Γ’ τάξη

Στα πλαίσια της 2ης  θεματικής ενότητας: Φροντίζω το Περιβάλλον με τίτλο: «Μεσόγειος, η θάλασσα που ενώνει πολιτισμούς», οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ2 έκαναν ψηφιακή περιήγηση στα σπουδαιότερα μνημεία της Μεσογείου. Κατέγραψαν σημαντικές πληροφορίες και έμαθαν την ιστορία τους. Στη συνέχεια ζωγράφισαν τον εαυτό τους και έγιναν οι ίδιοι εξερευνητές της Μεσογείου.

v1 v2

 

Οι μαθητές/τριες του Γ1 στα πλαίσια της θεματικής ενότητας : Ζω καλύτερα-Ευ ζην (Υποενότητα: Γνωρίζω το σώμα μου-Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση) με τίτλο Προγράμματος «Τα κόκκινα παπούτσια», ζωγραφίζουν το περίγραμμα των σωμάτων τους σε φυσικό μέγεθος και στέλνουν το μήνυμα ότι το «σώμα» τους ανήκει.

1 12

 

 

Γ’ τάξη
ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ/ΤΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ/ΤΙ ΘΕΛΩ / ΟΤΑΝ ΦΟΡΑΩ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ – ΣΚΕΨΕΙΣ
1 2
3 4

Γ τάξη
Εμπιστοσύνη
Το πιο ξεχωριστό άτομο που μπορώ να εμπιστευτώ είναι:

Γ τάξη
“Γνωρίζω το σώμα μου”
5 4 2 1

Γ2 – εργαστήρια δεξιοτήτων

2 3 5

 

Γ1

Στα πλαίσια της 2η Θεματικής ενότητας: Φροντίζω το Περιβάλλον

Υποθεματική: Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά με τίτλο Προγράμματος: «Μεσόγειος, η θάλασσα που ενώνει πολιτισμούς»,

οι μαθητές και μαθήτριες του Γ1 ζωγράφισαν σε μεγάλο μέγεθος τον χάρτη της Μεσογείου με τα μνημεία που δημιούργησαν οι μεγάλοι πολιτισμοί γύρω της. Εργάστηκαν αρχικά σαν δημοσιογράφοι και παρουσίασαν πληροφορίες για τα  σπουδαιότερα μνημεία κάθε μεσογειακής χώρας. Στη συνέχεια, έβαψαν τον χάρτη, ζωγράφισαν τα μνημεία καθώς και τις σημαίες των χωρών.

.jpg

 

 

Στις 10/3/2022 η Γ τάξη επισκέφτηκε το Σχολικό Μουσείο Σκριπερού και συμμετείχε στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα του Ιόνιου Πανεπιστημίου “Κρατάω το σπίτι μου καθαρό”.

Μέσα από τις δραστηριότητες και τα βιωματικά παιχνίδια στα οποία πήραν μέρος οι μαθητές/τριες, συνειδητοποίησαν την αξία της ανακύκλωσης στη ζωή μας.

Στο τέλος, πήραν αναμνηστικό και από έναν βολβό για να τον φυτέψουν.

1Γ 12Γ 13Γ
15Γ 18Γ 19Γ
14Γ 16Γ 17Γ
1110Γ

 

Tο Γ1 επισκέφτηκε τους κήπους του Μον Ρεπό στις 14 Δεκεμβρίου. Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν από τη φύση, το παλάτι, ταξίδεψαν με τους ήχους των κυμάτων της θάλασσας και γαλήνεψαν με τα κελαηδήματα των πουλιών. Σκοπός της εκδρομής, ήταν να βρουν τα παιδιά κουκουνάρια για τη χριστουγεννιάτικη κατασκευή τους.

monr3
monr2

 

1η εβδομάδα κατά της σχολικής βίας

Οι μαθητές/τριες της Γ τάξης σπάνε τα μπαλόνια με τις αρνητικές λέξεις για να φανούν οι καλές. Έπειτα βάφουν τα χέρια τους με χαμόγελα στέλνοντας το μήνυμα κατά της σχολικής βίας: “Το σχολείο είναι χαρά, τα χέρια είναι για χαμόγελα παιδιά.

 

IMG 20220302 122719 IMG 0ee5b9a26f9e1a36e9f1a6eb21880faa V IMG 6d4d3c57adccec8ab686047f52f2d357 V IMG 6fdc918240e3502c6e6342569bd2215a V IMG 25db06f650ce8c50a0fc78bf2cb4b1c0 V IMG 66c1972d6178b96df57f6d2a129d64bb V IMG 77d3f9ee87801064767ab3e0edcb6c66 V IMG 83286cce2b7fa3313c7ffd063a9f2ae3 V IMG 768815e7e5eb1f786ea0782250957ea8 V IMG 2414506bccc378ec1e66333286e2166b V IMG a8fa427f7b3090aa16119d7092d8d852 V IMG a32a986739fe5be9fe487f92356eb7f7 V IMG edb3bdbba9bcda0e5088774929d3f402 V

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση