Οι μαθητές του σχολείου μας με την καθοδήγηση και βοήθεια των εκπαιδευτικών του τμήματος ΖΕΠ και του Τμήματος Ένταξης, αλλά και όλων των εκπαιδευτικών, ομορφαίνουν...
Read More >>ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Ε ΤΑΞΗΣ “ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΒΙΩΝ”
Πραγματοποιήθηκε από την κα. Αγγέλη Αικατερίνη, που εργάζεται στο Κέντρο Υγείας Κορωπίου, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Υπουργείου Υγείας ” Οι μαθητές στον κόσμο...
Read More >>