Γ’ τάξη

*************************************************************************************************************************************************************************************************************

Επίσκεψη στη Βιβλιοθήκη Κέρκυρας

Την Τρίτη, 4 Μαρτίου 2025, η Γ’ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε μια εκπαιδευτική επίσκεψη στη Δημόσια Κεντρική Ιστορική Βιβλιοθήκη της Κέρκυρας, που στεγάζεται στο Παλαιό Φρούριο Κέρκυρας. Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε μια μοναδική εβι1τυκαιρία για τους μαθητές μας να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και να γνωρίσουν καλύτερα την ιστορία και τον πολιτισμό της περιοχής μας.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές ενημερώθηκαν αρχικά για την ιστορία του χώρου που στεγάζει τη βιβλιοθήκη, γνωρίζοντας τα ιστορικά γεγονότα και τη σημασία του κτιρίου. Στη συνέχεια, παρακολούθησαν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα «Γνωρίζω τα Επτάνησα», το οποίο είχε ως στόχο την εμβάθυνση στη γνώση των επτά νησιών του Ιονίου.

Μέσα από βιντεοπροβολές, βιβλία και διαδραστικά παιχνίδια, οι μαθητές γνώρισαν πολλές ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τα Επτάνησα, όπως:

-Τα ονόματά τους και η προέλευσή τους.

-Τα χαρακτηριστικά εμβλήματα κάθε νησιού.

– Τα ήθη και έθιμα που τα χαρακτηρίζουν.

-Διάσημες προσωπικότητες που κατάγονται από τα νησιά αυτά.

-Διάσημες παραλίες και φυσικές ομορφιές.

Επιπλέον, οι μβι2ταθητές ανέπτυξαν ικανότητες κριτικής σκέψης και αυτονομίας, καθώς μέσα από ένα βιωματικό παιχνίδι έμαθαν πώς λειτουργεί μια βιβλιοθήκη και πώς μπορούν να αναζητήσουν και να εντοπίσουν ένα βιβλίο που τους ενδιαφέρει, ακολουθώντας τις κατάλληλες διαδικασίες και αξιοποιώντας τα στοιχεία που υπάρχουν στα βιβλία.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις στους μαθητές, οι οποίοι εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους για τις νέες γνώσεις και τις εμπειρίες που αποκτήθηκαν. Η φιλοξενία από την πλευρά της βιβλιοθήκης ήταν εξαιρετική, και γι’ αυτό ευχαριστούμε θερμά όλους τους φορείς που συνέβαλαν στην επιτυχία αυτής της επίσκεψης.

*************************************************************************************************************************************************************************************************************

Πρόγραμμα eTwinning “Shine Your Emotion”

Στο πλαίσιο του προγράμματος eTwinning “Shine Your Emotion”, οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Α1, Α2 και Γ συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή δράση περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, φυτεύοντας πολύχρωμα λουλούδια στην αυλή του σχολείοα1υ μας!

Μέσα από αυτή τη δημιουργική διαδικασία, είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τη γη, να αγγίξουν το χώμα και να βιώσουν τη χαρά της φροντίδας και της δημιουργίας. Ανακάλυψαν πώς μια απλή πράξη, όπως η φύτευση ενός λουλουδιού, μπορεί να γεμίσει την καρα2διά τους με συναισθήματα χαράς, γαλήνης και πληρότητας.

Η σύνδεση με τη φύση μας κάνει να νιώθουμε όμορφα, μας διδάσκει την αξία της φροντίδας και της υπομονής και μας χαρίζει πολύτιμες στιγμές συνεργασίας και χαμόγελου!

Συνεχίζουμε να ομορφαίνουμε το σχολείο μας και να καλλιεργούμε θετικά συναισθήματα! 🌱💚🌸

α3

 

 

 

 

 

 

*************************************************************************************************************************************************************************************************************

Η Γ’ τάξη στο Μουσείο Χαρτονομισμάτων της Ιονικής Τράπεζας

Με ιδιαίτερη χαρά, οι μαθητές της Γ’ τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν μια εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Χαρτονομισμάτων της Ιονικής Τράπεζας.

Η επίσκεψη αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία, καθώς τα παιδιά γνώρισαν την εξέλιξη των χρημάτων στην Ελλάδα, από τα αρχαία νομίσματα μέχρι το σύγχρονο ευρώ. Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε στους μαθητές η κουκουβάγια, ένα σύμβολο που κοσμούσε τα αρχαία αθηναϊκά νομίσματα και συνεχίζει να υπάρχει στα σημερινά κέρματα του ευρώ.

