ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ 4ου Δ.Σ. ΚΟΡΩΠΙΟΥ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 11 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 9:00 ΤΟ ΠΡΩΙ.
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΛΘΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΣΑΚΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΑΓΙΑΣΜΟΥ.

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Αφήστε μια απάντηση