχει προκύψει στην φοίτηση του παιδιού στο ολοήμερο πρόγραμμα ή το τμήμα πρωινής υποδοχής και οι γονείς των νεοεγγραφέντων προνηπίων να προσκομίσουν στο σχολείο τα έγγραφα που τυχόν εκκρεμούν για την πλήρη συμπλήρωση του φακέλου εγγραφής των παιδιών τους (ΑΔΥΜ, βεβαιώσεις εργασίας για το ολοήμερο κτλ)
Στις επόμενες ημέρες θα αποσταλεί σε όλους τους γονείς e-mail με πληροφορίες για την εκδήλωση του αγιασμού και λεπτομέρειες οργάνωσης και λειτουργίας που είναι απαραίτητες για την ομαλή έναρξη της φοίτησης των παιδιών στο σχολείο.

Ραπάνου Γιώτα, Προϊσταμένη
4ου Νηπιαγωγείου Αγίου Δημητρίου,2109732852

Κουκλοθεατράκι για την αρχή!

Την Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου ο Τάμπο o νεαρός παπαγάλος με την κουκλοθεατρική Ομάδα Ανέμη, έρχεται στο νηπιαγωγείο μας για να μας δείξει πώς με κάθε περιπέτεια και κάθε ταξίδι,,,γινόμαστε καλύτεροι και πιο δυνατοί! Τι καλύτερο και πιο παιδικό για να στηρίξουμε τους μικρούς μας μαθητές αυτόν τον πρώτο καιρό της σχολικής προσαρμογής!Έτσι, όμορφα και με πολλές εξωσχολικές ή ενδοσχολικές δράσεις και θεάματα θα εμπλουτίζουμε κάθε μήνα το δικό μας μοναδικό ταξίδι στην σχολική μας χρονιά!tabo

Όλοι στα κουπιά,,,ένα ταξίδι ξεκινάει!

Αρχίζουμε !

sxolio

Αρχίζουμε! Η σχολική χρονιά θα ξεκινήσει επισήμως την Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017 και ώρα 9:40πμ. με τον αγιασμό που θα πραγματοποιηθεί στην αυλή του Νηπιαγωγείου μας!
Μετά το τέλος του αγιασμού θα γίνει μια πρώτη ενημέρωση (διάρκειας ~15 λεπτών)των γονέων/κηδεμόνων στον χώρο του σχολείου, από την ομάδα των εκπαιδευτικών.