Αρχεία ανά ημέρα: 21 Νοεμβρίου 2012

Επίσκεψη στο κέντρο “Γαία”

H ΣΤ΄  τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε  το κέντρο Γαία. Το Κέντρο Γαία παρουσιάζει στον επισκέπτη πώς λειτουργεί ο πλανήτης Γη εδώ και εκατομμύρια χρόνια και τη σημερινή κατάσταση, με τις παρεμβάσεις του σύγχρονου ανθρώπου. Στην είσοδο, αλλά και σ’ … Συνέχεια

Δημοσιεύθηκε στη ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ | Σχολιάστε