1η εβδομάδα δράσεων κατά της σχολικής βίας (Στ2′ τμήμα)
1η εβδομάδα δράσεων κατά της σχολικής βίας (Α’ τάξη)
1η εβδομάδα δράσεων κατά της σχολικής βίας (Δ’ τάξη)
Στ’ τάξη
Στο πλαίσιο της ενότητας “Φροντίζω το Περιβάλλον” και της επιμέρους θεματικής “Τοπική πολιτιστική Κληρονομιά”, οι μαθητές του Στ2 δημιούργησαν έναν ψηφιακό τουριστικό οδηγό για το κέντρο της Κέρκυρας. Έγιναν οι ίδιοι μικροί ξεναγοί, για να αναδείξουν τις ομορφιές της πόλης τους. Απολαύστε τους!
Β’ τάξη
Στο πλαίσιο της θεματικής Φροντίζω το περιβάλλον η Β’ τάξη ασχολήθηκε με την ενότητα Φυσικές Καταστροφές και πιο συγκεκριμένα με το πρόγραμμα “Μαθαίνω για τα Ηφαίστεια τους Σεισμούς και τα Τσουνάμι. Το αποτέλεσμα ήταν να κατασκευάσουν τα παιδιά το δικό τους ηφαίστειο και στο τέλος να προκαλέσουν την έκρηξή του με μικροπείραμα με απόλυτη θα λέγαμε επιτυχία!
Γ’ τάξη
Οι μαθητές/τριες του Γ1 στα πλαίσια της θεματικής ενότητας : Ζω καλύτερα-Ευ ζην (Υποενότητα: Γνωρίζω το σώμα μου-Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση) με τίτλο Προγράμματος «Τα κόκκινα παπούτσια», ζωγραφίζουν το περίγραμμα των σωμάτων τους σε φυσικό μέγεθος και στέλνουν το μήνυμα ότι το «σώμα» τους ανήκει.
E’ τάξη
Δράσεις της Ε’ τάξης στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων.
Στα πλαίσια της 2η Θεματικής ενότητας: Φροντίζω το Περιβάλλον
Υποθεματική: Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά με τίτλο Προγράμματος: «Μεσόγειος, η θάλασσα που ενώνει πολιτισμούς»,
οι μαθητές και μαθήτριες του Γ1 ζωγράφισαν σε μεγάλο μέγεθος τον χάρτη της Μεσογείου με τα μνημεία που δημιούργησαν οι μεγάλοι πολιτισμοί γύρω της. Εργάστηκαν αρχικά σαν δημοσιογράφοι και παρουσίασαν πληροφορίες για τα σπουδαιότερα μνημεία κάθε μεσογειακής χώρας. Στη συνέχεια, έβαψαν τον χάρτη, ζωγράφισαν τα μνημεία καθώς και τις σημαίες των χωρών.