Συμμετοχή στην Εκδήλωση για την Ειρήνη
Το σχολείο μας συμμετείχε στην εκδήλωση του Δήμου και της Επιτροπής Ειρήνης Κοκκινιάς με θέμα την Ειρήνη. Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης παρουσίασαν μια καλλιτεχνική δημιουργία, εκφράζοντας μέσα από την τέχνη τα μηνύματα της ειρηνικής συνύπαρξης, της αλληλεγγύης και της φιλίας μεταξύ των λαών.
Η συμμετοχή των παιδιών αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία να αναδείξουν τη δημιουργικότητά τους και να μεταφέρουν το δικό τους μήνυμα για έναν κόσμο με περισσότερη ειρήνη και συνεργασία.
