Σας ζητάμε να ψηφίσετε για να δούμε ποιές είναι
οι πιό δημοφιλείς,
(όχι καλύτερες, αφού όλες είναι πολύ αξιόλογες)
από τις ζωγραφιές των παιδιών της ομάδας του προγράμματος
“Γεωμετρικές καλλιτεχνίες 2015-16”
Ψηφίζετε μία φορά, μέχρι 10 από τις ζωγραφιές,
εδώ σε σχόλιο στην δημοσίευση,
(χρειάζεται απλά να δηλώσετε όνομα που θα φαίνεται, και ένα e-mail που δεν θα φαίνεται)
ή στην αντίστοιχη ανάρτηση στην σελίδα μας :
Για να διαλέξετε, μπορείτε να τις δείτε όλες, αλλά και μία-μία
αριθμημένες στο album :
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.888973251228960.1073741847.700447180081569&type=3
Όσοι ενδιαφέρεστε, θα μπορείτε να βλέπετε την κατάταξη στο αρχείο :
(Θα γίνεται ενημέρωση αργά, κάθε μέρα)… (Για αρχή έχει μπει από μία ψήφος σε όλες)…
Η ψηφοφορία λήγει 12 Ιουνίου…
.
Υπέροχα όλα. Μπράβο στους δημιουργούς. Μόνο 10 πρέπει ε; Κρίμα!! Λοιπόν,
51, 81, 7, 1, 38, 65, 83, 96, 68, 66.
Θα μπορούσαν να μπουν όλα μαζί σε αφίσα και να τα απολαμβάνουμε.
Ευχαριστούμε…
20-21-25-27-39-63-80-82-74-106
ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ, ΑΛΛΑ ΔΕ ΜΠΟΡΩ
Ευχαριστούμε…
2 6 19 20 26 56 71 80 93 106
Ευχαριστούμε…
83,93,79,73,65,61,44,1,23,40
Ευχαριστούμε…
106,95,93,78,63,43,30,19,5,1
Ευχαριστούμε…
Συγχαρητήρια κ.Λαμπρινίδη για την καλλιτεχνική ευαισθητοποίηση και τη διεύρυνση των ενδιαφερόντων των μαθητών σας!
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για το πολύ όμορφο αποτέλεσμα αυτής της συλλογικής αλλά και ατομικής προσπάθειας!
Η ΕΠΙΛΟΓΉ… ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ…
5,6,19,45,64,72,74,81
Ευχαριστούμε…
Ευχαριστούμε την κα Κουρή, υπεύθυνη του Γραφείου Πολιτιστικών Προγραμμάτων Β΄ Αθήνας…
Έγιναν 100 όσοι ψήφισαν, έχουμε 13 σχόλια εδώ, και στο facebook 16 στην σημείωση με τις οδηγίες για την ψηφοφορία, 25 στην δημοσίευση με την εικόνα για την ψηφοφορία, και 46 στο album…
Ευχαριστούμε όλους που μας τίμησαν ως τώρα, περιμένουμε και άλλους, για να είναι ακόμα αντιπροσωπευτικότερη η ψηφοφορία…
Συγχαρητήρια σε όλους!!! Εξαιρετικές δημιουργίες!!
2, 3, 7,15, 22, 26,16, 45, 66, 101
Ευχαριστούμε…
Ψηφίζω 93, 61, 110, 96, 74, 72, 36, 6, 1, 83
Ευχαριστούμε…
Καλημέρα!
Όλα μου άρεσαν! Εκφράζουν πώς αισθάνονται και πώς σκέφτονται οι μαθητές, δημιουργώντας τέτοιες ωραίες ζωγραφιές. Για να αποφασίσω ποια θα επιλέξω λειτούργησα με τη λογική η ζωγραφιά να μου δίνει κάτι, να σημαίνει κάτι. Δηλαδή, ο δημιουργός να θέλει να αποδώσει εικαστικά ένα συγκεκριμένο αντικείμενο (πχ λουλούδι) ή μια έννοια (κυματομορφή- γεωμετρική συμμετρία).
Ψηφίζω: 61, 80, 16, 106, 99, 96, 74, 49
Συγχαρητήρια σε όλους και όλες και στον κ. Κώστα που σας δίνει και άλλες εναλλακτικές στα μαθηματικά και Καλά αποτελέσματα!
Ευχαριστούμε φίλη Ευτυχία, από το E.S.R.