Μέσα από τη σύνδεση της ιστορίας και της μυθολογίας, οι μαθητές έμαθαν για τα σύμβολα που στόλιζαν τα παλιά νομίσματα και χαρτονομίσματα, όπως τον φοίνικα, το πρώτο νόμισμα του νεοσύστατου ελληνικού κράτους, και τη δραχμή, που αποτέλεσε αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής ταυτότητας για πολλά χρόνια.

Η βιωματική αυτή εμπειρία δεν εμπλούτισε μόνο τις γνώσεις των μαθητών αλλά ενίσχυσε και την αγάπη τους για την ιστορία και τον πολιτισμό.

μου1

*************************************************************************************************************************************************************************************************************

Εκπαιδευτική εκδρομή στο φυσικό περιβάλλον του Μον Ρεπό

Την Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου, οι μαθητές της Γ’ τάξης του σχολείου πραγματοποίησαν μια εκπαιδευτική εκδρομή στο φυσικό περιβάλλον του Μον Ρεπό, στο πλαίσιο του μαθήματος της Μελέτης του Περιβάλλοντος.

Η δραστηριότητα είχε ως στόχο την εξερεύνηση και κατανόηση των χαρακτηριστικών του φυσικού τοπίου, με τους μαθητές να συζητούν για τα τοπία της Ελλάδας και να παρατηρούν τον ιδιαίτερο φυσικό πλούτο του τόπου στον οποίο ζουν.

Σε μια ατμόσφαιρα γεμάτη ηρεμία και δημιουργικότητα, οι μαθητές κάθισαν κάτω από τα δέντρα, όπου αποτύπωσαν με ζωγραφιές τον τόπο τους, απολαμβάνοντας τσάι και χαλαρωτική μουσική.

Κατά την επιστροφή, η εμπειρία συνεχίστηκε με ένα διασκεδαστικό παιχνίδι παρατηρητικότητας. Τα παιδιά κλήθηκαν να αναζητήσουν αντικείμενα συγκεκριμένων χρωμάτων μέσα στο δάσος, ενισχύοντας την παρατηρητικότητα και την ομαδική συνεργασία.

Η εκδρομή αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με τη φύση, να εκφράσουν τη δημιουργικότητά τους και να εμβαθύνουν τη σύνδεσή τους με το περιβάλλον.

Με τέτοιες δράσεις, στόχος μας είναι η καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης και η ανάδειξη της αξίας του φυσικού πλούτου της περιοχής μας.

μ2 μ1 μ3

*************************************************************************************************************************************************************************************************************

Εκπαιδευτική δράση στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Ιονίου Πανεπιστημίου «Εμείς οι Τυπογράφοι».

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ τάξης είχαν  μια μοναδική εκπαιδευτική εμπειρία, ταξιδεύοντας στο μαγευτικό κόσμο της τυπογραφίας, μέσα από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Ιονίου Πανεπιστημίου «Εμείς οι Τυπογράφοι».

Στην επίσκεψή τους στη Συλλογή Τυπογραφίας τα παιδιά ανακάλυψαν πώς λειτουργούσαν οι πρώτες τυπογραφικές μηχανές και παρακολούθησαν με ενθουσιασμό την εξέλιξή τους μέχρι τις σύγχρονες φορητές συσκευές.

Αποκορύφωμα της εμπειρίας του ήταν όταν τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν μια αυθεντική χειροκίνητη τυπογραφική μηχανή και να δημιουργήσουν το δικό τους μοναδικό έντυπο.

Μέσα από αυτή την εμπειρία, τα παιδιά μας απέκτησαν γνώσεις για την ιστορία της τυπογραφίας και την εξέλιξη της τεχνολογίας από τις χειροκίνητες μηχανές μέχρι τους σύγχρονους υπολογιστές, ενώ παράλληλα καλλιέργησαν τη δημιουργικότητα και την κριτική σκέψη τους.

Τα παιδιά, τέλος, είχαν τη δυνατότητα να συνδυάσουν τις γνώσεις που αποκτούν στο σχολείο με μια πραγματική εμπειρία, κάνοντας τη μάθηση πιο ενδιαφέρουσα και αποτελεσματική, ενώ η εκπαιδευτική αυτή δράση πρόσθεσε μια νέα διάσταση στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του σχολείου, συνδέοντας το με την ιστορία, την τεχνολογία και τις τέχνες.

τ3 τ1 τ2

*************************************************************************************************************************************************************************************************************