Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες μαθητών/τριών του Σχολείου μας
Σας κάνουμε γνωστό ότι με το αρ. πρωτ. Φ.7/139107/27-08-2018 έγγραφο του ΥΠ.Π.Ε.Θ
εγκρίθηκε στα Δημοτικά Σχολεία η υλοποίηση δράσης με τίτλο «Η τσάντα στο σχολείο».
Με τη συγκεκριμένη δράση καθιερώνεται η παραμονή της σχολικής τσάντας των μαθητών/τριών του Δημοτικού Σχολείου για δύο (2) τουλάχιστον Σαββατοκύριακα το μήνα στο σχολείο. Η δράση θα υλοποιηθεί από τον Οκτώβριο μέχρι τον Ιούνιο του 2019 και στη συνέχεια με την έναρξη του νέου διδακτικού έτους.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας αποφάσισε ως χρόνο παραμονής της τσάντας των μαθητών/τριών στο σχολείο τις δύο (2) τελευταίες Παρασκευές κάθε μήνα. Ως εκ τούτου τις ημέρες αυτές η τσάντα των μαθητών/τριών θα παραμένει στο σχολείο έως τη Δευτέρα.
Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με το έγγραφο του ΥΠ.Π.Ε.Θ η παραμονή της τσάντας στο σχολείο δεν αποτελεί μια συμβολική παρέμβαση, αλλά επιδιώκεται οι μαθητές/τριες να μην ασχολούνται με την προετοιμασία των μαθημάτων κατά τη διάρκεια αυτού του Σαββατοκύριακου.
Η δράση υλοποιείται με σεβασμό στις ανάγκες της παιδικής ηλικίας, με γνώμονα την πολύπλευρη ανάπτυξη των παιδιών της σχολικής ηλικίας και με σκοπό να υποστηρίξει ουσιαστικά τον μειωμένο χρόνο δημιουργικής επαφής και επικοινωνίας γονέων-παιδιών.
Ακόμα η συγκεκριμένη δράση συμβάλλει σε μια γενικότερη επανεκτίμηση της σημασίας και του ρόλου των εργασιών στο σπίτι σε σχέση με τον ελεύθερο χρόνο των μαθητών/τριών, οδηγώντας σε καλύτερη εξισορρόπηση ανάμεσα στις εργασίες που υλοποιούνται στο σχολείο και στις κατ΄ οίκον εργασίες.
Τέλος σημειώνεται ότι η πρωτοβουλία αυτή δεν ισοδυναμεί με εγκατάλειψη της μελέτης ή άλλων δημιουργικών εργασιών, τις οποίες οι μαθητές/τριες μπορούν να υλοποιούν κατ ΄οίκον σε ατομική ή ομαδική βάση.
ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