Δημιουργίες

 

 

7ο

 

 

1η εβδομάδα δράσεων κατά της σχολικής βίας (Στ2′ τμήμα)

1η εβδομάδα δράσεων κατά της σχολικής βίας (Α’ τάξη)

1η εβδομάδα δράσεων κατά της σχολικής βίας (Δ’ τάξη)

Στ’ τάξη

Στο πλαίσιο της ενότητας “Φροντίζω το Περιβάλλον” και της επιμέρους θεματικής “Τοπική πολιτιστική Κληρονομιά”, οι μαθητές του Στ2 δημιούργησαν έναν ψηφιακό τουριστικό οδηγό για το κέντρο της Κέρκυρας. Έγιναν οι ίδιοι μικροί ξεναγοί, για να αναδείξουν τις ομορφιές της πόλης τους. Απολαύστε τους!


Μετάβαση στο sway.office.com.


Β’ τάξη

Στο πλαίσιο της θεματικής Φροντίζω το περιβάλλον η Β’ τάξη ασχολήθηκε με την ενότητα Φυσικές Καταστροφές και πιο συγκεκριμένα με το πρόγραμμα “Μαθαίνω για τα Ηφαίστεια  τους Σεισμούς και τα Τσουνάμι. Το αποτέλεσμα ήταν να κατασκευάσουν τα παιδιά το δικό τους ηφαίστειο και στο τέλος να προκαλέσουν την έκρηξή του με μικροπείραμα με απόλυτη θα λέγαμε επιτυχία!


Γ’ τάξη

Οι μαθητές/τριες του Γ1 στα πλαίσια της θεματικής ενότητας : Ζω καλύτερα-Ευ ζην (Υποενότητα: Γνωρίζω το σώμα μου-Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση) με τίτλο Προγράμματος «Τα κόκκινα παπούτσια», ζωγραφίζουν το περίγραμμα των σωμάτων τους σε φυσικό μέγεθος και στέλνουν το μήνυμα ότι το «σώμα» τους ανήκει.

121

 


E’ τάξη

Δράσεις της Ε’ τάξης στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων.

 


φοβάσαι αντιμετώπισέ τους 2φοβάσαι αντιμετώπισέ τους 1φοβάσαι αντιμετώπισέ τους 4 φοβάσαι αντιμετώπισέ τους 5 φοβάσαι αντιμετώπισέ τους 6

White square

123 4


ifigeneia comic 1 ifigeneia comic 2
B’ τάξη
Αυτό το διάστημα ολοκληρώσαμε την κατασκευή κούκλας και κάναμε κουκλοθέατρο μέσα στο πλαίσιο του προγράμματος δεξιοτήτων με τίτλο: “Το παπάκι πάει”. Τα παιδιά ενθουσιασμένα με τη διαδικασία δημιούργησαν τις φιγούρες τους και προσεγγίσαμε το πρόγραμμα μέσα από το κουκλοθέατρο και τη δύναμη της αφήγησης.
7381D311 0914 4EB9 A2EF 32503E79D00D

Γ’ τάξη
ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ/ΤΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ/ΤΙ ΘΕΛΩ / ΟΤΑΝ ΦΟΡΑΩ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ – ΣΚΕΨΕΙΣ
1 2 3 4

Γ τάξη
Εμπιστοσύνη
Το πιο ξεχωριστό άτομο που μπορώ να εμπιστευτώ είναι:

Γ τάξη
“Γνωρίζω το σώμα μου”
5 4 2 1

 

 

Γ2 – εργαστήρια δεξιοτήτων

2 3 5

Γ1

Στα πλαίσια της 2η Θεματικής ενότητας: Φροντίζω το Περιβάλλον

Υποθεματική: Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά με τίτλο Προγράμματος: «Μεσόγειος, η θάλασσα που ενώνει πολιτισμούς»,

οι μαθητές και μαθήτριες του Γ1 ζωγράφισαν σε μεγάλο μέγεθος τον χάρτη της Μεσογείου με τα μνημεία που δημιούργησαν οι μεγάλοι πολιτισμοί γύρω της. Εργάστηκαν αρχικά σαν δημοσιογράφοι και παρουσίασαν πληροφορίες για τα  σπουδαιότερα μνημεία κάθε μεσογειακής χώρας. Στη συνέχεια, έβαψαν τον χάρτη, ζωγράφισαν τα μνημεία καθώς και τις σημαίες των χωρών.

.jpg