Δράση Πρωτομαγιάς

loyloydia

Με πολλή χαρά, δημιουργικότητα και ανοιξιάτικη διάθεση, οι μαθητές της Δ’ τάξης, μαζί με την εκπαιδευτικό τους κα Μαρίνα Κάππα, υποδέχτηκαν την Πρωτομαγιά φτιάχνοντας υπέροχα χειροποίητα στεφάνια και ανθοδέσμες!

loyloydia.3

Με λουλούδια, χρώματα και φαντασία, τα παιδιά δημιούργησαν μοναδικές συνθέσεις και στόλισαν τις πόρτες των αιθουσών, καθώς και τα γραφεία των εκπαιδευτικών και της διευθύντριας, γεμίζοντας το σχολείο με αρώματα άνοιξης και χαμόγελα.

loyloydia.1

Η όμορφη αυτή δράση έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να συνεργαστούν, να εκφραστούν δημιουργικά και να κρατήσουν ζωντανό το όμορφο έθιμο της Πρωτομαγιάς, μεταφέροντας σε όλη τη σχολική κοινότητα το μήνυμα της αναγέννησης, της αισιοδοξίας και της χαράς της φύσης.

Θερμά συγχαρητήρια για την υπέροχη πρωτοβουλία και την όμορφη ανοιξιάτικη πινελιά που χάρισαν στο σχολείο μας!