Την Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012 και το Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012 θα πραγματοποιηθεί στο χώρο του σχολείου μας ΔΩΡΕΑΝ 8ωρο σεμινάριο πρώτων βοηθειών και πυρόσβεσης από την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ. Την Παρασκευή το σεμινάριο αφορά εκπαίδευση Α’ βοηθειών και θα γίνει από τις 17:00 ως 21:00. Το Σάββατο το σεμινάριο θα αποτελείται από δύο σκέλη. Το πρώτο σκέλος αφορά εκπαίδευση πυρόσβεσης και το δεύτερο εκπαίδευση Α’ βοηθειών. Θα πραγματοποιηθεί από τις 17:00 ως τις 21:00.
Στη σημερινή εποχή που εξαιτίας της οικονομικής κρίσης οι πολίτες αναγκάζονται να να αναζητούν αυτόβουλα λύσεις στα κάθε είδους προβλήματά τους ένα τέτοιο σεμινάριο μόνο θετική συνεισφορά μπορεί να έχει στις προσπάθειες όλων μας να ξεπερνούμε απρόβλεπτα και αδυναμίες μας στην καθημερινότητά μας…




ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΠΡΩΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΑΣ. ΑΛΛΑ Η ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΕΛΑΧΙΣΤΗ.ΚΡΙΜΑ