Σκέφτομαι πέρα από το πιάτο μου
Το σχολείο μας ( Στ΄ τάξη) συμμετέχει σε δίκτυο σχολείων με θέμα την υγιεινή διατροφή καθώς και την ευαισθητοποίηση σε θέματα περιορισμού στη σπατάλη των τροφίμων.
Η εκπαιδευτική δράση οργανώνεται από 2 Κέντρα περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης . Το ΚΠΕ Αρναίας και το ΚΠΕ Ιεράπετρας Κρήτης .
Στα πλαίσια αυτής της συνεργασίας με σχολεία της χώρας μας το αποτέλεσμα της εργασίας μας αναρτάται στο μπλογκ του ΚΠΕ Αρναίας
https://blogs.sch.gr/periv-dimotika/2025/12/05/4o-dimotiko-scholeio-nikaias-attikis/
” Σκέφτομαι πέρα από το πιάτο μου“.
Οι μαθητές ανάρτησαν τις έρευνές τους σε πάντλετ, https://padlet.com/perigyftos/padlet-pa6rguxozlayodmv ενώ με το πρόγραμμα canva δημιουργήσαμε ένα βίντεο ευαισθητοποίησης της κοινότητας , αφίσες υγιεινής διατροφής και ημερολόγια του 2026.
Η έρευνά μας περιστράφηκε γύρω από τις παραδοσιακές συνταγές του τόπου καταγωγής μας, τα μυρωδικά και τα βότανα του τόπου μας τα οποία χρησιμοποιούμε στο σπίτι μας καθώς και σε συμβουλές για τον περιορισμό στη σπατάλη των τροφίμων .






















































